Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_858cc
2013-02-25 17:00
ssak: Ja wiem, że obskurność baraku w KRK to nie wina LOTu - natomiast wskazywałem iż owa obskurność jest jednym z czynników pogarszających pozycję LO w KRK. Poza tym prawdziwy Krakus powiniene latać przez Wiedeń :D Osobiście tej opcji jeszcze nie testowałem, latając raczej przez WAW, MUC czy FRA albo bezpośrednio - DY lub FR (to ostatecznie bo NIENAWIDZE Skavsty).
600c8: mało wiesz o życiu. Problem polega na tym, ze nie dla każdego podróż do Krakowa jest wycieczka życia, dla niektórych to niezbyt miła konieczność mieszcząca sie w ramach zarabiania na chleb.
gosc_600c8
2013-02-24 11:55
Tak narzekacie na KRK, a kto wam karze katać z tego kórnika? Do wyboru sa lepsze porty KTW RZ, LO WAW nikt na siłę Was do KRK nie ciagnie a jak Ci co narzekają odejdą to i więcej miejsca bedzie dla pozostałych.
adba9: jak rozumiem nie byłeś nigdy na lotniskach w miastach, które przywolujesz. Tam jakoś w starych terminalach tez nie rozdzielano ruchu międzynarodowego i krajowego. I jakoś nikomu to nie przeszkadzało. Akurat przykład Poznania jest zupełnie bez sensu, bo to co zrobiono na euro to była w sumie niewielka zmiana w porównaniu z tym co było wcześniej. Więc twierdzenie, ze KRK gdyby nie euro byłby nie wiem jak hop do przodu jest zwykła megalomania. Ale rozumiem, ze wyszedł z kolegi Krakusa kompleks braku meczów na Euro. Tylko kto broni Krakowowi wystąpienie o fundusze unijne na rozbudowę terminala jeśli potrzeby dawno juz przerosly możliwości? Ale problem pewnie polega na tym, ze do tego by skorzystać z funduszy unijnych trzeba samemu sie dołożyć, a z tym juz u Centusiow trudno.... :)
gosc_218e9
2013-02-23 10:31
@ssak : pełna zgoda. MPL KRK udowadnia, iż nie ma to jak prowizorka na... 15 lat. Kiedy operował OLT, to brakowało gejtów w krajowym, heca na sto dwa - postawili jakiś namiot piknikowy, obsługa musiała przeciągać komputer z drukarką do tego namiotu na kablach jak respirator, wiatr poniewierał papierem do drukarki a kolo z MPL-u cału w złotych galonach udawawł, że fajnie i nie ma problemu. Ani my jako pasażerowie, ani handling nie ma tam warunków. Dobrze, że bankomat wstawili i jakaś informacja siedzi.
gosc_adba9
2013-02-23 10:01
Kolego ssaku, kiedyś nie było Gdn poz tylko waw i to wystarczało w zupełności pomijając fakt braku saloniku. Niestety do czasu ogłoszenia rejsów przez elo w krk nic nie wybudowano. Bo ważniejsze było EURO w miastach gospodarzy. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę gdzie teraz byłby WRO POZ GDN gdyby nie EURO. Napewno nie odstawały by te porty w standardzie od KRK.
b737: a czy zawsze wszystko musi być w 100% na serio?... ;)
usuniety
2013-02-22 22:59
ssak, teraz to chyba TY sobie stroisz żarty. Wyobrażasz sobie odprawiać w tym baraku np 4 rejsy dla RYANAIR równolegle? Bo ja nie...
30227: proponuję Ci wejść do tego baraku krajowego w sytuacji gdy w krótkim odstępie odlatują dwa samoloty po sobie. I życzę powodzenia w szukaniu stojących miejsc, bo o siedzących nawet pomarzyć się nie da, więc wygody na schwał. Dlaczego z tego blaszanego pudełka nie mogą korzystać pasażerowie znakomitych irlandzkich linii?... A z tym 21 wiekiem to nieźle mnie rozbawiłeś. Będzie się ślimaczyć jak znam życie bardziej niż Wasz dworzec główny... :P
gosc_30227
2013-02-22 20:45
Oj ssaku znów wyssałeś wszystko z palca. Krajówkę rozdzielono tymczasowo/na dluższa chwile z T1 b było i jest tam poprostu ciasno. Więc lepszym złem były właśnie opcja zaadoptowania budynku BATa garaży czy hangaru jak go tam zwał na cel terminala krajowego. Ale już wkrótce ruszy budowa nowego terminalu a po jego wybudowaniu i połączeniu z obecnym kraj wróci do 21 wieku.
