więc chcecie powiedzieć, że wierzycie, że ten cały dym to tylko kwestia baterii? :> ciekawie ;)
gosc_9441a
2013-02-24 22:28
Jeszcze tylko wyregulować aby się nie przegrzewały ... w samochodzie można, więc i w samolocie także.
gosc_9ab30
2013-02-23 09:20
Dobra, zanim dostaną certyfikaty na to wszystko to przyjdzie kolejna zima.
Wy tu sobie śpicie, a tymczasem Boeing przedstawił FAA plan rozwiązania problemu. Ma być inna obudowa, dodatkowa izolacja oraz wentylacja. Sami twierdzą, że to rozwiązanie trwałe, a nie doraźne. Kłopot jest jeden: wciąż nie potrafią odpowiedzieć na pytanie, dlaczego stało się, jak się stało :)
gosc_8f299
2013-02-21 21:24
Dalej nie wiedza co tak naprawde sie dzieje, to wszystko tylko akcja jak szybko przejsc testy aby 787 lataly znowu a dalej pozniej bedziemy sie temu przygladali.
gosc_393a0 Nie wydaje mi sie zeby Prof. specjalista nie wiedzial o potrzebie chlodzenia i wentylacji. Media jak zwykle splycaja sprawe.
gosc_c2b4e
2013-02-21 12:43
z tego co wiem to emb 175 i 195 ma tez aku li-ion i jakos sie nie pali...
gosc_f114d
2013-02-21 11:49
M.in. płytki ceramiczne mogą częściowo zapobiec skutkom przegrzania akumulatorów, a nie przyczynom ... które wpierw należałoby przeanalizować i usunąć Panie Profesorze.
gosc_921c7
2013-02-20 23:57
Oby to rzeczywiście było skuteczne rozwiązanie, niech 787 wracają do służby.
gosc_7f9c9
2013-02-20 23:39
Z tym że to, że Airbus zamontuje niklowe - te gorsze jeszcze nie jest pewne.
gosc_dae12
2013-02-20 23:35
zwiększona masa z tytułu zastosowania rozdzielenia nie zniweluje korzyści z nowego typu?
gosc_80580
2013-02-20 23:32
Nawet nielatający Dreamliner to jednak nadal najlepszy samolot jaki jest na świecie. Trzymajmy kciuki za to, żeby już niedługo powrócił na siatkę LOTu.
gosc_393a0
2013-02-20 23:21
Trzeba zapobiec przegrzewaniu ogniw - czemu nie zapobiegnie odgradzanie płytkami ceramicznymi p.Kanamury ... a oprócz tego przydałoby się chłodzenie i wentylacja.