Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_74365
2016-10-19 12:26
25/02/2013 12:34 brawo ty, komantarz na czasie
Balice zawsze byly trudne ze wzgledu na zla lokalizacje i dlatego nie rozumiem dlaczego od lat ignorowane sa Katowice gdzie warunki klimatyczne sa znacznie lepsze. Dlaczego od blisko 20 lat nie ma polaczen tanimi liniami do Brukseli?
Balice zawsze byly trudne ze wzgledu na zla lokalizacje i dlatego nie rozumiem dlaczego od lat ignorowane sa Katowice gdzie warunki klimatyczne sa znacznie lepsze. Dlaczego od blisko 20 lat nie ma polaczen tanimi liniami do Brukseli?
gosc_4c44b
2013-03-01 12:18
Coś się dziś Balice nie spieszą z podaniem spadku za luty. Statystycznie napewno będzie ze względu na 28 dniowy mc luty no i te nieszczęsne wiatry wschodnie oraz mgła. Ja obstawiam niewielki spadek, a 28 dni lutego do 28 dni lutego poprzedniego roku może nawet jakiś wzrost:-)
gosc_497fd
2013-02-28 09:22
Dziś znów problem w Balicach, tym razem mgła dla odmiany.
Moze kiedys powroca tanie loty z Brukseli do Katowic ?
;-)
gosc_4ee73
2013-02-27 09:44
pogoda była, oprzyrządowania nie ma stąd problem
gosc_ed398
2013-02-26 21:09
nie zwalajcie na obsługę. najpierw załatwia się swoje rejsy a nie intruzów. Czym jest GDN czy KRK w porównaniu z MUC czy FRA więc najpierw szlachta potem hołota!
gosc_9f566
2013-02-26 18:33
Wojek, zapewne pisze się razem.
Za pewne tak by właśnie było :)
gosc_94ccd
2013-02-26 15:12
wojtek: ciekawe jak KRK poradziłby sobie przy ruchu o 200% wiekszym? pewnie bagaże bylyby na taśmie po 15 minutach - Jasne hehehe
Znowu obsługa nie podołała... Co na to obrońcy?
gosc_6c61e
2013-02-26 13:55
Dziękuje za zaproszenie. W poniedziałek dostarczenie bagaży dla lotu K2 101 z Gdańska trwało ponad godzinę...
gosc_58932
2013-02-25 21:00
Zapraszamy do Katowic :)
gosc_cc2e0
2013-02-25 20:28
Rzeczywiście sytuacja powtarza się od lat i nie widac perspektywy poprawy a rozwój lotniska został zablokowany przez bardzo piękną budowlę Pani Witek, której jeden narożnik znajduje się idealnie w osi pasa w odległości zaledwie kilkuset metrów od progu pasa 07.
gosc_9f1cb
2013-02-25 17:59
Ludzie skończe z tym zamykaniem lotniska, czy ktoś z Was widział w tym czy innym dniu NOTAM z informacją AD CLSD, czy RWY07/25 CLSD, i czy w tym czasie zostało coś przkierowane do KTW. Ja nie widziałem. Druga sprawa to podejście na 07, wektorowania nie ma bo ULC zabronił choć była ale prawie nikt zniej nie korzystał. A tu przychodzi styczeń, luty co roku i układ wyżów spoczywa u rosyjskiego niedźwiedzia i nie zamierza się stamtąd ruszyć, wtedy w krk jest wschodni wiatr który często przekracza tylną prędkość składową do podejścia dla większości samolotów operujących w krk. Wtedy pozostaje tylko kręcnie całej procedury do 07 która w znaczny sposób ogranicza przepustowość lotniska bo unimożliwia jednoczesne podejście kilku samolotów i start z RWY07. A jak dojdą niskie podstawy lub widzialność spadnie poniżej 1500m to nic nie ląduje.
gosc_2847a
2013-02-25 17:51
Cieszcie się, że w poblizu są KTW i nie lecą do WAW albo GDN! Te lotnisko powinny sie wspierać a nie konkurowac ze sobą bo niby czym? I tak na slasku jest najwiecej pax no to gdzie ten potencjał?
gosc_b4d92
2013-02-25 17:18
A teraz pomyślcie jaki ruch mógłby mieć Kraków gdyby nie:
- fatalne położenie
- brak oprzyrządowania na kierunku zachodnim
- niską kategorię ILSa
- brak poparcia politycznego ani właścicielskiego
itd itp...
Potencjał w każdym razie jest :)
gosc_a86cf
2013-02-25 15:17
Jak zawsze :D
gosc_10261
2013-02-25 13:46
Jaki promil? Najwyższy % odwołanych /przekierowanych połączeń przez mgłę a to dlatego, że lotnisko leży w niecce gdzie się ona zbiera no i nadal ma niewystarczający ILS,jakby był II CAT(gdzie niemal wszystko jest, były obloty itd.) to sporo lotów odbyłoby się. Ciekawe czy Ryanairowi obiecali, że przed uruchomieniem bazy będą mieli wyższa kategorię czy jednak nie i FR obciąży lotnisko...