Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_6a5f7
2013-02-19 09:16
gosc_e74f5: Ale doświadczenie LOTu jest wprost przeciwne: wszyscy ludzie spoza branży którzy kierowali tą firmą ponosili do tej pory druzgocące porażki, po co więc nadal się upierać że to znów ktoś z zewnątrz ma być?
gosc_2cb9e
2013-02-18 16:52
Czy wrocą bezposrednie loty z Krakowa do Chicago?
gosc_93219
2013-02-18 14:44
Nowe 767 zobaczymy
gosc_e8aee
2013-02-17 22:22
Doświadczenie z ostatnich pięciu lat najlepiej dowodzi czym się kończy wpuszczanie do LOTu prezesów, którzy są przekonani o tym że znają się na lotnictwie, mimo że nie mieli wcześniej żadnego doświadczenia. To doświadczenie kosztowało już miliardy złotych straconych przez dyletantów.
gosc_23cf9
2013-02-17 21:23
Trzech ostatnich prezesów (wszyscy z PO) to trzy pierwsze miejsca na liście tych, za których starty LOTu były największe w całej ponad 80-cio letniej historii firmy. Co kierowało MSP że na kolejną kadencję wybrano kogoś akurat z tej właśnie trójki, pozostanie na zawsze tajemnicą ministra.
Każda branża jest specyficzna :-)
A manager w każdej specyficznej branży powinien umieć przede wszystkim kierować ludźmi, aby uzyskiwali większe przychody i szukali oszczędności w działaniu firmy.
Bo branża lotnicza to specyficzna branża i kierownik piekarni czy innego kiosku nie będzie sobie radził w linii lotniczej świetnym przykładem tego jest Piróg. Ze wszystkich kandydatów na nowego prezesa trzeba przyznać, że Mikosz był najlepszym wyborem.
gosc_e74f5
2013-02-17 19:53
Nie rozumiem skąd ten przymus "doświadczenia w branży". Przecież można przytoczyć wiele przykładów gdy prezesem firmy był ktoś z poza branży i prowadził ją z sukcesami. W przeciwnym razie byłoby tak, że jesli zacznie się pracować w jakiejś branży to już nie można jej zmienić, bo nie ma się doświadczenia w branży. Poza tym Pan Mikosz ma doświadczenie w branży, bo przecież był już raz prezesem LOTu ;-)
gosc_5bd61
2013-02-17 18:49
Może niech ktoś napisze też list do Mikosza i zapyta go o straty ok. 300 mln zł z czasów kiedy już był wcześniej Prezesem LOTU. Dlaczego pasażerowie i pracownicy firmy mają mu tym razem ponownie uwierzyć, że umie? Dlatego że Minister-archeolog tak zadecydował?
optymista
2013-02-17 14:18
Post poniżej jest mojego autorstwa. Psioczę na niezalogowanych, a sam popełniłem wypowiedź jako anonim ;) System zrobił mi psikusa i nie zalogował mnie automatycznie.
gosc_6a6b8
2013-02-17 13:48
Z jednej strony wzruszający list, a z drugiej strony znowu partyjny nominat bez doświadczenia w branży (właściwie to jeszcze gorzej, bo z bardzo złym doświadczeniem). Czy ktoś jeszcze da się nabrać na te cuda Premiera z jego wesołą gromadką ministrów?
gosc_dd23b
2013-02-17 13:22
Przez wiele lat nikt w tej firmie nie prowadził polityki przewidującej konkurencyjność i uzyskanie dochodowości - dlatego trudno być optymistą ... przywiązanie głównie do obsługi stolicy i oddanie rynku portów regionalnych operatorom zagranicznym oraz braki samolotów i rentownych destynacji to przyczyny obecnych problemów ...
gosc_49b79
2013-02-17 10:22
to tak jak podawanie tlenu nieboszczykowi... czas skończyć tę farsę, nie mam zamiaru dotować kupy złomu i betonu rodem z PRLu
gosc_2cb9a
2013-02-17 08:48
Gdyby ktos dobrze ruszyl glowa w LOT to mieliby zyski z latania na kierunkach UK PL takie ze pokrywalyby straty na pozostalych, wystarczylby im londyn, cos w srodku wyspy i cos w szkocji (edi,gla) i te 2mln rodakow ktorzy tam mieszkaja spokojnie by utrzymalo ta linie zamiast doic podatnikow w PL. Zamiast sie przesiadac, lub latac z lotnisk do ktorych dojazd/parking kosztuje kolejne 40-50F wolalbym zaplacic tak do okolo 140F za powrotny uk-pl ale nie ma odpowiednich polaczen :(
wiec albo sie rusza i wykorzystaja ten potencjal albo bye bye nieLOTcie
gosc_f378d
2013-02-17 00:24
Gdyby przewoźnik stosował na główne lotniska europejskie np LHR ceny tanich linii lotniczych powiększone o koszty dojazdu np ze STN lub LTN do Londynu - to można by osiągnąć szybko sukces ... ale trzeba mieć odpowiednie samoloty.
gosc_7f755
2013-02-16 23:58
Po tym liście tylko z dziobka jeść temu żurawiu.. Wzruszające, może 10 lat temu uwierzyłbym, ale od paru lat każdy Prezes mniej więcej mówi to samo. I co? No jak w "Misiu" - to jest linia na miarę naszych możliwości.. A te są jak pokazuje praktyka.. Jakieś takie nijakie, no nijakie takie...
gruszkatt
2013-02-16 22:25
Linia nie dosc ze mala ale na dodatek sie "wysuszy"... nie da sie nic normalnego zrobic z tego 38 milionowego kraju? Jak CSA upadnie to chociaz rozumiem bo czechow jest o wiele mniej...
gosc_b99de
2013-02-16 18:27
Jak zawsze PR byłego obecnego prezesa na najwyższym poziomie.Myślę że można nawet tu mówić o pewnej formie populizmu. Niestety na ty się kończy fachowość ludzi z nadania politycznego.Ale może nich to już upadnie.
gosc_7770a
2013-02-16 17:57
400 mln zl juz dawno wydano na splate dlugow i juz z tej kasy nic nie ma. Ciekawe ile w ogole jest kasy w Locie? Lot nie ma w ogole pomyslu na biznes. Ich glowny partner jest jednoczesnie ich glownym konkurentem ( Lufthansa ). To jakas paranoja. To sie za chwile skonczy.
gosc_e8861
2013-02-16 17:11
gosc_3578e: Mimo problemów z akumulatorami Dreamliner to na dziś najnowocześniejszy i najtańszy samolot na świecie. Mikosz byłby idiotą, gdyby z powodu przejściowych kłopotów zrezygnował z tego samolotu i cofnął w ten sposób LOT w rozwoju o 10 lat. Zamiast zrywać z Boeingiem, powinien z nim współpracować w celu jak najszybszego rozwiązania problemów.