Zbliża się koniec kłopotów B787?

Zbliża się koniec kłopotów B787? Boeing wie już, jak usunąć zagrożenie pożarów akumulatorów samolotów typu 787 Dreamliner - informuje agencja Reuters, powołując się na anonimowe źródła. Rozwiązaniem ma być oddzielenie ogniw baterii litowo-jonowej.Boeing 787 Dreamliner jest pierwszym samolotem, w którym zainstalowano lżejsze, ale bardziej niestabilne akumulatory litowo-jonowe. Ich pożary spowodowały...
20/02/2013 23:03   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
2013-02-27 10:41   
 - Profil
więc chcecie powiedzieć, że wierzycie, że ten cały dym to tylko kwestia baterii? :> ciekawie ;)
gosc_9441a 2013-02-24 22:28   
gosc_9441a - Profil gosc_9441a
Jeszcze tylko wyregulować aby się nie przegrzewały ... w samochodzie można, więc i w samolocie także.
gosc_9ab30 2013-02-23 09:20   
gosc_9ab30 - Profil gosc_9ab30
Dobra, zanim dostaną certyfikaty na to wszystko to przyjdzie kolejna zima.
camilio 2013-02-23 06:12   
camilio - Profil camilio
Wy tu sobie śpicie, a tymczasem Boeing przedstawił FAA plan rozwiązania problemu. Ma być inna obudowa, dodatkowa izolacja oraz wentylacja. Sami twierdzą, że to rozwiązanie trwałe, a nie doraźne. Kłopot jest jeden: wciąż nie potrafią odpowiedzieć na pytanie, dlaczego stało się, jak się stało :)
gosc_8f299 2013-02-21 21:24   
gosc_8f299 - Profil gosc_8f299
Dalej nie wiedza co tak naprawde sie dzieje, to wszystko tylko akcja jak szybko przejsc testy aby 787 lataly znowu a dalej pozniej bedziemy sie temu przygladali.
wroord 2013-02-21 16:39   
wroord - Profil wroord
gosc_393a0 Nie wydaje mi sie zeby Prof. specjalista nie wiedzial o potrzebie chlodzenia i wentylacji. Media jak zwykle splycaja sprawe.
gosc_c2b4e 2013-02-21 12:43   
gosc_c2b4e - Profil gosc_c2b4e
z tego co wiem to emb 175 i 195 ma tez aku li-ion i jakos sie nie pali...
gosc_f114d 2013-02-21 11:49   
gosc_f114d - Profil gosc_f114d
M.in. płytki ceramiczne mogą częściowo zapobiec skutkom przegrzania akumulatorów, a nie przyczynom ... które wpierw należałoby przeanalizować i usunąć Panie Profesorze.
gosc_921c7 2013-02-20 23:57   
gosc_921c7 - Profil gosc_921c7
Oby to rzeczywiście było skuteczne rozwiązanie, niech 787 wracają do służby.
gosc_7f9c9 2013-02-20 23:39   
gosc_7f9c9 - Profil gosc_7f9c9
Z tym że to, że Airbus zamontuje niklowe - te gorsze jeszcze nie jest pewne.
gosc_dae12 2013-02-20 23:35   
gosc_dae12 - Profil gosc_dae12
zwiększona masa z tytułu zastosowania rozdzielenia nie zniweluje korzyści z nowego typu?
gosc_80580 2013-02-20 23:32   
gosc_80580 - Profil gosc_80580
Nawet nielatający Dreamliner to jednak nadal najlepszy samolot jaki jest na świecie. Trzymajmy kciuki za to, żeby już niedługo powrócił na siatkę LOTu.
gosc_393a0 2013-02-20 23:21   
gosc_393a0 - Profil gosc_393a0
Trzeba zapobiec przegrzewaniu ogniw - czemu nie zapobiegnie odgradzanie płytkami ceramicznymi p.Kanamury ... a oprócz tego przydałoby się chłodzenie i wentylacja.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy