gosc_7a043
2013-04-04 16:27
jakbyscie niewiedzieli tu jesmt mowa 4 silnikowy a nie dwu chyba ruznice widać a skoro nowy benek ma spalac 20 % mniej paliwa i jest budowany na zasadzie 787 lzejszy cichszy oszczędnijszy to ja niewidze zlego rozwiązania
gosc_44e50
2013-01-26 21:58
wszystko zależy od punktu widzenia. B747-8 teoretycznie jest ciut drozszy na paxa od A380, ale to zalezy od strategii przeowznika. Na papierze A320 OL tez byl tanszy od ATR.... problemem tylko zapelninie......
sercem jestem za B ale lepiej dla UE zeby A kupili. EADS moze wtedy przez przypadek cos w polsce kupi!!!:)
Z punktu widzenia kosztów paliwa B747-8 to najgorsze wyjście z rozważanych.
i jako jedyna daje mozliwość krótkiego " spaceru" dla Economy - przynajmniej w wersji 600
gosc_f3513
2013-01-24 17:38
piekne sa jednak A340-tki, ale ich juz coraz mniej...
gosc_63925
2013-01-24 16:23
219 paxow mieszczą w A340????? To nie błąd? Komentarz moderatora: Nie, to nie jest błąd. Jego konfiguracja przedstawia się następująco: F8 C47 Y164.
gosc_e3c8d
2013-01-24 15:52
B777-300 są bardziej ekonomiczne od B747-8 i pewnie oszczędni Helweci na nie zwrócą uwagę ... ciekawe, która polska linia też wpadnie na ten pomysł ?
pcharasz
2013-01-24 14:07
Trudno się bać czegoś, co nie istnieje, a p.com to portal o lotnictwie, nie o polonistyce. Natomiast zastanawia mnie, czy rzeczywiście aż takie zwiększenie oferowania opłaci się Swissowi. Wolałbym chyba zobaczyć 777 w ich barwach...
gosc_a3986
2013-01-24 14:00
Mam nadzieje, ze zdecyduja sie na zamowienie airbusow.
usuniety
2013-01-24 13:28
Obstawiam, że prędzej zamówią Boeinga 777-300 ER niż B747-8, chyba że sloty na dostawy "Trzech Kos" również są napięte. Z drugiej strony, gdyby Swiss zdecydował się na B747-8, byłby to powrót tego przewoźnika do serii B747. Ostatnio za czasów Swiss Air operowali chyba na B747-300 jak się nie mylę.