Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_91add
2013-02-26 09:37
Dokladnie nie ma lepszej oferty z Polski. Z jedna bardzo krotka przesiadka mozna doleciec do prawie kazdego wiekszego lotniska na swiecie.
b737800max: nie przesadzaj z tą miłością do lufy...po prostu z regionów lufa jest praktycznie bezkonkurencyjna, jeżeli chodzi o ofertę
krzysiekl
2013-02-25 09:42
nie dyskryminuję ludzi ani firm pod kątem pochodzenia, rasy itd ;)
jeszcze gdyby to była kwestia nabijania forsy w kraju w ktorym zyje..ale tak to zadna roznica. a moze i lepiej.
gosc_9b455
2013-02-24 19:35
te rankingi i gwiazdki mozna sobie czasami miedzy bajki wlozyc. Pozatym wole latac LH niz nabijac forse Arabom.
krzysiekl
2013-02-24 19:29
są różne rankingi, są takie gdzie ocenia się tylko klasę ekonomiczną;)
a preferowanie C/F powoduje, że większość osób (jednak większość lata w Y a wyżej jeśli już to sporadycznie) nie powinna się w ogóle na nie patrzeć. Niektórzy z nich latają często, słyszałem o facecie który lata co tydzień EuropaDubaj. Zawsze Y, mimo to status platynowy będzie miał jak tylko się taki pojawi w Emirates.
Rankingi trzeba zawsze traktować z rezerwą. I trzeba pamiętać, że główną dźwignią w pozycjonowaniu przewoźników są noty za C/F a nie Y.
gosc_27135
2013-02-24 19:03
Turkish Airlines powinna byc kwalifikowana jako azjatycka.Turcja w bardzo niewielkim stopniu nalezy terytorialnie do Europy.Mentalnie i kulturowo jest azjatycka.Co wazne raczej nie wejdzie do Unii.Prosze nie uzywac pogardliwego sformulowania Polaczki,Kebabku
krzysiekl
2013-02-24 18:43
ja "nie lubię" Lufthansy ;) ale do rankingów i gwiazdek nie jestem przekonany. według gwiazdek jest np. przepaść między Emirates i Qatar, pierwszy ma 3,5 gwiazdki w ekonomicznej drugi 5. może i ciasno w B777 ale...
gosc_25091
2013-02-24 18:30
b737800max dokladnie! i jak widac wcale to nie jest Lufa!poza QR znajdzie sie jeszcze pare a dopiero jako kolejna bedzie LH, tyle w temacie! btw, QR ma od kwietnia zrobic podmianke na wieksze samoloty z racji duzego zainteresowania...to dobra wiadomosc:)
usuniety
2013-02-24 18:29
PS:Co do Lufthanzy którą tak Polaczki kochają, nie ma jej nawet w pierwszej dziesiątce. Z europejskich linii jest tylko Turkish Airlines.
zobacz link
usuniety
2013-02-24 18:26
Dla mnie wyznacznikiem szczytu możliwości linii lotniczych jest linia która ma NUMER 1 w rankingu SkyTrax, czyli w tym wypadku, nr 1 teraz jest Qatar Airways.
gosc_95623
2013-02-24 16:54
shorty a kto powiedzial/napisal/? ze Aeroflot ma osiagnac poziom LH? czy twoim zdaniem LH jest wyznacznikiem szczytu mozliwosci lotniczych pod kazdym wzgledem? dla mnie np NIE!
no piwko na górze w knajpce co przypomina PRL ale spoko, lub pseudo włoska na dole gdzie wszedzie czuc papierosy. za te cene bardzo ok.
gosc_111b7
2013-02-24 11:30
Tez lecialem z nimi do HKG i rownież bez zastrzeżeń. Nie odczujemy żadnej różnicy na niekorzyść do innych przewoźników z Europy. A samo SVO tez ok, duża bezclowka, kawiarnie więc jest co robić
leciałem aeroflotem do HKG i musze przyznac ze było bardzo dobrze i tanio. czekanie 6 godzin na SVO troche mniej fajne. generalnie polecam innymi rosyjskimi linami nie leciałem ale pewnie długa droga zanim osiągną poziom LH .
gosc_33ffc
2013-02-24 08:49
do pietropawłowska to aeroflot powinien latac a380 w konfiguracji na min 600 miejsc
gosc_6e0b3
2013-02-24 07:27
Linie lotnicze ktore maja rozne samoloty w flocie, najczesciej sa z Azji np. air china, korean, aeroflot itd. A jak wiadomo narazie Azja nie jest dotknieta kryzysem wiec maja kase. Najczesciej tak jest bo sa bogate kraje.
gosc_3d6b0
2013-02-24 01:30
gosc_d5bc7 i tu sie mylisz...przeicznik iscie dolarowy , czasami Euro...pojedz, popracuj, pomieszkaj a potem pisz!
gosc_a800b
2013-02-24 01:28
biorac pod uwage wielkosc tego kraju, diametralnie rozne warunki geograficzno-meteorologiczne itp. nie dziwi nikogo, ze flota jest tak roznorodna, poza tym, Aeroflot, chce byc potega w Rosji i jak do tej pory to mu sie udaje, mimo, wprowadzenia roznych tzw konkurencyjnych przewoznikow/patrz Utair-Vnukovo, S7, czy Transaero Domodedovo/ wciaz pozostaja jako czolowy przewoznik w Rosji i ja sam chetniej korzystam z ich uslug anizeli z Transaero, gdzie serwis jest koszmarny czy S7, gdzie punktualnosc nie jest ich domena itp...
gosc_d27f9
2013-02-23 23:29
Dywersyfikacja producentów i dostawców samolotów zabezpiecza przewoźników, a ujednolicenie floty pod tym względem może stać się problematyczne w razie kłopotów producenta ... Rosja to ogromny kraj i mają gdzie latać, więc inwestują ...