A poza tym to jak znam życie, to prawdziwy Krakus woli lecieć do Szwecji przez Cypr niż przez Warszawę... :)
Za obskurnosc tzw. terminala krajowego w KRK akurat nie odpowiada Lot tylko Kraków. Lotnisko krakowskie ma po prostu gdzieś pasażerów, ktorzy lecą w kraju lub maja połączenie przez WAW. Oczywiście w dzisiejszych realiach (Schengen) nic nie stoi na przeszkodzie połączenia ruchu międzynarodowego z krajowym, a tym samym stworzenia ludzkich warunków dla krajowki, ale najwyraźniej dla kierownictwa lotniska w Krakowie pasażerowie krajowi to gorsza kategoria nawet od tanich linii...
gosc_029a9
2013-02-22 19:14
LOT KATOWIC unika jak wulkanu i jezeli MUC wypadnie to nikt po nich płakac nie bedzie a strata to tez żadna. Dla KTW LOT może wcale nie istniec ze swoimi 2 połączeniami.
gosc_6fe36
2013-02-22 18:07
Ponawiam pytanie.Jeżeli może ktoś poratować informacją n.t wypełnienia na trasach WAW-Zurych i WAW-Berlin to byłbym bardzo wdzięczny. ;)
gosc_7c642
2013-02-22 17:53
gosc_626f2: prowincja nie tyle ma kompleksy, ile wkurza się, że rozkłady wymuszają jakieś wielogodzinne koczowania w WAW. Nie rozumiem narzekania na Okęcie, jako port tranzytowy jest całkiem przyjemne i osobiście wolę sie przesiadać w WAW niż we FRA. Równocześnie jednak średnio mi się uśmiecha poświęcać cały dzień (a tak często bywa niestety) na trasę KRK-ARN czy KRK-TXL. Dodajcie do tego politykę cenową (brak jakichkolwiek promocji), złą prasę po akcji 400 baniek oraz obskurność terminala krajowego w Balicach i będziecie widzieć czemu Kraków lży LOT i lata Lufą, Air Berlin, Norwegian czy Rajankiem.
gosc_626f2
2013-02-22 17:24
tomic: z prostego powodu - prowincja ma kompleksy w stosunku do Warszawy, więc we wszystkim upatruje spisku przeciw sobie. A czy jest w Europie jakakolwiek linia oprócz Lufy, która ma więcej niż jeden hub? I jakoś nie wiedzieć czemu tylko w Niemczech hubem nie jest lotnisko stołeczne, ale trudno by było skoro w czasach gdy rozwijano FRA i MUC to o prawdziwym lotnisku Berlin mógł tylko pomarzyć (zresztą do dziś poniekąd tak jest)...
gosc_d1007
2013-02-22 17:22
mietek: też się ubawiłem tymi wynurzeniami o tym jak to wszyscy do MXP będą latać tylko LCC. Zwłaszcza w przypadku Mediolanu, który jest miastem wielu targów, kongresów itp. klientów na przelot liniami tradycyjnymi nie brakuje. Ale jak widać, wybitni specjaliści tu się wypowiadają... :)
Irytujące jest już to wałkowanie gosci (być może jednego?) o warszawskości LOTu. Ile można. Nie ma ANI JEDNEJ INNEJ linii sieciowej - przynajmniej w Europie - która nie rozwijałaby WYŁĄCZNIE swojego hubu. Jeśli już są połączenia omijające hub, to z bardzo dużych portów a nie tych wielkości naszych portów regionalnych. To nie przypadek.
gosc_ba45b
2013-02-22 16:33
LO tnie i będzie ciąć nawet jeśli dostrzega bo zwyczajnie nie ma / nie będzie mieć czym latać po oddaniu 10 E70 do leasingodawcow to po pierwsze a po drugie uparcie chce tylko latać z Warszawy, resztę oddaje eurolot.com i konkurencji. Po trzecie LOT jest wybitnie linią "warszawską". Nie tragizujmy. Są inni przewoźnicy. Na LOT świat się nie kończy.
gosc_5fb94
2013-02-22 14:06
Nowy Fiat 500 będzie produkowany w Tychach, fabryka bedzie istnieć i ciągle wiele osób lata na trasie KTW-TRN via FRA/DUS/MUC ale skoro LOT tego nie dostrzega!