Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_viki
2006-01-05 22:07
Kiedy pojawia sie loty z Paryza do Rzeszowa ? Wiele osob jest tym zainteresowanych, a tu nic !!
a kiedy doczekam sie lotow z Bristolu do Poznania albo Wroclawia.ostatnio jak wracalem do Berlina to 3/4 samolotu EasyJet to Polacy... znajac rzeczywistosc to Warszawa wezmie albo Krakow...shame...
gosc_Adam: To jesli czepaisz się czystości na pokłądzie, stanu foteli lub obsługi, to przeleć się Ryanair lub easyJet, szczególnie rejsami wieczornymi, to też powiesz, że to są linie... niebezpieczne. :P:P:P:P
Latem na Okęciu pare razy widziałem MD82 lini AMC Aviation z Egiptu. Wydaje mi sie że te linie są niebezpieczne. 2 razy w ich samolocie była awaria silnika i zostawał po części zamienne, w Poznaniu też pojawiły sie problemy z AMC. Czy ktoś leciał tymi liniami i może coś o AMC powiedzieć ?
gosc_Adam
2005-12-11 15:37
leciałem Fisher Polska- mają 2 gruchoty z Mexicano Airlines i jeden nowszy jako pozostałość czeskiego biura podróży Fisher. Gruchoty straszne. Ciasno na pokładzie. Obsługa taka sobie. Stan foteli i czystość samolotu pozostawia wiele do życzenia...
tak, leciałem Nouvelair i było spoko. :)
a co sądzicie o liniach Nouvelair, moim zdaniem sa OK.
stenus; tak, chodzi mi o Midwest z USA. I do Air Malta można sie przyczepić, te linie nie respektują zasad bezpieczenstwa. Midwest- nie zapewnia odpowiedniego serwisu swoim samolotom a Air Malta tankuje nie paliwo tylko... siki
fanatyk: masz na mysli Midwest z USA? A co chcesz od Air Malta?
Nowa moja czarna lista- Tuninter, WestCarribean, Mandala, Helios, Air Malta, Sudan Airways, Air Saint Thomas, LTE, Binter Canarias, Air Memphis, AMC Aviation, Kolavia, Star Air, Midwest TE LINIE SA NIEBEZPIECZNE
Latac czy nie latac ? Pewnie, ze latac !!!
No to w takim razie nie wiem, czemu pokazuje sie w pasazer.com teraz (a nie w sierpniu czy wrzesniu).
gosc_ble
2005-12-08 11:06
Z tego co pamietam artykul w Głosie pojawił się kilka dni po katastrofach, kiedy przyczyny wypadków byly raczej domniemaniami niz potwierdzonymi danymi
Cos mi sie zdaje, ze glupoty sadza w tym atrykule. Z tego co wiem, ATR72 Tuninteru rozbil sie z powodu zlych wskazan czujnika poziomu paliwa i zlego natankowania (czujnik byl z ATR42 - blad mechanikow). Z kolei Helios rozbil sie nie z powodu klopotow z klimatyzacja i rozhermetyzowania, tylko rozhermetyzowanie bylo spowodowane pozostawieniem otwartego zaworu wypustowego powietrza (blad mechanikow). Glowna przyczyna byl jednak caly lancuch nieprawidlowych i glupich reakcji pilotow na prawidlowe ostrzezenia systemow samolotu o braku hermetyzacji, co spowodowalo, ze w koncu stracili przytomnosc (autopilot byl dalej w fazie "cruise") i nie mial kto sprowadzic samolotu na ziemie. Ja wiem, ze to, co tu piszecie to przedruk, ale nie wiem, skad ci dziennikarze wzieli te informacje. No chyba ze ja juz jestem cos nie na czasie.
gosc_Tomec
2005-12-08 09:45
Super artykuł, naprawde bardzo ciekawy.. Polecam!