gosc_e7859
2013-01-27 09:46
Jeśli LOT ma nieopłacalne połączenia to powinien zmienic umowe biletarna między Polską a Turcją i E70 dac na połączenia do Turcji. Gdyby zmieniła się na wiecej połączeń to nawet 2 dziennie by
wystarczyły. Ale LOT boi się ja zmieniać ze względu na
Turkisha bo on wejdzie do KRK. A najlepiej żeby otworzył nowe tam połączenia ( tylko nie wiadomo czy wzimie będą chętni) np. do Bodrum, Ankara itd. Gdyby LOT pomyślał to nawet E70 dałby na loty np. do Kazachstanu, Maroka,
Jordanii, do nowych miast w Rosji (tylko tam jest chyba umowa biletarna, nie wiem dokładnie). A tak LOT nie otwiera nic w portach regionalnych no bo stolyca straci. A Turkisha nie wpuści za wszelką cenę nawet gdyby miałsię stać bankrutem.
gosc_3d170
2013-01-26 07:03
Na pewno linie eksploatujące wygodne, szybkie i ekonomiczne Embraery 175/195 mają dochodowe destynacje i przynoszą zyski. Powyższa zasada dotyczy prawie wszystkich dobrze zarządzanych przewoźników.
gosc_7cea7
2013-01-25 10:19
gosc_e0def: jak pamiętasz Lot ma zmniejszyć liczbę połączeń o 15 i samolotów też o ok. 10, bo połączenia są nierentowne a samoloty kosztują. Czyli przekładając na język prosty - Lot nie jest w stanie utrzymać posiadanej floty i znaleźć nowych rentownych połączeń. Więcej połączeń więcej samolotów to dla Loty = większa strata. Dla innych linii nie, ale dla Lotu zawsze. Zawsze, póki chociaż jedna akcja będzie należała do Skarbu Państwa.
spotter10
2013-01-25 08:24
LOT ma się pozbyć tylko E70 (najmniejszej wersji) bo jej koszty w porównaniu do przychodów (mimo że to oszczędne maszyny) są zbyt wysokie w porównaniu do E75 i E95. Zamiana wszystkich E70 na E75 i E95 nieznacznie podniesie koszty operowania, ale pozwoli przewieźć więcej pasażerów, którzy nie dość że pokryją różnicę kosztową, to jeszcze zostawią więcej w kasie LOT'u. Tak w terori. A w praktyce, to LOT zmieniając maszynę na większą, musi znaleźć nowych pax! A wiadomo, że w praktyce z tym różnie.
gosc_e0def
2013-01-24 20:43
gosc_31cdf: tzn im mniejsza flota tym mniej problemów ? to dlaczego inne linie zwiększają ilość samolotów i siatkę połączeń ? dlaczego tamci przynoszą zyski, a u nas straty ? sam sobie odpowiedz !
gosc_31cdf
2013-01-24 19:41
Lot ma kłopoty ze znalezieniem rentownych połączeń dla swojej floty, więc po co ma ją zwiększać?
co_to_ma_byc__
2013-01-24 19:04
Ludzie opamiętajcie się LOT chce pozbyć się kilku Embraerów ze swojej floty, bo oszczędności. A wy chcecie żeby powiększył swoją flotę i do tego otworzył nowe połączenia, choć niedługo będzie zamykał te nieopłacalne.
gosc_a4309
2013-01-24 18:17
dobrze byłoby, aby także LOT powiększył swoją flotę o kolejne E175 i E195 oraz rozszerzył siatkę połączeń zagranicznych z polskich portów regionalnych ...
usuniety
2013-01-24 17:06
No to ładnie nam Embraer wystartował w 2013 roku. Pierwsze solidne zamówienie na ponad 60 samolotów - gratulacje!