gosc_91fa5
2013-01-13 21:56
Z tego co wiem to naczesciej uzywane lotniska zapasowe dla Berlina to LEJ i DRS.
Na pewno zadne w Polsce, chyba, ze nie da rady inaczej.
No nie wiem czy taki świetny ten zapas. Po pierwsze bez ils'a to nie ma na to szans. Po drugie - już widzę jak LH czy inny AB ląduje w IEG jako zapasie a nie gdzieś u siebie w Niemczech, gdzie można super rozwiniętą infrastrukturą drogową, kolejową i każdą inną bez problemu i szybko dostać się do celu. Nawet latając do Poz Lufa ma Txl jako zapas (a nie np wro). Poza tym żadna licząca się linia lotnicza nie ma umowy z portem w Zielonej więc za obsługę płaciłaby jak za zboże. Rozwój siatki połączeń - błagam...
solokhumbu
2013-01-13 14:55
Gościu: dla POZ to jedno. Ale przede wszystkim dla TXL / SXF / BER (jak to w końcvu wybudują :) ).
gosc_b27c9
2013-01-13 13:32
IEG dzięki inicjatywie zewnętrznej oraz rozbudowie siatki połączeń oraz usług cargo i poprawie skomunikowania drogowo-kolejowego, może stać się dogodnym regionalnym portem całodobowym i dla niego oraz sąsiednich lotnisk PWSZ przygotowuje kadrę ... a poza tym to świetne lotnisko zapasowe dla POZ i nie tylko.
gosc_88c06
2013-01-11 14:36
Dominiku, nie wiesz o co chodzi? Chodzi o kasiorę... Nie ważne, że to nikomu niepotrzebne i nikt na tym nie skorzysta, naważniejsze że zarobią organizatorzy. Tak się w Polsce robi interesy na tych wszystkich pseudo-szkoleniach unijnych.
tomojadresik
2013-01-11 14:34
Kolejna produkcja bezrobotnych :/ Szkoda
no tak... Sprintair be, a tanie linie to będą latać bez dopłat? co za brednie...