Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_03b71
2013-01-30 12:28
brawo super jak ja sie ciesze już wiem gdzie poszedł mój bonus od sprzedaży którego nie dostajemy od 5 miesiecy!!!A ZAPEWNE za kilka dni dowiemy sie że ze wzgledu na kryzys znowu podwyzki nie bedzie
jeżeli tak potrafią zaplanować siatkę że uwzględnią w niej wszelkie możliwe komplikacje i ciągle są na czas to przy takiej ilości rotacji jakie mają chwała im za to.
gosc_c3778
2013-01-29 18:06
Ryanair jest zawsze planowo, bo podaje długość lotu, dłuższą niż w rzeczywistości. Pamiętam jak leciałem KRK-AGP, na lotnisku w Hiszpanii, nasz B738 stał w kolejce do startu przez 20 min, a przyleciał do Krakowa 10 min przed czasem.
93% of all Ryanair flights arrived on time (a new record).
niezależnie od chęci czy niechęci do FR te liczby wzbudzają szacunek " 93% of all Ryanair flights arrived on time (a new record).
krzyniu30
2013-01-29 11:24
Ryanair jest bajecznie tani. Jestem teraz w LPA. Loty LTN-LPA powrot LPA-MAD i MAD-STN bookowane miesiac temu, razem 202 zl. Jak za darmo.
syndrom "Biedronki" - czym gorzej ludzim tym im ...lepiej. to samo się przekłada dla LOWCOSTÓW.
krzysiekl
2013-01-29 10:06
piotrpank: LOT...tak..drogi bilet w FR to nad 400zł w dwie strony;) drobi bilet w LOT to ponad 2000zł w dwie strony;) a kto ma zyski?:P
krzysiekl
2013-01-29 10:04
może wytłumaczenie jest proste. Kryzys także w tych krajach i coraz więcej firm (i w ogóle pax) szuka tańszych alternatyw.
gosc_bd313
2013-01-29 08:10
"Szczerze mówiąc, cały czas nie do końca to rozumiemy" :D
piotrpank
2013-01-28 23:35
Trudno jest teraz znaleść dobrą ofertę cenowo w Ryanair, zwłaszcza gdzie nie ma konkurencji ze strony wizza. Ceny rzadko kiedy są poniżej 400zł w dwie strony, bo nawet jak się trafi zniżka w jedną stronę to powrót sobie pobierają odpowiednio. Tak czy inaczej i tak jest najtaniej zwłaszcza jak sie nie ma innego wyboru, bo wliczając dojazd samochodem na inne lotnisko to już sie nie opłaca. A swoją drogą podobno kryzys, drogie paliwo itd a jednak zysk można w lotnictwie robić... może jakaś wskazówka dla LOTU jaki model biznesowy się opłaca a skoro się opłaca to oznacza że ludzie to wybierają, można mieć ambicje super wielkie ale jak samoloty letają w połowie puste to strata musi być, a w ryanie ilekroć nie leciał to minimum 90% bylo a najczęściej blisko 100%.
gosc_c8115
2013-01-28 23:20
Patrząc na tą linie to oni robią dużo nowych połączeń a o nowych samolotach cisza.
gosc_2da0d
2013-01-28 22:34
marudzisz, bo sprzedaja bilety w cenie przejazdu tlk, zamiast w cenie biletu przewozow regionalnych? litosci
gosc_1a564
2013-01-28 21:58
Nie lubię skurczybyków. Wizz Air jest lepszy. Pomijając Modlin gdzie teraz jest ostra konkurencja, wszędzie jest bardzo drogo. Ryanair od kilu tygodni nawet na chwilę nie zszedł z 16 euro. Jeszcze rok temu miał połowę miejsc za 8 euro.
Fajne i odważne stwierdzenie, że pojawił się popyt, którego do końca nie rozumiemy. Odważne dla managera przyznać, że często rzeczy nie zależą od niego.
usuniety
2013-01-28 21:50
"W roku rozrachunkowym 2013/2014 całkowita liczba miejsc oferowanych przez irlandzką linię wzrośnie o zaledwie 2-3 proc. Oficjalnym powodem jest opóźnienie dostaw samolotów dla przewoźnika."
Halo Halo. Czegoś tu nie rozumiem. Z tego co wiem, to RYANAIR odebrał juz wszystkie zamówione samoloty od Boeinga. Czyżby RYANAIR chciał wziąść w leasing inne B737-800 od któregoś z lisingodawców?