Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_f1996
2013-01-30 15:50
maciek147 a ty wogołe wysiadasz zsamolotu, strasznie duzo podrozujesz.
maciek147
2013-01-30 15:20
zdjęcia z 29.01 tuż po lądowaniu LO675 w Moskwie
gosc_80652
2013-01-30 14:39
maciek147 @ rozumiem, ze juz odlecial z Moskwy do kraju i ze nie bylo zadnych usterek...
maciek147
2013-01-30 14:35
na moim koncie można zobaczyć zdjęcia tego samolotu zakopanego w śniegu
maciek147
2013-01-30 14:17
gosc_54c99: tak się składa, że leciałem tym samolotem o czym napisałem we wcześniejszym komentarzu, więc czytaj najpierw dokładnie komentarze a później się wypowiadaj!
To trzeba się zarejestrować, a wtedy posty będą dodawane w czasie rzeczywistym :)
gosc_ba0ba
2013-01-30 13:14
gosc_aea44@ z cala odpowiedzialnoscia, ale nikt normalny nie podaje zadnych danych osobowych !! zastanow sie!
gosc_1a16f
2013-01-30 13:11
@chmurka:
Pierdoły same lecą, bowiem dodawanie wpisów nie odbywa się w czasie rzeczywistym. Zatem gdy chcesz dodać wpis, ten pojawia się po kilkunastu minutach a w miedzyczasie pojawiaja się inne wpisy. Stąd ten bałagan.
gosc_54c99: moze bys doczytal wczesniejsze posty, ze Maciek lecial tym samolotem. Kurcze pieczone, magiel tu sie zrobil. Juz tesknie za Madejem, bylo krwisto, ale ciekawie. Teraz same pierdoly tutaj leca...
LOT z pasa nie wypadł, więc o czym piszecie - wylecieli z drogi kołowania, pewnie było tak, jak napisał gosc_2c492.
gosc_aea44
2013-01-30 12:16
Pytam o nazwiska, bo dwoch znam osobiscie i nie moge sie do zadnego znich dodzwonic. Faktycznie przykre. Co w tym złego?
gosc_26661
2013-01-30 10:50
ssak lufa w wawie wypadła z pasa bo 1. przyziemili za daleko za szybko lecieli, 2. podmuch wiatru pod lew skrzydło spowodował że nie dotknęli z odpowiednią siłą lewym kołem (ugięcie amora) a logika sterowania automatu rozhamowywania nie zadziałałana czas bo była durnie zaprogramowana przez producenta, 3. Pas był śliski niż zwykle bo był mokry i zrobił się aquaplaning, Przez to wszystko zabrakło pasa na wyhamowanie. POdobna sprawa była ostatnio z TU204 widać że konstruktorzy w zakładzie Tupolewa nie odrobili lekcji z wypadku Lufy w wawie. Jak sam widzisz wypadek nie jest spowodowany jednym błędem lecz szeregiem zdarzeń następujących po sobie.
Wracając do pilotów embriona, sami sobie są winni, całe szczęście że nikomu nic się nie stało.
gosc_54c99
2013-01-30 09:39
maciek147: oczywiście siedząc w domu wiesz najlepiej jak było, prawda? Najbardziej lubię właśnie takie czysto merytoryczne wypowiedzi pseudo-ekspertów, którzy swoją wiedzę opierają na jakimś artykule z brukowca, bez nawet cienia wiedzy co się naprawdę stało.
gosc_0fbbd
2013-01-30 09:01
ludzie,..!! przestancie juz to roztrzasac! wazne, ze nikomu nic sie nie stalo!!!po co w kolko walkowac to samo?
maciek147
2013-01-30 06:37
sęk w tym, że pas nie był za krótki a pilot wjechał w zakręt ze zbyt dużą prędkością a miał dużo czasu, żeby wyhamować
gosc_954e6
2013-01-30 05:32
To gdzie przyziemił że zbrakło pasa.
To teraz do lądowania trzeba budować autostrady.Napiszcie prawdę jak było.
gosc_74d43
2013-01-30 01:15
To trochę przykre, jeżeli ktoś z komentatorów prosi o nazwiska pilotów... fakt, zależy w jakim celu. Ale abstrahując... chyba nie jest to metoda godna forumowicza pasazer.com...
Bez przesady z ta krytyka, dla Lufy tez pare lat temu pas w Warszawie był za krótki. Nikt nie jest doskonały, najważniejsze, ze nikomu nic sie nie stało.
gosc_2c492
2013-01-29 21:39
Standard w wykonaniu pilotów z embrionów, nie wyhamują do końca i wchodzą w zakręt ze znaczną prędkością, wiedząc o warunkach na pasie i drogach kołowania w tym kołkowaniu z uwagą.
gosc_78b0b
2013-01-29 20:53
Czy ktos zna nazwiska pilotow?