Eurolot rozpoczął sprzedaż krajówek

Eurolot rozpoczął sprzedaż krajówek Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami w systemie rezerwacyjnym Eurolotu pojawiły się dziś popołudniu (15.02) bilety na połączenia krajowe z Warszawy. Od 1 kwietnia br. przewoźnik przejmuje obsługę wszystkich rejsów krajowych od PLL LOT. Dotąd bilety na trasach z/do stolicy były sprzedawane wyłącznie przez LOT, choć od wielu lat część rejsów była wykonywana samolotami...
15/02/2013 22:56   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_684dd 2013-02-21 17:12   
gosc_684dd - Profil gosc_684dd
Szkoda tylko że Eurolot nie potrafi wykorzystać stojących ATR. Samoloty stoją na płycie, a my zwracaliśmy się kilka razy z zapytaniem o wykonanie czarteru. Odpowiedź na jak to określili "udźwig" - 5-6 dni. Konkurencja - tego samego dnia. Jakiś niedowład operacyjny, a ponoć kryzys jest i wszyscy chcą zarabiać. Ale to państwowe...Jak tak ma wyglądać przejęcie krajówek - powodzenia..
gosc_1a97c 2013-02-20 22:48   
gosc_1a97c - Profil gosc_1a97c
Wrocław - Warszawa - Wrocław - prawie 540 PLN :) Chyba się LOT-owi i Eurolotowi w główkach poprzewracało - hahahaha :) Ale cóż, trzeba teraz nadrobić straty i udawać, że będą zyski :):):) Śmiech na sali normalnie :)
andrzej 2013-02-19 13:52   
andrzej - Profil andrzej
hops: Jety już wypadły z siatki krajowej.
hops 2013-02-19 13:21   
hops - Profil hops
ciekawe czym K2 zamierza obskakiwać kraj... bo jeśli jetami to powodzenia ;]
krzysiekl 2013-02-18 15:03   
krzysiekl - Profil krzysiekl
i jak to robią, że w Turcji są tak tanie bilety na trasach krajowych? Jakieś duże dotacje?
krzysiekl 2013-02-18 15:02   
krzysiekl - Profil krzysiekl
@andrzej:
"teraz jak kosztują tyle by pokryć realne koszty przewoźnika (czyli pewnie te 280 zł za KRK-WAW) to ilość pasażerów w ruchu P2P drastycznie spadła czemu trudno się dziwić. "
czy oznacza to mniejsze straty? czy przeciwnie większe niż gdy bilety były tańsze?
andrzej 2013-02-18 14:33   
andrzej - Profil andrzej
loftan: Nie wiedzieć czemu przy próbie zakupu system zmienia cenę i tak najtańszy bilet KRK-WAW kosztuję 280 zł OW, a nie 210 zł. marecki: loftan dotknął moim zdaniem innego problemu, a mianowicie, że na kilku trasach do WAW m.in. z KTW, POZ czy KRK samolot po prostu nie ma żadnego uzasadnienia w formulę P2P poza jakimiś pojedynczymi podróżami typu: mieszkam w Olszanicy i lecę na spotkanie w hotelu koło Okęcia. Póki w WAW jest hub LO to te połączenia funkcjonują ale gdyby LO upadł to natychmiast by te trasy poszły do kasacji. Co do cen to póki bilety były w cenie pociągu to ludzie jeszcze latali (co przynosiło oczywiście straty), teraz jak kosztują tyle by pokryć realne koszty przewoźnika (czyli pewnie te 280 zł za KRK-WAW) to ilość pasażerów w ruchu P2P drastycznie spadła czemu trudno się dziwić.
gosc_d8817 2013-02-18 14:32   
gosc_d8817 - Profil gosc_d8817
loftan: Nie wiedzieć czemu przy próbie zakupu system zmienia cenę i tak najtańszy bilet KRK-WAW kosztuję 280 zł OW, a nie 210 zł. marecki: loftan dotknął moim zdaniem innego problemu, a mianowicie, że na kilku trasach do WAW m.in. z KTW, POZ czy KRK samolot po prostu nie ma żadnego uzasadnienia w formulę P2P poza jakimiś pojedynczymi podróżami typu: mieszkam w Olszanicy i lecę na spotkanie w hotelu koło Okęcia. Póki w WAW jest hub LO to te połączenia funkcjonują ale gdyby LO upadł to natychmiast by te trasy poszły do kasacji. Co do cen to póki bilety były w cenie pociągu to ludzie jeszcze latali (co przynosiło oczywiście straty), teraz jak kosztują tyle by pokryć realne koszty przewoźnika (czyli pewnie te 280 zł za KRK-WAW) to ilość pasażerów w ruchu P2P drastycznie spadła czemu trudno się dziwić.
marecki 2013-02-17 21:39   
marecki - Profil marecki
@gosc_1755f : LO będzie sprzedawał swoje bilety ale już na nieswoje rejsy realizowane przez przewoźnika spoza sojuszu. A cały problem polega na tym, że pp. "właśnie" rozmawiają z LH co dalej. Kolejność powinna być taka: mamy pomysł, opracowujemy skutki jego wdrożenia, rozmawiamy i ustalamy zasady z LH (wł. M&M), a potem w spójny sposób przedstawiamy to wszystko pasażerom w momencie wrzucenia nowej siatki do systemów.
gosc_8ad98 2013-02-17 13:49   
gosc_8ad98 - Profil gosc_8ad98
PARANOJA z tym LOT'em.
