gosc_267a8
2013-03-01 12:40
gosc_cbf63: oczywiscie ze LOT dla mnie jako mieszkanca Wielkiej Brytani i przylatujacego do Polski raz w miesiacu, chocby na weekend nie jest zadna opcja. Nie mieszkam w Londynie ani nie pochodze z Warszawy, wiec LOT nie dla mnie. Mam do wyboru bezposrednio Ryanaira z miasta w poblizu ktorego mieszkam do miasta w Polsce gdzie jest moja rodzina. Dziwie sie ze LOT kompletnie przegapil kilka milionow Polakow w UK. Nie mowie ze z kazdego Polskiego lotniska mialby latac, ale przynajmniej z tych 6 najwiekszych do przynajmniej Londynu Manchesteru, Birmingham i Edynburga badz Glasgow. Badz, gdy juz przegapil swoj moment w tych wiekszych polskich portach to moze sprobowac wejsc do Lodzi, Lublina itp na trasy na ktorych low costow jeszcze nie ma. Przeciez ceny biletow w LOT nie sa az tak drastycznie wyzsze niz w low costach zwlaszcza z mniejszych portow. Mysle ze roznica 50 funtow by nikomu nie robila a przynajmniej nie mi.
gosc_cbf63
2013-03-01 12:17
Siatek trzeba dostosowac a nie na slepo ciac. to sa pomysły znafców którzy mysla ze jak zostwisz tylko to co przynosi zyski to cała firma bedzie działać. Po pierwsze to pytanie czy ich wyliczenia sa prawdziwe, siatek trzeb tez rozwijac. Napewno w strone UK gdize juz jest ok 1.5 mln Polaków i naprawde ich stac zeby leciec LOT-em a nie wizzem. WSlyszałem ze polacy w UK sa troche rozczarowani działaniami LOT w UK i Irlandii. Macie info w tym temacie?
Już się bałem że BA również przynosi straty.
gosc_5b4f2
2013-03-01 00:10
Warto zwrocic uwage, ze IB tnie zaledwie 15% swojej siatki, a nie jak to niektorzy 'znafcy' proponuja by LOT zredukowal swoja flote (i siatke) o 40%. LOT juz dzis nie osiaga korzysci skali, a z mniejsza siatka i flota bedzie to jeszcze bardziej nieosiagalne.
A to niby dlaczego? Jeśli usunięty zostanie problem pakietu większościowego w Locie, to być może Lufa jednak się z powrotem zainteresuje...
Fatalnie tym bardziej właśnie nie realne stało się marzenie Mikosza o sprzedarzy Lotu lini z UE.