Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_598ef
2013-02-20 17:54
bo to wszystko sprawa biletu - jesli masz jeden na rozne linie to jest opcja trnsfer, jesli rozne bilety to trzeba od nowa mimo i z bagaz nadajesz do samego konca
Shorty: ja sie zgadzam, ze wystarczy, ale to nie znaczy, ze wszędzie tak jest. Mnie sie podobna sytuacja zdarzyła juz trzy razy i mimo ze bagaż miałem nadany docelowo to boardingu na drugi lot nie dostałem, a na lotnisku tranzytowym musiałem wyjść na zewnątrz. Więc na pewno nie jest tak jak sugerujesz, ze to tylko Chopin i nigdzie indziej. Inna sprawa, ze w dobie elektronicznych boardingow coraz rzadziej bedzie to miało miejsce, bo karta pokladowa coraz częściej jest w telefonie.
gosc_3a469
2013-02-03 16:50
LOT nie jest interesujący dla działających linii w UE. Może natomiast być postrzegany jako tani zakup jedynie dla THY.
gosc_f2c3e
2013-02-03 15:46
shorty: sprobuj przesiadki np w paryzu CDG, lecialem WAW-CDG-(gdzies w UK) i nie ma fizycznie mozliwosci tranzytu, bo trzeba przejsc z jednego terminala na drugi, AMS jest wzorcowo jak dla mnie zorganizowany i bardzo lubie sie tam przesiadac, ale nie wszedzie sie najwyrazniej tak da
ssak nie masz racji kolego, wystarczy na tranzycie podlaczyc ten sam system ktory jest na check in w hali głównej i po problemie . Kilka razy zmieniałem linie w AMS i LHR oraz SIN i zawsze mogłęm to zrobić nie wychodząć z lotniska majac kod bagazu zaden problem.
shorty: dokładnie to samo będzie na wielu innych lotniskach jeśli ktoś leci liniami, które mają osobny system, nie ma to nic wspólnego z lotniskiem Chopina.
1. LH nie kupi LOT bo poczeka az padnie a wtedy po prostu przejma ich loty. do tego ZZ itd, bez sensu kupowac.
2. LH ma duzo polaczen z polski a kupno lotu nic im nie da,
3. LOT moze wozic za atlantyk korzystajac na 787 ale z ueropy srodkowej jesli w koncu ogarnei sie okecie.
BTW wczoraj lecialm GDN -WAW, moi goscie musieli przesiasc sie do QATAR na lot do Dohy, i teraz najlepsze nie ma opcji tranzytu , musielismy wyjsc z lotniska i wejsc jeszcze raz mimo ze bagaze byly odprawione z GDN do miejsca przeznaczenia.
gosc_60c5f
2013-02-02 12:59
Z feedowania można żyć, więc lepiej a nie gorzej. Przynajmniej LOT zostanie i będzie przynosił zyski, a nie polata jeszcze z półtora roku i kolejna pomoc/upadek.
gosc_acc75
2013-02-02 12:18
gosc_f09fd: Gorzej, jakby z LOTu zrobili feedera do FRA, MUC, BBI....
Druga rzecz niby restrukturyzacja .... a gdzie LOT chce latać... o Azji i Australii niech zapomni , nie jest w stanie konkurować z "SZEJKAMI"! Zostaje za Atlantyk....i mimo że jest razem w StarAliance z LH - ona jest dla niego strasznym konkurentem....i tańszym. W związku ekspansją SZEJKÓW , straci na lotach na PL - D - AZJA , z reszta tak samo jak SINGAPORE... muszą więc kusić dobra ofertą za Atlanty!
Ta...a dalej będzie ktoś wymagał że musi zostać logo i malowania itd....a związki zawodowe nie wyrażą zgody na zwolnienia jak i cięcie siatki!Jedyne rozwiązanie - odsprzedać przydziały na B787 , zrobić kontrolowany upadek.... ratowanie kasą podatników jest bez sensu , już stocznie ratowali , zaraz przyjdzie po kase PKP....
LH sama jest w nieciekawej sytuacji - ledwo zipiący Austrian siedzi im min. na głowie, Germanwings - w to też pójdzie sporo kasy, więc wątpię, aby zachciało im się LOTu. Może powrócą rozmowy z TK - założą spółkę w Unii i będą mogli LOT kupic. Poprzednio zapewne nie chodziło o przepisy UE, tylko o nasze, polskie prawo - więc TK nie był zainteresowany kupnem 49% akcji LOTu.
Ale zeby LH wzięła lot to nie wystarczy powiedzieć: bierzcie. Lufa kiedyś chciała, wtedy obowiązywała doktryna, ze nie bedzie Niemiec plul nam w twarz i woził samolotem. Ale Lufie juz przeszło, więc te urojenia o LH Polska proponuje na bok odłożyć...
gosc_33222
2013-02-01 16:27
Inwestor bedzie z Polski.Myslicie ze w Polsce nie ma ludzi z kapitalem?.Z drugiej strony dziwna jest ta Unia.Dziala jak kolchoz .Nikogo nie wpuszcza spoza Unii.Nie zezwolila Turkishowi Air China a terazma pretensje o pomoc rzadowa.W Europie jest tylko 6 linii majacych zyski za 2012 wiec kto chcialby poniesc ryzyko kupna Lotu ?
gosc_f09fd
2013-02-01 15:03
Popieram Cię gosc_4b4e6 że powinni oddać w ręce innego przewoźnika najlepiej zrobią oddając LOT firmie LH są wtedy duże szanse na to że powstanie Polski oddział LH POLAND z dobrą flotą i większą liczbą tras. A kto wie może stworzą też swoją grupę obsługi naziemnej co da szansę na zwiększenie zatrudnienia na lotnisku
gosc_abff6
2013-02-01 10:53
Nie wiem jak wygląda prywatyzacja tak zadłużonej firmy i kto spłaci jej długi ? jeśli współudziałowcy, to w tym również pracownicy z własnej kieszeni ? Wycena slotów i innych ostatków może nie pokryć deficytu ... więc czy po dofinansowaniu z naszej kieszeni za zgodą UE będzie możliwa prywatyzacja ?
usuniety
2013-02-01 10:34
gosc_4b4e6: czy ty serio myslisz, że RYANAIR zechciałby kupić LOT? BUeheheheheheheheheheh. Dobry żart na początek dnia. Już kilka lat dobrych próbują kupić Aer Lingusa ale przepisy antymonopolowe UE im na to nie pozwalają.
gosc_08de2
2013-02-01 10:30
Nagle LOT jest w fatalnej sytuacji, to rząd zaczyna działać ?? ;/
gosc_4b4e6
2013-02-01 09:41
Zamiast tracić kasę na prywatyzację, lepiej przedać całą firmę dowolnemu przewoźnikowi z UE i na pewno stanie się dochodowa ... np LH, AF czy FR załatwiliby to w kilka miesięcy !
gosc_75fb6
2013-02-01 09:37
adamlubin - chyba żartujesz, co mają promocje EK i QR do LO? Pokrywają się raptem na jednej trasie (Pekin) ... Poza tym to promocja, dalej ceny będą normalne, a Azja nie jest dla LO priorytetem.