WAW-GDN np. 19.04 o 14:35 LO5837: Wykonywane przez LOT POLISH AIRLINES FOR LOT POLISH AIRLINES FOR K2
Buehehehe burdel TOTALNY!
gosc_1755f 2013-02-17 13:38   
gosc_1755f - Profil gosc_1755f
Pan Mazur dla Rzeczpospolitej z 15 stycznia 2013: "Jeśli chodzi o naliczanie mil, to LOT będzie sprzedawał swoje bilety, więc nic się tutaj nie zmieni. Wcześniej LOT wynajmował samolot Eurolotu. W nowej strukturze będziemy prowadzili biznes wspólnie, pozostajemy partnerami. Uzgodniliśmy warunki handlowe, żadnych niedomówień nie ma. Co do Miles & More to rozmawiamy obecnie z Lufthansą, jak mają wyglądać nowe zasady współpracy przy premiowaniu mil." To jak w końcu będzie z tymi milami???
gosc_dd1b1 2013-02-17 13:30   
gosc_dd1b1 - Profil gosc_dd1b1
Jeśli EuroLot będzie miał w każdym locie krajowym choćby połowę miejsc po 200zł to resztę wykupi biznes i zagraniczni turyści ... a na zagranicę ceny 50-100% droższe - ale konkurencyjne i będzie ok !
gosc_dcd85 2013-02-17 00:04   
gosc_dcd85 - Profil gosc_dcd85
LO sobie zaszalał... krajówka z przesiadką w WAW - najtańszy bilet 541 PLN (Economy sever GDN-WAW-KRK np. na 16 IV). To nieźle podnieśli sobie ceny... Wpierw niech lepiej się za siebie wezmą i pozwalaniają te wszystkie babcie i dziadki z cabin crew, może to podniesie rentowność. Tak, najłatwiej jest uderzyć w klientów i podnieść ceny biletów!!!
gosc_24ba2 2013-02-17 00:02   
gosc_24ba2 - Profil gosc_24ba2
W Niemczech i Francji 50 euro trzeba wydać na lot wewnątrz krajowy, więc ceny polskich przewoźników są zbliżone do zachodnioeuropejskich ... ale nasze pensje przeważnie są mniejsze. Ważne aby każdy polski regionalny port lotniczy był obsługiwany również przez polskie linie lotnicze !
marecki 2013-02-17 00:01   
marecki - Profil marecki
@lotfan: ale kto mówi o tym, że samolot ma być tańszy albo porównywalny cenowo z InterRegio? Sory ale latanie po kraju nie ma byc 'na studencką' kieszeń, to że przez chwile było, to raczej wyjątek od reguły. @gosc_837e7: pełna zgoda, ceny od 200 PLN za segment krajowy są na rozsądnym poziomie, kluczowe jest jendak aby struktura taryf i cen oraz zasad ich dostępności przed podróżą była w pełni klarowna.
gosc_837e7 2013-02-16 23:29   
gosc_837e7 - Profil gosc_837e7
BIZNES musi się opłacać i gadanie, że ceny w ok 200zł na krajówkach są zawyżone, świadczy o braku wiedzy na temat elementarnego rachunku ekonomicznego ... a koleje i autobusy będą miały klientów, bo nie tylko duże miasta z portami lotniczymi są w Polsce ...
gosc_28d46 2013-02-16 22:03   
gosc_28d46 - Profil gosc_28d46
Na marzec też już się nie da KRK-WAW-GDN zarezerwować. :-( Chyba już czas sobie ten LOT odpuścić, bo taka farsa nie ma sensu.
lotfan 2013-02-16 21:26   
lotfan - Profil lotfan
Patrzyłem na strone eurolotu i bilet z KRK do WAW jest droszy niż KRK do GDN (210 PLN w porównaniu z 195PLN). Nie wiem jak oni planują konkurować z PKP, bo bilet PKP z KRK do WAW z interREGIO to można nawet za 49 PLN/osobe.
gosc_03fc2 2013-02-16 20:56   
gosc_03fc2 - Profil gosc_03fc2
Tragedia z cenami na krajówkach.Zaczynam tęsknić za OLT i chyba czas powoli przenieść się do Polskiego Busa.
gosc_5e19b 2013-02-16 14:49   
gosc_5e19b - Profil gosc_5e19b
Przy tym bajzlu, który na zgotowali z krajówkami, list p. Mikosza do pasażerów, wydaje się poprostu farsą...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy