pacjonek
2013-01-09 17:31
@gosc_e9a5f
Skoro ma obłożenie 86% to chyba jednak ma łeb na karku i wie to lepiej od ciebie.
Połączenia do Norwegii są bardzo ostro dotowane przez miejscowe firmy, żeby Polacy przyjeżdżali pracować. Zobacz sobie na ceny na tych kierunkach i ich liczbę, Wizz Air jak szalony uruchamia coraz to nowe połączenia do każdej pipidówki w Norwegii, pomijając nadzwyczaj dużą liczbę biletów za 4zł, 19zł etc.
Biedne regiony bardzo chętnie właśnie latają za chlebem żeby zarabiać godziwiej. A Norwegia szczególnie lubi pracowników fizycznych, "specjalistów".
4,3mln paxów to więcej niż rok temu o 100 tyś. mimo faktu, że Wizz Air w tym roku drastycznie obciął siatkę połączeń szczególnie z największej bazy w Polsce, Katowic.
A zysk netto? Bo zysk brutto niekoniecznie jest najlepszym wyznacznikiem...
gosc_e9a5f
2013-01-08 19:08
Obserwując Wizz Aira w Polsce to twierdzę,że przewoźnik ten nie ma zbyt dużego pojęcia o polskim rynku,wchodzi np. do SZZ a ten port ma akurat najniższe obłożenie w kierunkach międzynarodowych wśród wszystkich polskich portów lotniczych,oczywiście wyłączając Zieloną Góre.
gosc_8ebac
2013-01-08 16:48
co z zamowieniem na 50 A320 ?
gosc_03f6c
2013-01-08 14:48
Pogratulować tylko. Sprzedają część biletów po 4zł i jeszcze na tym zarabiają.
To jest sukces!
W jednym z wywiadów Vardi, mówił, że zamierza właśnie po przez ogromną liczbę paxów skłonić państwa do dotowania linii, na zasadzie komunikacji miejskiej - bilety kosztują 1,20 tylko dlatego że państwo dopłaca do biletów, coś podobnego chce uzyskać Wizz Air, i już tak jest np. w Macedonii. Tamtejszy rząd ma płacić (dobrze czytacie!) 5 milionów euro przez 3 lata!
Ale w zamian za to już w ciągu krótkiego czasu jaki Wizzair ma bazę ta linia zrobiła furorę, bo w końcu nawet biedaka stać na lot.
gosc_b1db8
2013-01-08 14:29
Wejdźcie do BZG, paxów napewno bedziecie mieli...
gosc_bf388
2013-01-08 13:39
Według "(...)Wikipedii z jednego z przeprowadzonych wywiadów w grudniu 2012 z prezesem Wizzair József Váradi, wynika że firma przynosi zyski (43 miliony euro licząc od 31 marca 2012)"
Więc całkiem spoko. Warto wspomnieć że 86% obłożenie, to więcej nawet niż ma średnią Ryanair!
gosc_43984
2013-01-08 12:41
Solokhumbu, z całym szacunkiem, sukcesem będzie, jak W6 nie zabierze tego jedynego samolotu z Poznania.
gosc_903d2
2013-01-08 12:40
W6 miał w zeszłym roku całkiem dobry zysk brutto. 45 mln euro.
solokhumbu
2013-01-08 12:33
Po 5 latach istnienia bazy chyba czas najwyższy na drugą landrynkę w POZnaniu, Panie Prezesie! A wzrost ogólny z 12 na 13,5m pax oznacza 5 maszyn więcej... Na pewno jedną więcej w 2013 dostaje BEG, pewnie coś w Rumunii, na pewno BUD i... ? W Pl W6 robi wiele, aby dać się wyprzedzić zdrapkolotowi :(
A czy wiadomo czy odnotowali juz pierwszy zysk?
gosc_3d5f2
2013-01-08 12:17
Powodzenia! Najlepsza linia LCC :-)
gosc_768fd
2013-01-08 12:09
Kiedys udział rynku polskiego w całości przewozów W6 wynosił grubo ponad 60 procent, teraz tylko 33 procent.