gosc_900ad
2013-01-31 09:02
to jest pomysł w stylu fakturowania OLT Express Sp. z o.o. i przewoznicy z AOC
nietypowa flota jak na LCC, oby im się udało. wie ktoś dlaczego Ryanair nie ma żadnej bazy we Francji? chociaż z Paryża lata do prawie całej europy i ma też połączenia wewnątrz Francji ?
gosc_21c04
2013-01-29 22:57
yach: Lyon byl kiedys regionalnym wezlem AF, gdzie 95% rejsow obslugiwane bylo przez ich trojke 'dzieci'. Teraz zostaja one przebrandowane na hop. Siatka pozostaje bez zmian. Bardziej chodzi o marketing niz wielkie zmiany. Chodzi by pokazac, ze AF cos robi w odpowiedzi na to co robia we Fracji LCC. Wczesniej probowali latac z francuskich regionow 319 i 320 po 2-3x tygodniowo, ale to nie wyszlo, wiec podejmuja inna probe. Ot czym jest hop!. Ciekawe kto podskoczy do gory z radosci?
gosc_eb807
2013-01-29 20:54
w Polsce air france radzi sobie dobrze lf ponad 90% przy 4 rejsach dziennie do waw w tamtym roku zwiekszyli sprzedaz biznes klas z waw o 50 % wiekszosc ameryka południowa i zachodnie wybzeze usa
Kolejna linia, dla której Europa kończy się na Odrze :(
gosc_a04d1
2013-01-29 19:03
@yach
55 euro to też będzie cena tylko i wyłącznie w promocji w najniższej taryfie.
A z Modlina do Marsylii można w Ryanairze kupić bilety bardzo tanio. Ceny kształtują się jak na razie ok 300zł w dwie strony. Myślę, że spokojnie spadnie do 100zł i pewnie niżej.
migajos, tylko w promocji (coś a la taryfa crazy w Locie). A i tak w takim np. OS czy SK nieosiągalna. Z mapki wynika, że z Paryża będą latać głownie po Francji, zaś z portów regionalnych także za granicę. Chyba najwięcej takich lotów będzie z Lyonu. Ale do tej pory takie 'fake' LCC były niedochodowe i przejmowane przez 'prawdziwe' LCC, likwidowane lub łączone z matkami (vide Buzz, Snowflake, Centralwings, BA Direct czy Centralwings). Gdyby gdziekolwiek z Francji latali do Polski za tą kwotę to opłacałoby się lecieć. Pytanie - czy będą sprzedawać bilety łączone?
gosc_2336f
2013-01-29 18:46
No prosze Air France ma corke HOP,
Lufthansa spolke Germanwings.... A PLL LOT zlikwidowal swoje Centralwings...
To tylko u nas takie cos... zenada....
gosc_f1087
2013-01-29 18:33
Czyli VIE, BUD i PRG tracą połączenia samolotami Air France na rzecz samolotów HOP? Mało przyjemne wyróżnienie.
Cena jest beznadziejna :) 110 EUR w obie strony to zwykła cena najniższej taryfy większości tradycyjnych linii lotniczych w Europie.
gosc_a93bc
2013-01-29 18:23
57f8f: jest jedno ale.... AF pozostaje nadal stolecznym przewoznikiem lotniczym Francji... HOP to produkt dla regionow, gdzie relatywnie oferta AF mainline jest uboga w stosunku do tego co AF mainline oferuje z/do PAR.
gosc_57f8f
2013-01-29 18:17
Nazwa HOP! jest chwytliwa i łatwa do reklamy, a ceny umiarkowanie konkurencyjne - może stołeczne linie lotnicze wezmą przykład z francuskich kolegów ...
gosc_34754
2013-01-29 17:59
Tak, tylko ze LOT jest jedna z najmniej bezpiecznych linii lotniczych w Europie. Byl ostatnio ranking na pasazer.com gdzie wygral Finnair a LOT byl mocno z tylu. Nic dziwnego ze ludzie nie chca potem ryzykowac swojego zdrowia, wiec i bilety do Tbilisi musza byc tansze...
gosc_d6378
2013-01-29 17:09
Ponad 200zł w jedną stronę??? Za tyle lata sie LOTem do Tibilisi z bagażem i wszystkim.