Flybe - sposób Ryanaira na Aer Lingusa

Flybe - sposób Ryanaira na Aer Lingusa Ryanair Holding zaoferował odstąpienie połowy rejsów krótkodystansowych Aer Lingusa, aby zdobyć zgodę Unii Europejskiej na przejęcie irlandzkiego rywala – twierdzą osoby zaznajomione z negocjacjami, na które powołuje się agencja Bloomberg.Przewoźnik przesłał swoje najnowsze ustępstwa do Komisji Europejskiej w zeszłym tygodniu oraz zaprezentował je rywalom i...
07/02/2013 23:11   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_320f9 2013-02-09 22:56   
gosc_320f9 - Profil gosc_320f9
FR na polskich trasach krajowych sie nie pojawi, bo rynek jest za maly, jak i nie maja ochoty doplacac zbyt duzo to tras permanentnie niedochodowych, jak polskie trasy krajowe.
gosc_ea7a4 2013-02-08 18:01   
gosc_ea7a4 - Profil gosc_ea7a4
RYANAIR mógłby lepiej od OLTu i innych zrewolucjonizować połączenia wewnątrzkrajowe w Polsce ... ale musiałoby się to opłacić, tak jak Lufthansie z partnerami w Niemczech czy Air France i HOP! we Francji ...
rafalpd 2013-02-08 16:44   
rafalpd - Profil rafalpd
no ale bez przesady. Kto o zdrowych zmysłach chciałby latac na krajówce do WMI? przeciez dojazd do WAW i straty czasu na lotniskach niwelowałyby korzyści z szybkości połączenia vs intercity czy nawet samochód.
gosc_9419b 2013-02-08 16:40   
gosc_9419b - Profil gosc_9419b
Może KE przyjęłaby propozycję FR na odstąpienie np 30% swoich akcji innym przewoźnikom czy inwestorom z UE ... ? ale lisek chytrusek nie popuści
gosc_392e9 2013-02-08 15:06   
gosc_392e9 - Profil gosc_392e9
@solokhumbu Krajówki w PL nie były by najkrótszymi trasami w siatce połączeń. Połączenia BCN-IBZ, BCN-PMI są jeszcze krótsze i jakoś sie opłaca im latać. W dodatku stnadardem jest tam cena kilkanaście euro więc krajówki z GDN wykonywane przez FR mogły by się też opłacać :)
kelso00 2013-02-08 11:04   
kelso00 - Profil kelso00
Aerlingus ma prawie miliard euro wolnej gotowki, sloty na LHR, ORD, JFK, zamowienia na A350 i jest dochodowy... MOL chce przejac nad tym kontrole za niecale 600M euro...wydaja sie smieszne pieniadze.
gosc_c9df4 2013-02-08 10:28   
gosc_c9df4 - Profil gosc_c9df4
mi sie wydaje ze ryanair chce z aerlingusa zrobic dlugodystansowa linie niskokosztowa - glownie do ameryki polnocnej/kanady (chociaz jak mowil oleary na dlugich trasach beda 2 klasy: super odjechana pierwsza klasa i ekonomiczna), pewnie dlatego chca sie pozbyc polowy tras krotko i srednio dystansowych
solokhumbu 2013-02-08 10:11   
solokhumbu - Profil solokhumbu
gosc_209c8: to się nie da! na najkrótszych krajówkach LO jest zbyt mały czas na wys. przelotowej, aby zdążyć sprzedać zdrapki, papierosy na sztuki, perfumy, misie pluszowe, kanapki i jeszcze fanfary odegrać ;) Cholerka - za tydzień lecę tym cudem... :-/
gosc_209c8 2013-02-08 01:16   
gosc_209c8 - Profil gosc_209c8
jak nie da się przejąć Aer Lingusa, to może Ryanair podratowałby naszego narodowego przewoźnika przed bankructwem i kupił go za symboliczną złotówkę?;)
gosc_3eaea 2013-02-07 23:45   
gosc_3eaea - Profil gosc_3eaea
Zaszłości z przeszłości... ;) u swych początków Ryanair zawzięcie konkurował właśnie z Aer Lingus... całkiem możliwe, że wykupienie rywala to zemsta...
usuniety 2013-02-07 23:27   
usuniety - Profil usuniety
Czemu ten RYANAIR się tak uparł na tego Aer Lingusa?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy