LOT: Kolejne zmiany na krajówkach

LOT: Kolejne zmiany na krajówkach LOT wprowadza kolejne zmiany w rozkładzie lotów krajowych. W nadchodzącym sezonie letnim przywróci poranne oraz wieczorne rejsy między Warszawą a Szczecinem, z kolei połączenie między Warszawą a Bydgoszczą będzie realizowane przez Eurolot.- Obecnie trwają prace nad siatką połączeń LOT-u na sezon 2013. O zmianach w rozkładzie będziemy informować po zakończeniu prac -...
07/02/2013 11:44   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
hops 2013-02-13 14:56   
hops - Profil hops
pytanie czym oni chcą latać na krajówkach dziękując Sprintairowi ;]
koxkrk 2013-02-11 09:39   
koxkrk - Profil koxkrk
mietek a jakie jest wypełnienie klasy biznes z waw ?
mietek 2013-02-11 09:32   
mietek - Profil mietek
Gdzie na przykład widzisz gościu zapotrzebowanie na klasę biznes z portów regionalnych?
gosc_2f1ae 2013-02-07 23:03   
gosc_2f1ae - Profil gosc_2f1ae
Bez lotów bezposrednich z portów krajowych do destynacji europejskich padna predzej czy pózniej. Z moich doswiadczen wynika ze jest duze zaotrzebowanie na takie polaczenia np. z Lodynem, brakuje klasy business a wlasciwie jakiejkolwiek klasy na tym kierunk. Nikt nie bedzie tracil czasu na przesiadki w Warszawie przy dlugosci lotu docelowego ok 2 godzin. Sa regiony gdzie takie polaczenia to sprawa oczywista.
pikol 2013-02-07 21:26   
pikol - Profil pikol
no i znowu za państwowe pieniążki dotuje się połączenia państwowej jeszcze i upadającej firmy LOT i Państwowych Portów Lotniczych - pokomunistycznego tworu , który doi i doi póki może . Ma jeszcze za dużo popleczników , ale czas mija i może ktoś z rządu zauważy , że to PPL jest głównym winowajcą niezdrowej sytuacji w polskim ruchu lotniczym .
wojtek 2013-02-07 20:51   
wojtek - Profil wojtek
gosc_dc704 gadasz bzdury. Już teraz widać, że współpraca z eurolotem wyjdzie na dobre, jeśli chodzi o doloty. Pierwszy z brzegu przykład, przesunięcie porannego GDN-WAW z 5:40 na 5:25, czy przywrócenie porannego rejsu ze Szczecina. Dzięki temu pasażerowie będą się łapać na loty, na które do tej pory nie było takiej możliwości.
ssak 2013-02-07 20:40   
ssak - Profil ssak
Bzdura, przecież od lat większość połączeń dolotowych w kraju realizuje eurolot i jakoś pasażerowie docierają do celu.
gosc_dc704 2013-02-07 19:42   
gosc_dc704 - Profil gosc_dc704
Pierwszym, ktory zje kawalek tortu bedzie Eurolot. Od 1 kwietnia przejmie za darmo cala krajowa siatke LOTu. Ktory madry uzaleznia dowoz pasazerow z portow regionalnych do miedzynarodowych rejsow z Warszawy od przewozmika, ktory do tej pory nie ma w tym zadnego faktycznego doswiadczenia. W dodatku bedzie mogl samodzielnie ksztaltowac swoja wlasna siatke polaczen regionalnych w rezultacie czego LOT juz niedlugo moze miec na pokladach samolotow startujacych z Okecia wylacznie mieszkancow Warszawy i okolic. No coz, najwyrazniej zarowno Mikosz jak i Dabrowski (Eurolot) maja niezwykle silne wiezi kolezenskie z Tuskiem i Budzanowskim. A to POlska wlasnie!
gosc_191dd 2013-02-07 19:22   
gosc_191dd - Profil gosc_191dd
Saaby mogłyby również latać na trasie Bydgoszcz - Oslo Gardermoen, kolejnego dużego portu przesiadkowego...
