Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
pytanie czym oni chcą latać na krajówkach dziękując Sprintairowi ;]
mietek a jakie jest wypełnienie klasy biznes z waw ?
Gdzie na przykład widzisz gościu zapotrzebowanie na klasę biznes z portów regionalnych?
gosc_2f1ae
2013-02-07 23:03
Bez lotów bezposrednich z portów krajowych do destynacji europejskich padna predzej czy pózniej. Z moich doswiadczen wynika ze jest duze zaotrzebowanie na takie polaczenia np. z Lodynem, brakuje klasy business a wlasciwie jakiejkolwiek klasy na tym kierunk. Nikt nie bedzie tracil czasu na przesiadki w Warszawie przy dlugosci lotu docelowego ok 2 godzin. Sa regiony gdzie takie polaczenia to sprawa oczywista.
no i znowu za państwowe pieniążki dotuje się połączenia państwowej jeszcze i upadającej firmy LOT i Państwowych Portów Lotniczych - pokomunistycznego tworu , który doi i doi póki może . Ma jeszcze za dużo popleczników , ale czas mija i może ktoś z rządu zauważy , że to PPL jest głównym winowajcą niezdrowej sytuacji w polskim ruchu lotniczym .
gosc_dc704 gadasz bzdury. Już teraz widać, że współpraca z eurolotem wyjdzie na dobre, jeśli chodzi o doloty. Pierwszy z brzegu przykład, przesunięcie porannego GDN-WAW z 5:40 na 5:25, czy przywrócenie porannego rejsu ze Szczecina. Dzięki temu pasażerowie będą się łapać na loty, na które do tej pory nie było takiej możliwości.
Bzdura, przecież od lat większość połączeń dolotowych w kraju realizuje eurolot i jakoś pasażerowie docierają do celu.
gosc_dc704
2013-02-07 19:42
Pierwszym, ktory zje kawalek tortu bedzie Eurolot. Od 1 kwietnia przejmie za darmo cala krajowa siatke LOTu. Ktory madry uzaleznia dowoz pasazerow z portow regionalnych do miedzynarodowych rejsow z Warszawy od przewozmika, ktory do tej pory nie ma w tym zadnego faktycznego doswiadczenia. W dodatku bedzie mogl samodzielnie ksztaltowac swoja wlasna siatke polaczen regionalnych w rezultacie czego LOT juz niedlugo moze miec na pokladach samolotow startujacych z Okecia wylacznie mieszkancow Warszawy i okolic. No coz, najwyrazniej zarowno Mikosz jak i Dabrowski (Eurolot) maja niezwykle silne wiezi kolezenskie z Tuskiem i Budzanowskim. A to POlska wlasnie!
gosc_191dd
2013-02-07 19:22
Saaby mogłyby również latać na trasie Bydgoszcz - Oslo Gardermoen, kolejnego dużego portu przesiadkowego...
gosc_76bd8
2013-02-07 17:23
LOT tonie tak jak OLT pora zbliżona - prognozuje że tak jak OLT w sierpniu padną
Każdy polski podatnik już wystarczająco dopłacił do LOTu żeby ten latał z każdego regionalnego portu bez kolejnych dopłat samorządów, szkoda,że zapewne większość tej kasy poszło w związki zawodowe i na niezbyt udane decyzje "biznesowe".
gosc_443ab
2013-02-07 17:01
Wreszcie może doczekamy się destynacji OSZ-WAW i OSZ-KRK i OSZ-WRO - bo dotychczasowe połączenia przez GDN i SZZ są marnotrawstwem czasu i pieniędzy ...
gosc_b04bc
2013-02-07 16:51
gosc_48176: Między WAW a LUZ jest nieduża odległośc, więc pewnie dlatego LOT tam nie chce latać (podobnie jak WAW-LCJ-WAW), ale Eurolot za niedługo chyba ma jakieś inne krajówki z Lublina otwierać.
gosc_8b77d
2013-02-07 16:15
Moze te Saaby obsugiwalyby polaczenie Bydgoszcz-Krakow, OLT mialo wielu klientow na tej trasie oczywiscie inne byly ceny to fakt, albo moze by te samoloty wykorzystac na loty do Frankfurtu albo Kopenhagi, pewnie i tak wiecej chetnych na przesiadki by nie bylo niz 30, a polaczenie z jakims duzym hubem Bydgoszczy jest konieczne.
gosc_747c0
2013-02-07 16:02
Żadnego WAW-LUZ nie będzie, Saaby Sprintairowskie, nie będą nic obsługiwać (dla LO) i tyle.
gosc_38f6c
2013-02-07 15:14
ciekawe więc co Saaby Sprintairowskie będą obsługiwać skoro eurolot przejmie połączenia WAW-BZG. Może WAW-LUZ właśnie?
gosc_f36c3
2013-02-07 15:08
gosc_60762 - masz rację, rozkład jest bardzo podobny do tego, który funkcjonował w OLT. Nie znaczy to jednak, że jest gorszy od obecnego. Nie da się zaprzeczyć, że samoloty na trasie SZZ-WAW-SZZ będą latać systemem rano/wieczór pozostawiając tym samym dziurę w środku dnia. Nie znam danych statystycznych dotyczących obłożenia popołudniowej rotacji na tej trasie, ale latam na tej trasie częśto i o różnych porach i na własne oczy przekonałem się, że w tych godzinach ruch jest zdecydowanie najmniejszy. Mam wrażenie, że ta rotacja były stowrzona wyłącznie dla ruchu transferowego, który (również przez bliskość Berlina) był stosunkowo niewielki. Ruch na tej trasie generuje głównie p2p i letni rozkład bardziej trafia w potrzeby takich osób.
@gosc_48176. LOT uruchomi krajówki do Lublina, gdy lokalny samorząd za to zapłaci (co oznacza, że tych pieniądzy nie przeznaczy na coś innego, np. remonty dróg, zabytków, szkół, przedszkoli itp).
gosc_6a10e
2013-02-07 14:56
Mając na uwadze czas wprowadzania nowego rozkładu - w dniu wyboru nowego prezesa - myślę, że nie potrwa on długo, także nie przywiązujcie się do niego, a może stanowić ostatnie tchnienie odchodzącej ekipy
gosc_60762
2013-02-07 14:07
Ten nowy rozkład lotów między Szczecinem a Warszawą jest wierną kopią rozkładu proponowanego przez OLT, o której to linii panuje powszechnie opinia, że była beznadziejnie zarządzana. Jedyna różnica jest taka, że OLT latało A319, więc czasy lotów były krótsze.