Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_db2f8
2013-02-15 21:39
@gosc_4a6c5: ELO powstal by zmniejszyc role zwiazkow zawodowych oraz by placic mniej obsludze. Do czasu gdy ELO byl tanim operatorem latajacym na rzecz LO mial sens istnienia, bo byl tania sila robocza. Dopiero od momentu tego co sie tam robi od czasu nastania obecnego prezesa wszystko jest postawione na glowie.
gosc_da6b8
2013-02-15 21:34
No i wprowadzili.... nie mozna kupic na bilet np RZE WAW SZZ - zarowno na stronie ELO jak i na stronie LO. Dodatkowo np w ELO podroz WAWSZZWAW 11kwietnia rano tam wieczorem powrot jest tansza w ELO o ok 80 PLN niz w LO. Czyli tak jak przypuszczalem, wszystko oparte na taryfach one-way, bez mozliwosci kombinowania taryf i laczenia odcinkow oraz oddzielne bloki, a nie free flow - co oznacza, ze LO i ELO beda konkurowaly o pasazera - co jest bez sensu. Pytanie co z milami w Miles-and-More. ELO nie jest partnerem MM, wiec za rejsy code sharowe zgodnie z regulaminem jesli rejs obslugiwany przez linie nie bedaca partnerem MM mil nie ma. Nie wspomne juz o milach statutowych, ktore sa tylko polaczen obslugiwanych przez Starowcow i linii partnerskich. Ani o 25% bonusie dla posiadaczy srebrnych i zlotych kart. A zatem w sumie oferta duzo gorsza niz dotychczas. Widac, ze robiona na kolanie, przez ludzi nie majacych pojecia o tym co robia.
gosc_d9b7c
2013-02-15 20:47
Kuba chyba tylko Warszawa i Kraków.
kuba-gda
2013-02-15 19:59
Proszę EUROLOTu o realne określenie terminu podania pełnego rozkładu na lato 2013. które trasy krajowe poza KRK-GDN zostną zachowane?
kuba-gda
2013-02-15 19:55
rozkład Eurolotu na lato WAW-GDA jest taki jak do tej pory LOtowski, czyli mniej rotacji w tygodniu (42) od zimy(48). Czekam na realizację deklaracji: Zwiększy się też liczba rejsów na najbardziej popularnych trasach, w tym do Gdańska i Wrocławia
gosc_7d727
2013-02-15 19:22
GDN-WAW za 210zł w taryfie basic. Nie tak źle ;)
gosc_dd9fe
2013-02-15 18:43
jest 15 luty godzina wieczorna a eurolot niczego nowego nie oferuje eurolot.com. Jak zawsze się opóźniają.
gosc_a5398
2013-02-15 13:23
W systemie LOTu są takie śmieszne loty Operated by LOT for Eurolot na E170.
gosc_b5ab0
2013-02-15 10:34
BŁĘDNA polityka polskich przewoźników państwowych polega na niedostatecznej obsłudze Portów Regionalnych w bezpośrednich połączeniach wewnątrz krajowych i zagranicznych - z tego tortu obficie korzystają LCC, a naszym zostają głównie loty do/z WAW ...
gosc_4a6c5
2013-02-15 09:30
Pierwsze loty dla euroLOT-u były realizowane (począwszy od lipca 1997) przez załogi LOT-u i na samolotach LOT-u. Spółka miała tylko Prezesa,biuro, itp. Pierwsze stewardesy eurolotu rozpoczęły Pierwsze loty dla euroLOT-u były realizowane (począwszy od lipca 1997) przez załogi LOT-u i na samolotach LOT-u. Spółka miała tylko Prezesa,biuro, itp. Pierwsze stewardesy eurolotu rozpoczęły pracę na początku pażdziernika '97 i wówczas rozpoczęto szkolenie dla pilotów. Pierwszy pilot eurolotu rozpoczął pracę w kwietniu '98. Stopniowo LOT przekazywał samoloty ATR-72 do euro-LOT-u i ten proces zakończył się ok.2001roku. 100% właścicielem spółki był LOT. Pytanie brzmi po co utworzono spółę- córkę?? . Oddzielny Zarząd, RN, mundurówka, księgowość...itd. Przecież diałalność mogła być realizowana w ramach 1-ego z Działów LOT-u. Można też na odwrót z bankrutujacego LOT-u utworzyć jeszcze 3 kolejne spółki-córki, dla każdego z typów eksploatowanych s-tów. Zyskujemy 3 Zarządy, 3 RN, 3 x "administracja"(ogólnie mówiąc). Na koniec 36mln. straty przy 10 samolotach !!! LOT mając 40, aby dorównać mósiałby mieć 36x4= 144mln, w dodatku ma większe s-ty, więc ok. 200mln. Pomyśleć , że jeszcze niedawno właściciel obu spółek, miał pomysł przeniesienia LOT-u do euro-LOT-u!!! W tej sytuacji racjonalny byłby powrót do p-tu wyjścia, ale kto zdobędzie się na racjonalne rozwiązania??? pracę na początku pażdziernika '97 i wówczas rozpoczęto szkolenie dla pilotów. Pierwszy pilot eurolotu rozpoczął pracę w kwietniu '98. Stopniowo LOT przekazywał samoloty ATR-72 do euro-LOT-u i ten proces zakończył się ok.2001roku. 100% właścicielem spółki był LOT. Pytanie brzmi po co utworzono spółę- córkę?? . Oddzielny Zarząd, RN, mundurówka, księgowość...itd. Przecież diałalność mogła być realizowana w ramach 1-ego z Działów LOT-u. Można też na odwrót z bankrutujacego LOT-u utworzyć jeszcze 3 kolejne spółki-córki, dla każdego z typów eksploatowanych s-tów. Zyskujemy 3 Zarządy, 3 RN, 3 x "administracja"(ogólnie mówiąc). Na koniec 36mln. straty przy 10 samolotach !!! LOT mając 40, aby dorównać mósiałby mieć 36x4= 144mln, w dodatku ma większe s-ty, więc ok. 200mln. Pomyśleć , że jeszcze niedawno właściciel obu spółek, miał pomysł przeniesienia LOT-u do euro-LOT-u!!! W tej sytuacji racjonalny byłby powrót do p-tu wyjścia, ale kto zdobędzie się na racjonalne rozwiązania???
gosc_606d8
2013-02-15 09:24
Zastanawia mnie, czy ceny basic będą w jakikolwiek sposób konkurencyjne z innymi środkami transportu. Mam nadzieję.
zobacz link
gosc_c0c13
2013-02-15 08:45
eurolot powinien wprowadzić niemieckojęzyczną wersję swojej strony skoro chce latać po Niemczech
spotter10
2013-02-15 08:03
Wydaje mi się, że brak możliwości dokonania zakupów wynika z faktu, iż rejsy krajowe z/do WAW są bardzo krótkie i obsługa nie dałaby rady obsłużyć wszystkich. Nie raz mi się zdarzyło, że przy pełnym AT7 lub E70 personel obsługiwał ostatnich pasażerów w momencie, gdy samolot już rozpoczął podejście do lotniska. A jak mieliby dać radę obsłużyć wszystkich gdyby jeszcze mieli za to kasować? To zajmuje więcej czasu. I zawsze znalazł by się ktoś niezadowolony, że jego nie obsłużono a on w końcu jest najważniejszy, bo płaci 100,- pln za bilet!!!
gosc_66eae: To co klient otrzymuje w cenie "basic" to jedno, ale nazywać właściwym posunięciem brak możliwości zakupu czegokolwiek innego to chyba przesada... To ja już wolę samoloty LCC, na pokładzie których ma się przynajmniej wybór!
gosc_66eae
2013-02-14 21:48
W taryfie basic klient otrzymuje wyłącznie butelkę wody 0,33 l w ramach biletu. Brak możliwości zakupu innych napojów lub przekąsek. I jest to właściwe posunięcie przewoźnika, bo po co więcej na tak krótkim locie ?
gosc_9c027
2013-02-14 21:10
mam nadzieję że ELO będzie tańszy od LO na trasie WAW-WRO.
gosc_19e91
2013-02-14 20:37
Pełna siatka połączeń krajowych ? a gdzie są wyszczególnione bezpośrednie destynacje pomiędzy portami regionalnymi i dlaczego w planach przewoźnika brakuje LCJ, LUZ i IEG ? A to Polska właśnie ...
gosc_b8dd8
2013-02-14 18:15
a czym beda lataly bagaze ?
gosc_2d34a
2013-02-14 17:52
moze jutro jakas niespodazianka?? nowe trasy np z lublina czy cos...
solokhumbu
2013-02-14 16:57
gosc_575e3: z takimid estynacjami z WAW to w tym roku pożegnamy na pewno K2. LO nie wystarczy z upadłości? ;) Jeśli cięzko było zapełnić małego AT5 na trasę WAW-TAT (gdzie w Tatrach masz niemal całorozny ruch turystyczny, a dojazd lądem w Tatry z Pl to.... godzin), to jak chciałbyś zapełnić choćby i mały turboprop na trasach przez Ciebie wymienionych? Ide o zakład, iż większość Polaków nie umiałaby tych miast na mapie umiejscowić, a tym bardziej tam lecieć.