Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_d13ae
2013-02-03 11:05
Gościu poniżej, masz sporo racji. Tylko na tej zasadzie rozbudowa balic nie ma sensu, przecież głównym przewoźnikiem jest ryanair, jego udział w przewozach z Krakowa sięgnie niedługo 50 procent lub wiecej. Obecny terminal jest optymalny do tego typu ruchu. Bardziej warto zainwestować w cat 3 moim zdaniem.
gosc_24e87
2013-02-03 09:23
gosc_ec713; to wtedy KRK wyjdzie na tym najlepiej bo pozostanie z terminalem, który ma dotychczas i będzie w stanie się utrzymać a lotniska które postawiły większe terminale będą miały kłopot za co je spłacać:)
gosc_ec713
2013-02-02 23:53
Jak na razie to Krk jes bardziej obskurny od Ktw..Nie sadze by Unia dala dotacje w tej sytuacji jaka jest w Europie.Poki co nie stoi ani nowy terminal ,ani hotel.Zanim go postawia moze okazac sie ze zainteresowanie Krk jak icala Polska juz minie.
wojtek: pitolisz jak każdy krakus. Zamieszanie związane z przekierowaniami to zasługa tylko i wyłączenie działu operacyjnego linii. To nie agent handligowy decyduje czy pasażerowie pojadą autobusami czy czekają w samolocie na poprawę pogody. Rozumiem, że w przypadku KRK linie powinny prawie za każdym razem brać pod uwagę przekierowanie ale zazwyczaj są to rzadko spotykane sytuacje i za każdym razem decyzja zależy od warunków pogodowych.
Easyjet ląduje przeważnie w WAW i czeka z pasażerami na poprawę warunków w KRK. Ot cała tajemnica dlaczego lądują w WAW. A co do terminala w KTW to korzystałem ostatnio i kolejny raz jestem rozczarowany. Worki ochronne na nogi płatne, wjazd na teren lotniska płatny. Jak tak dalej pójdzie to za papier toaletowy będą pobierać opłaty od pasażerów. Toalety śmierdzące a w hali przylotów brak mydła... I o jakim standardzie obsługi my tu mówimy?
gosc_2681c
2013-02-02 10:28
tylko pamiętajmy że Kraków tez w końcu się znudzi i turystą za granicy ile to można jeździć w jedno miejsce i oglądać to samo
Katowice są ble i zawsze będą, dobrze o tym wiesz :p A poza tym nie musisz się wyzłośliwiać. Gorszy dzień dzisiaj miałeś?
paolo-79
2013-02-01 22:32
tak, to juz slyszelismy...Katowice BLE bo sa Katowicami. Wroclaw i Gdansk maja nowe terminale, tylko dzieki Euro2012, gdyby nie to, "wiemy jak by wygladaly"... Wszystko jest ble, jedynie nad blotnistym ladowiskiem spojonym we mglach z namiotem stylizowanym na terminal pod Krakowem sie ekscytujmy...
Mówienie, że było OK kiedy nie widziało się sytuacji na własne oczy tym bardziej jest śmieszne.
paolo-79
2013-01-31 21:22
wojtek, pitolisz tak juz od lat. az smutno to czytac. Nie wiem czy to jakas Slasko-fobia, czy moze uprzedzenie spowodowane jakims przezyciem w twoim zyciu, ale mowic ze obsluga KTW nie dzwigla (??) dodatkowego samolotu?? Co za bzdury, obsluga polskich lotnisk regionalnych jest dla mnie jednakowa, zadne lotnisko mi sie tu nie wybija..Straz Graniczna jest jednakowo niemila i w KRK; i w WRO i w KTW. Latalem z tych lotnisk po kilkadziesiat razy. Mowienie ze KTW nie daje rady z przekierowanym samolotem jest smieszne ale pasuje do twojego profilu na tym forum...
gosc_a00fe
2013-01-31 11:40
Pytanie co jest ważniejsze - wygoda pasażerów czy ich bezpieczeństwo? Bo wybór lotniska, które się zna to chyba nie tylko wygoda dla pilota, ale przede wszystkim większe bezpieczeństwo lądowania.
gosc_236f6
2013-01-31 09:22
Pilot pewnie woli latać tam gdzie już kiedyś lądował i dlatego z KRK skierował się do WAW zamiast do bliższych KTW, LUZ czy RZE - ale pasażerowie pewnie mniej są zadowoleni z takiej decyzji ...
wojtek: akurat twoja opinia mnie nie dziwi. Obojętnie jakby było to w Katowicach jest be a w Krakowie super extra. Monotonne robią sie twoje opinie
I bardzo dobrze, że easy poleciał do WAW, plus dla pasżerów. Miałem raz wątpliwą przyjemność wylądować w KTW przekierowanym samolotem. Obsługa tego nie dźwigła. Chaos to delikatne słowo jak można określić to, co się tam wtedy działo...
Wspólpraca KTW i KRK nie ma tu nic do rzeczy. Decyzja zawsze nalezy do kapitana danego samolotu. Jak sobie wyobrażaszprzyciagnięcie np dzisiejszego EasyJeta do KTW? mamy na lasso zpałać?
gosc_d8681
2013-01-30 21:13
Współpraca KRK-KTW powinna być ściślejsza aby daleko nie wozić pasażerów lotów przekierowanych, a przecież RZE i LUZ również pomogą w potrzebie ... LCJ w przypadku zamglenia lub remontu WAW i WMI przyjmuje wszystkie przekierowania, również późne jeśli są wcześniej zgłoszone ... a wkrótce będzie także działał Radom.
gosc_3d8db
2013-01-30 20:39
Ktw: ale to nie tłumaczy dlaczego często samoloty latają z KRK do WAW zamiast do KTW, jednak różnica odległości jest znaczna.
pikol: Łódź nie jest wynierana jako lotnisko zapasowe, bo nie działa 24H na dobę. A co jak dowiezienie paxów się przedłuży? Samolot ma zostać w LCJ do nastepnego dnia?
gosc_69416
2013-01-30 19:47
Znów 250m w KRK :)
i tu właśnie widać jak rączka rączkę myje . W Krakowie mgła , więc przekierowanie do Warszawy [Katowice to naturalna alternatywa] . Tam znowu mgła i problemy - przekierowanie do Katowic [Łódź naturalna alternatywa] . Kompromitacja PPL - hierarchia udziałów pod płaszczem państwowych pieniędzy - składamy się wszyscy , a Warszawa 100% , Kraków - 85% , Katowice - 20% . Wiadomo już dlaczego lotniskami alternatywnymi nie są te akurat tańsze 2x i bliższe