Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
a co bedzie sie dzialo do 31 marca? zadnych lotow do kijowa oprocz LO, czy cos mi umknelo?
do gosc_8b261 - święte słowa .
Martwienie się o LOT i np próba wyceny jego logo - śmieszne - gdy wchodzi nowa linia z połączeniem liczy się cena - to się ukazuje w wyszukiwarce i każdy płaci jak najtaniej , szczególnie na dalszych trasach . Jak ja mam szanować pokomuszy LOT , jeśli przejadają co roku moje pieniądze i jeszcze w kryzysie dostają pożyczkę , której nigdy nie oddadzą , a wszyscy którzy odejdą z LOT-u dostaną pewnie pieniążki - odprawy ??
Za co ?? Nie ma przecież w kasie i są straty , więc tylko gołe wynagrodzenia - kodeks pracy się tym zajmie .
gosc_c3fa2
2013-01-04 16:54
VV dowoził głównie pasażerów dla LOTu na Atlantyk i po Europie.
gosc_7a7af
2013-01-04 12:33
gosc_78b86: ale amadeus juz tak!
gosc_78b86
2013-01-04 12:17
Strona internetowa UIA nic nie wie o połączeniu z/do Warszawy :)
gosc_b0354
2013-01-04 11:11
AirBaltic w rozkładzie letnim przylatywal do WAW o 12 a do RIX wylatywał o 15. a w tym czasie zaloga spala albo była na porcie. Kiedys jak rozmawialem z jednych z kapitanow to mowil ze i tak krótko stoją w wawie bo mają jeszcze jeden kierunek w skandynawii gdzie stoją prawie 5. wiec i Ci mogą też stać najwidoczniej...
gosc_986c9
2013-01-04 11:03
Akurat co do rozwiązania godzinowego jestem w stanie je zrozumieć, patrząc na godziny odlotów samolotów do ORD, YYZ, JFK. VV zawsze dowoził sporo ludzi z KBP na te rejsy i zabierał do KBP. Dlatego latał w różnych godzinach. Tutaj PS chce mieć pewnie jeden rejs ale aby pogodzić wszystkich. I dolatujących na Atlantyk i lądujących z Atlantyku. Szkoda tylko, że kolejny przewoźnik się zawija z rynku. Przykro patrzeć...
gosc_756e0
2013-01-04 10:08
A co z trasami do Azji i USA?
gosc_4c2f7
2013-01-04 10:04
Oczywiście, że się stanie. Lotnisko zostanie zmarginalizowane, bo nie będziesz miał żadnej linii bazowej. Wiele połączeń nie miałoby racji bytu. Wystarczy spojrzeć na Budapeszt.
gosc_8b261
2013-01-04 09:31
W przyrodzie nic nie ginie. Umarł jeden przewoźnik, w jego miejsce wchodzi inny. Polecam to uwadze tych, którzy snują czarne wizje co stanie się z Okęciem po upadku LOTu. Nic się nie stanie. Inni wypełnią lukę i będzie po sprawie. W kolejce już czekają: Lufthansa, Air Berlin, Wizz i Enter.
Dobrze że zdążyłem się przelecieć Aerosvitem...
gosc_5b5ee
2013-01-04 09:19
może w tym czasie jeszcze poleci gdzieś na zachód, czyli to będzie międzylądowanie w WAW, bo aż się nie chce wierzyć, że bedzie stał tyle czasu
gosc_3fdcc
2013-01-04 09:04
Nieźle... A kilka dni temu chciałem kupić bilety Aerosvit do Kijowa na maj, bo są w dużo lepszej cenie niż LOT.
Ktoś wie na jakiej zasadzie UIA zastępują Aerosvit?
gosc_85c39
2013-01-04 08:52
a co oni beda robic w WAW miedzy 10.35 a 15.00? samolot, ktory nie lata, nie zarabia na siebie. to chyba nie jest dobry sposob na robienie pieniedzy