Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_3cdda
2013-01-22 11:05
ŻURAW BEZ LOTEK
CO DALEJ Z PLL LOT?
Jeszcze niektórzy ważni goście mają w uszach słowa zachwytu przy okazji zakupu przez LOT samolotów Dreamliner i wizję pomyślnej przyszłości samolotów z żurawiem na ogonie, a tu nieprzyjemna niespodzianka. Może się okazać, że PLL LOT zostanie połknięty przez znacznie mniejszą i znacznie młodszą firmę Eurolot S.A. (
gosc_1563f
2013-01-11 18:48
trzeba pamiętać że zyski z przedsiębiorstw państwowych zasilają budżet państwa a dalej idąc tą ścieżką pomyślcie sami o co tutaj chodzi.
prywatny przedsiębiorca w polsce raczej nie pomyśli o twojej emeryturze bo jest egoistą
gosc_837da
2013-01-11 18:41
flight007eu są odpowiedzialne ale lot bankrutuje przez układy i układziki zatrudnianie osób których wynagrodzenia sięgają 60 tys. podpisywanie kontraktów będących dla lotu podrzędną sprawą.
wadą lotu jest marna jakość usług brak kreatywnych osób na szczeblu zarządczym , obojętny stosunek pracowników do firmy
gosc_9cc18
2013-01-11 18:33
teraz okazuje się że zakup dreamlinera nie był trafiony
flight007eu
2013-01-11 09:08
Glupszego pomyslu to juz dawno nie słyszałem, związki zawodowe bedą kierować firma... ? To one są w dużej mierze odpowiedzialne za blokowanie zmian, są tylko zainteresowane własnymi partykularnymi interesami a nie dobrem przedsiębiorstwa!
najlepiej LH dla LOT-u, ostatnio nawet do FRA sie spoźnia LOT , ogóleni chyba całą firmasłabo dziala.
gosc_14d7c
2013-01-10 19:01
Unia europejska nie zgodzi sie na zakup i wejscie Turkish Airlines ,a tym bardziej rozwoj siatki na terenie Europy.Protekcjonizm chroni unijny rynek lotniczy
trzeba po prostu wrócić do negocjacji z Turkish Airways , pokłonić się nisko , odgęgać przewoźnika narodowego i sprzedać się - wtedy jakąś kaskę dostaną i państwo i związkowcy , a Turcy rozwiną połączenia z Polski , bo mają duże nadwyżki
najlepiej przejac LOT potem go sprzedac iniechinni sie martwia, takipewnie plan maja.
gosc_c5f6a
2013-01-10 12:49
O to Lot zmieniłby nazwę na MohAir? ;) Pogratulować kwalifikacji ;) Przy okazji, czy skoro reprezentuje związek pilotów, to oznacza, że jest pilotem?
gosc_5a8ad
2013-01-10 11:53
Czy przypadkiem pani Modzelewska mgr prawa kanonicznego, nie jest w konflikcie prawnym z LOT? Zdaje sie ze Lot pozwal ja o znieslawienie.
gosc_1b2b4
2013-01-10 11:40
A z jakiej racji firmę należącą do NARODU ma przejąć za pół-darmo garstka cwaniaczków ?!? niech ZZ zorganizują własne finansowanie LOT Air i w drogę ... Tylko rentowne (czytaj: łatwe ekonomicznie) trasy dla swoich, a o pozostałe niech się martwią inni < KURIOZALNE myślenie.
gosc_e8400
2013-01-10 09:45
pomysł co najmniej dziwny, żebyt nie zwalniac jak jest 3 krotny przerost !!! to ze kszty moze w porównaniu do LH sa niższe to nie znaczy ze można marnotrwaic pieniadze , ale to własnie plityka ZZ. Zgadzam sie z kolegami ze polaczenia trzeba rozwijac a nie zwijać. a zostawienei tylko rentownych to droga do nikąd bez próby zdobywania nowych kierunków. Tacy ekspoerci nam sie trafili. Ciekawe jaki plan przedstawi nowy doradca Ernst & Young?
gosc_5758b
2013-01-10 01:19
Chytra baba z Okęcia.
gosc_cab05
2013-01-10 00:51
Wtedy to już by było w locie kumoterstwo na maxa.
ZZ nie mogą przejąć linii!
gosc_734a4
2013-01-10 00:49
Mam dla Pani Modzelewskiej jeden komentarz: akcje spółek się kupuje, a nie "obejmuje". Jeśli ma pieniądze, zechce podjąć ryzyko i właściciel zechce sprzedać, to niech kupuje. A jak nie, to niech "obejmuje"' męża, żonę, partnerkę, partnera lub dorodne drzewa....
gosc_9b3d8
2013-01-09 23:28
Oddać ZZ całość. Niech spłacą długi
gosc_2ab33
2013-01-09 23:15
tombik jesli to jest jedyny chetny na kupno LOTu to czemu nie? Dalej mamy topić kasę w LO? W tym roku miliardzik, w przyszlym moze dwa? Jak cchą rozpuszczac swoje pieniadze to prosze bardzo.
gosc_32574
2013-01-09 23:12
problem w tym, ze odetnie sie te mniej rentowne trasy, ktore dowoza pasazerow na te bardziej rentowne, to te obecnie rentowne trasy tez stana sie nierentowne. Aby siatka LOTu byla bardziej rentowna powinno sie dolozyc dodatkowe rejsy na istniejacych polaczeniach oraz otworzyc nowe polaczenia zasilajace hub. To wszystko musi byc oczywiscie bardzo przemyslane, a nie polaczenia wg. widzi mi sie. A Pani MOdzelewska widac nie ma pojecia o czym mowi. Coz cale zycie przesiedziala w ZZ.
jeżeli związki chcą odkupić firmę - ja się zgadzam . 500mln dawali Turcy pół roku temu zwrot 400 mln pożyczki Państwu i droga wolna .