gosc_ece59
2013-02-20 23:32
Nie wiem czy UE się zgodzi na sprzedaż. Podejrzewam, że chcą luknąć tylko w księgi firmy, tak jak zrobili to Turcy w Locie.
gosc_78d98
2013-02-20 12:18
pod Air china to by było cos , i raczej dobrze bysmy na tym wyszli.
Czas pokaże gdzie trafi LOT- może związki otworzą spółkę pracowniczą heheh. Od razu dadzą sobie premie itd...
Co do Korean , dla mnie niespodziewana inwestycja , ale życzę im jak najlepiej.....Uważam ,że LOT albo pod skrzydła Turkish albo Air China....ale upadłość, innego wyjscia nie widzę!
usuniety
2013-02-19 20:44
Zobaczycie, że jeszcze niedługo to słabsze linie europejskie będą w łapach silniejszych przewoźników azjatyckich. Korean ma chrapkę na CSA, Turkish na LO (nie wiem czy jeszcze aktualne) a Etihad na wchłonięcie Air Berlin.
moze jeszcze LOT by wzieli, szybko kultura azjatycka robienia intersów by wyszła bokiem zwiazkom zawodowym:) Preze by był z doswiadczeniem, a załoga miła i profesjonalna ... tak sobie myśle ze w polsce to nie przejdzie.
to można łatwo obejść przez joint-venture
maciek_waw
2013-02-19 20:14
Ale co daje Korean Airlines pakiet mniejszościowy? Większościowego nie mogą mieć, bo Korea jest poza Unią. Trochę podobny problem jak z Turkishem i LOT-em. Mimo to są chętni... no chyba, że to jeszcze nie jest pewne.