gosc_320f9
2013-02-09 22:56
FR na polskich trasach krajowych sie nie pojawi, bo rynek jest za maly, jak i nie maja ochoty doplacac zbyt duzo to tras permanentnie niedochodowych, jak polskie trasy krajowe.
gosc_ea7a4
2013-02-08 18:01
RYANAIR mógłby lepiej od OLTu i innych zrewolucjonizować połączenia wewnątrzkrajowe w Polsce ... ale musiałoby się to opłacić, tak jak Lufthansie z partnerami w Niemczech czy Air France i HOP! we Francji ...
no ale bez przesady. Kto o zdrowych zmysłach chciałby latac na krajówce do WMI? przeciez dojazd do WAW i straty czasu na lotniskach niwelowałyby korzyści z szybkości połączenia vs intercity czy nawet samochód.
gosc_9419b
2013-02-08 16:40
Może KE przyjęłaby propozycję FR na odstąpienie np 30% swoich akcji innym przewoźnikom czy inwestorom z UE ... ? ale lisek chytrusek nie popuści
gosc_392e9
2013-02-08 15:06
@solokhumbu Krajówki w PL nie były by najkrótszymi trasami w siatce połączeń. Połączenia BCN-IBZ, BCN-PMI są jeszcze krótsze i jakoś sie opłaca im latać. W dodatku stnadardem jest tam cena kilkanaście euro więc krajówki z GDN wykonywane przez FR mogły by się też opłacać :)
Aerlingus ma prawie miliard euro wolnej gotowki, sloty na LHR, ORD, JFK, zamowienia na A350 i jest dochodowy... MOL chce przejac nad tym kontrole za niecale 600M euro...wydaja sie smieszne pieniadze.
gosc_c9df4
2013-02-08 10:28
mi sie wydaje ze ryanair chce z aerlingusa zrobic dlugodystansowa linie niskokosztowa - glownie do ameryki polnocnej/kanady (chociaz jak mowil oleary na dlugich trasach beda 2 klasy: super odjechana pierwsza klasa i ekonomiczna), pewnie dlatego chca sie pozbyc polowy tras krotko i srednio dystansowych
solokhumbu
2013-02-08 10:11
gosc_209c8: to się nie da! na najkrótszych krajówkach LO jest zbyt mały czas na wys. przelotowej, aby zdążyć sprzedać zdrapki, papierosy na sztuki, perfumy, misie pluszowe, kanapki i jeszcze fanfary odegrać ;) Cholerka - za tydzień lecę tym cudem... :-/
gosc_209c8
2013-02-08 01:16
jak nie da się przejąć Aer Lingusa, to może Ryanair podratowałby naszego narodowego przewoźnika przed bankructwem i kupił go za symboliczną złotówkę?;)
gosc_3eaea
2013-02-07 23:45
Zaszłości z przeszłości... ;) u swych początków Ryanair zawzięcie konkurował właśnie z Aer Lingus... całkiem możliwe, że wykupienie rywala to zemsta...
usuniety
2013-02-07 23:27
Czemu ten RYANAIR się tak uparł na tego Aer Lingusa?