gosc_b8f5b
2013-01-14 21:25
ta strona chyba zrobiona na szybko i chyba z minimalnym nakladem srodków żeby internauci musieli ją "debugować" - wytykać błędy.W takim stnaie powinna sie pojawić jedynie jako propozycja. Kompromitacja z informatycznego punktu widzenia ! Ogólnie to i tak duża poprawa w stosunku do tej która straszyła wcześniej :)
gosc_33e91
2013-01-14 15:49
najciekawsza jest i tak mapa połączeń, z której wynika, że Poznań leży prawie w samym centrum Polski;) ciekawe, czy to przeoczenie, czy taki zabieg marketingowy:)
gosc_ec36f
2013-01-14 15:18
do: gosc_58d3c - to chyba dobrze, że usuwają błędy po reakcjach na forach? po pierwsze - dobrze, że czytają fora, a po drugie - że liczą się dla nich uwagi użytkowników. strona dopiero odpaliła, to normalne, że wymaga poprawek
gosc_45346
2013-01-13 13:37
W porównaniu do tego co było dotychczas, to jak przesiąść się z ATRa do Bombardiera. W końcu ktoś się za to zabrał;)
gosc_00c19
2013-01-13 07:19
Nieczesto sie zdarza zeby jakas firma/instytucja wybierala za logo strzalke skierowana w dol ;). Bardzo odwaznie
A jakie wynika Poznania za grudzień o rok? Zawsze publikowali na końcu, czyżby teraz były aż takie słabe, że podadzą już w lutym?
gosc_bd030
2013-01-12 07:29
Nowa strona ? A moze by tak przyspieszyc czas oczekiwania na bgaz po przylocie ?
gosc_58d3c
2013-01-12 00:57
Pasażer.com nie napisał nic o ilości błędów na stronie. Z sufitu wzięte statystyki (735000 operacji w 'miesiącu' 2010), brak informacji o wszystkich drogach kołowania itd. Błędy są usuwane na bieżąco po uwagach użytkowników forów lotniczych. Żenada.
gosc_70c9a
2013-01-11 20:41
Strona jest zbyt "ciężka", co ma wpływ na czas ładowania na telefonie komórkowym... ale w końcu jest na tyle uniwersalna, że przeglądarka na telefonie z SYMBIANEM sobie w miarę radzi. Ponadto w rozkładzie lotów (z mapką) brak jest dni tygodnia, w jakich jest oferowane dane połączenie, a w normalnym rozkładzie dni tygodnia powinny być oznaczane numerkami, a nie literkami. Poza tym duża zmiana jakościowa na PLUS.
gosc_e27ef
2013-01-11 19:57
Dla general aviation brak podstawowych danych. Brak telefonu do GA, brak info o tym czy handling jest obowiązkowy i ile kosztuje, kalkulator cen GA jest cennikiem a nie kalkulatorem. Pomijam ze nie ma infO o tym czy jest Briefing oraz jakie warunki są zapewnione w terminalu GA. Informacji po angielsku jest jeszcze mniej, a cześć stron z tych niewielu w angielskim menu kieruje na polskie strony. Szkoda.