@pikol ale kto pociotek LOTu, bo Ci się chyba sufit spadł za mocno...
@goluz każdy jest europejskim podatnikiem, a wybudować lotnisko na już istniejącym to jedno, a utrzymać je to inna bajka.
jasne, lepiej płacić FR albo dawać 99% zniżki W6 i udawać, że się zarabia i ludzie latają, a kogoś kto wygrał publiczny przetarg zgnoić.
gosc_48fd3
2013-01-06 23:27
gosc_78799: szkoda...pilotów i personelu na ten typ mieliby od razu do wzięcia...
gosc_a351f
2013-01-04 22:03
a jakos wam nie przeszkadzaja dotacje dla Rayana, ktory na dodatek traktuje pax jak glupie gesi.
Przecież to kolejny pociotek LOT-u bez PPL-u i LOT-u padnie jak kawka .
Henio , Czesio , Manio , Franio i tak w kółko . Wszystkie drogi prowadzą do PPL w Warszawie - tam trzeba szukać pociągających za sznureczki .
gosc_78799
2013-01-04 17:29
Szkoda, że Sprint Air nie kupi kilka ATRów 72 by stworzyć siatkę krajową.
Lotnisko w Lublinie zostało wybudowane z kieszeni lubelskiego i europejskiego podatnika (przy jego akceptacji) . Martwiłbym bym się bardziej LOTem, do którego dokładają co roku wszyscy Polacy, a latają nieliczni i w większości tylko z/do WAW.
gosc_be440
2013-01-04 15:28
Skoro chcą dotować połączenie i rozwijać lotnisko lepiej niech zapłacą Ryanairowi i niech lata nawet raz w tygodniu do STN i DUB(gdzie i bez dopłat by zarobił). Wiadomo, bez ILS raczej nie wejdą, dlatego niech zainstalują ten system, może w przyszłym roku coś się ruszy.
gosc_e74f0 A ile dołożono z kieszeni podatnika na budowę od zera Lublina? A ile dołożono z kieszeni podatnika na beton z plasteliny w NieModlinie? To nie bulwersuje?
Mogliby pomyslec o kilku nowych ugodnieniach jak odprawa on-line - czy pomyslec o dodaniu lotow np. rannego z WAW-IGE i popoludniowego IGE-WAW.....
gosc_e74f0
2013-01-04 15:12
a ile dolozono z kieszeni podatnikow na to przedsiewziecie?