gosc_76bd8 2013-02-07 17:23   
gosc_76bd8 - Profil gosc_76bd8
LOT tonie tak jak OLT pora zbliżona - prognozuje że tak jak OLT w sierpniu padną
goluz 2013-02-07 17:11   
goluz - Profil goluz
Każdy polski podatnik już wystarczająco dopłacił do LOTu żeby ten latał z każdego regionalnego portu bez kolejnych dopłat samorządów, szkoda,że zapewne większość tej kasy poszło w związki zawodowe i na niezbyt udane decyzje "biznesowe".
gosc_443ab 2013-02-07 17:01   
gosc_443ab - Profil gosc_443ab
Wreszcie może doczekamy się destynacji OSZ-WAW i OSZ-KRK i OSZ-WRO - bo dotychczasowe połączenia przez GDN i SZZ są marnotrawstwem czasu i pieniędzy ...
gosc_b04bc 2013-02-07 16:51   
gosc_b04bc - Profil gosc_b04bc
gosc_48176: Między WAW a LUZ jest nieduża odległośc, więc pewnie dlatego LOT tam nie chce latać (podobnie jak WAW-LCJ-WAW), ale Eurolot za niedługo chyba ma jakieś inne krajówki z Lublina otwierać.
gosc_8b77d 2013-02-07 16:15   
gosc_8b77d - Profil gosc_8b77d
Moze te Saaby obsugiwalyby polaczenie Bydgoszcz-Krakow, OLT mialo wielu klientow na tej trasie oczywiscie inne byly ceny to fakt, albo moze by te samoloty wykorzystac na loty do Frankfurtu albo Kopenhagi, pewnie i tak wiecej chetnych na przesiadki by nie bylo niz 30, a polaczenie z jakims duzym hubem Bydgoszczy jest konieczne.
gosc_747c0 2013-02-07 16:02   
gosc_747c0 - Profil gosc_747c0
Żadnego WAW-LUZ nie będzie, Saaby Sprintairowskie, nie będą nic obsługiwać (dla LO) i tyle.
gosc_38f6c 2013-02-07 15:14   
gosc_38f6c - Profil gosc_38f6c
ciekawe więc co Saaby Sprintairowskie będą obsługiwać skoro eurolot przejmie połączenia WAW-BZG. Może WAW-LUZ właśnie?
gosc_f36c3 2013-02-07 15:08   
gosc_f36c3 - Profil gosc_f36c3
gosc_60762 - masz rację, rozkład jest bardzo podobny do tego, który funkcjonował w OLT. Nie znaczy to jednak, że jest gorszy od obecnego. Nie da się zaprzeczyć, że samoloty na trasie SZZ-WAW-SZZ będą latać systemem rano/wieczór pozostawiając tym samym dziurę w środku dnia. Nie znam danych statystycznych dotyczących obłożenia popołudniowej rotacji na tej trasie, ale latam na tej trasie częśto i o różnych porach i na własne oczy przekonałem się, że w tych godzinach ruch jest zdecydowanie najmniejszy. Mam wrażenie, że ta rotacja były stowrzona wyłącznie dla ruchu transferowego, który (również przez bliskość Berlina) był stosunkowo niewielki. Ruch na tej trasie generuje głównie p2p i letni rozkład bardziej trafia w potrzeby takich osób.
maciekm 2013-02-07 15:02   
maciekm - Profil maciekm
@gosc_48176. LOT uruchomi krajówki do Lublina, gdy lokalny samorząd za to zapłaci (co oznacza, że tych pieniądzy nie przeznaczy na coś innego, np. remonty dróg, zabytków, szkół, przedszkoli itp).
gosc_6a10e 2013-02-07 14:56   
gosc_6a10e - Profil gosc_6a10e
Mając na uwadze czas wprowadzania nowego rozkładu - w dniu wyboru nowego prezesa - myślę, że nie potrwa on długo, także nie przywiązujcie się do niego, a może stanowić ostatnie tchnienie odchodzącej ekipy
gosc_60762 2013-02-07 14:07   
gosc_60762 - Profil gosc_60762
Ten nowy rozkład lotów między Szczecinem a Warszawą jest wierną kopią rozkładu proponowanego przez OLT, o której to linii panuje powszechnie opinia, że była beznadziejnie zarządzana. Jedyna różnica jest taka, że OLT latało A319, więc czasy lotów były krótsze.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy