A ja się zgodzę z fanami Airbusa. Zerwanie umowy z Boeingiem/Czyktotamtamleasinguje, przejście na uzywane nawet A333 z perspektywą nawet 10-letnią na A358, z jednoczesnym zamówieniem ok. 6-8 A320/319 (319 spokojnie doleci np. do Indii), wyszłoby LOTowi na dobre. Airbus pewnie byłby na to chetny, bo zyskałby wizerunkowo, odtrąbiając, że ktoś rezygnuje z 787. Przy okazji byłaby to mozliwość restrukturyzacji zatrudnienia pilotów - ilu w LO może latać na Airbusach?
gosc_40814
2013-02-16 13:02
kupili wlasciwy samolot a nie jakis nightmerline :))
gosc_b506f
2013-02-16 10:33
gosc_ce7ff @ zrozum, ze LOT-u nie stac na to , zeby miec w swojej flocie i B i A i co tylko dusza zapragnie! nie stac naszego LOT-u nawet na drzwi do stodoly!
gosc_ce7ff
2013-02-16 08:09
ten samolot powinien latac rowniez w LOT zamiast amerykanskiego bubla 787.
gosc_f1fda
2013-02-16 05:13
Nie ma się z czego smucić. To nowe malowanie jest brzydkie.
gosc_32821
2013-02-16 00:02
Myślałem, że przyleci w nowych barwach ;/