Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
adam7691
2016-02-20 09:45
trochę żartobliwiej;
chcieć muszą obie strony lotnisko i linia, bo od RDO chyba nikt nie chce
adam7691
2016-02-20 09:23
i teraz widać dlaczego POZ ma wyniki jakie ma, i dlaczego przegrywa z np. GDN
@Kelo, dzięki za link to artykułu :)
Do redakcji: czekam na nowy artykuł z dopłatami ponieważ doszło trochę lotnisk (RDO,LUZ,WMI,SZY) :)
gosc_b360f
2013-03-22 16:11
a dlaczego z moich podatków ktoś ma dopłacać zagranicznym lcc? nie opłaca, nie bilansuje się, niech nie latają. jakoś kraków bez pijanych brytoli i irlandoli był fajnieszym miejscem. nie ma czego żałować.
do zalosnego anonima goscia_decf2: pokaz gdzie ja pisalem, ze Bydgoszcz nie placi?
@gosc_decf2 - Bydgoszcz akurat jest przykładem ze za dopłatami nie idą realne korzyści. Po raz kolejny przytoczę KTW gdzie dopłaty przekładają się na realne korzyści. GDN może wyprzedził KTW w ruchu pasażerskim - ale koszt takiego wyniku jest ogromny. Tak więc dopłaty TAK ale tylko przy realnych korzyściach z tego wynikających.
kuba-gda
2013-02-24 16:25
b737800max: Nie masz racji, ponieważ EasyJet był w WAW w latach 2004-2009, w GDN był zimą 2007/08 z połączeniami do EDI, BRS, BHD i LGW. Co do bazy w Bydgoszczy to masz rację.
gosc_decf2
2013-02-24 11:45
niejaki Arafat na forum skyscrapercity ciagle napinal sie ze wszyscy placa a bydgoszcz jest swieta....wyszlo zupelnie inaczej. po takich informacjach jest pytanie o zasadnosc takich portów jak lublin, bydgoszcz. takie pieniadze zamiast doplacac do polaczen lotniczych mozna przeznaczyc na sluzace miastu inwestycje...
usuniety
2013-02-20 10:51
Baza EasyJet w Bydgoszczy...Niezły koncert życzeń. EasyJet tak naprawdę nie jest zainteresowany rozwojem na rynku polskim. To że latają na kilku połączeniach do KRK to jedno. Byli w WAW - nie, byli w GDN - nie. Ciekawe jak długo EasyJet zostanie w KRK.
gosc_27700
2013-02-20 10:17
Proponuje zbadać nagłą miłość WIZZ do Szczecina.ile dostali?????????????????????????????
gosc_88b95
2013-02-18 22:45
A za 21% mielibyście bazę Thai i focus city dla Aerolineas Argentinas i Air Niugini
gosc_1cf86
2013-02-18 20:23
Gdyby ktoś inny zarządzał w Bydgoszczy lotniskiem mielibyśmy bazę EasyJet za 20% więcej tego co płacimy teraz ,tylko ktoś..... ,a teraz płacimy za innych-5 połączeń za 6mln rocznie to haracz-ktoś powinien beknąć ale w tym chorym kraju ręka rękę myje!!!!!
gosc_52956
2013-02-16 11:13
Przewijało się też, że podobno we WRO Ryanair płaci za odprawę pasażera 8 zł(ledwo pokrywa koszty, ale mając generuje duży ruch).
hlynurbjorn
2013-02-16 10:22
WRO nie dopłaca? Z SSC wyszło pytanie - za jaką cenę sprzedaje paliwo Rayanair'owi...? ;)
gosc_2b1e5
2013-02-15 14:03
To oznacza że Kraków i województwo chcą wydać 3 mln zł na promocję lotniczą. Zatem proponuję aby miasto i region mocniej zareklamowało się w Berlinie. Ludzie tam żyją bogaci, a air berlin będzia latał do KRK teraz trzy razy dziennie. Mam już dość Angoli przywożonych do KRK przez Ryanaira, który obnażają się i latają napici z h... na wierzchu ....
gosc_c945a
2013-02-15 08:23
na SSC Józef Bąk zapytany czy Gdańsk dopłaca cokolwiek LCC zarzekał sie że absolutnie nie. Dopiero po publikacji artykułu zaczął tłumaczyć, że płaci lotnisko a nie samorząd wiec wszystko jest ok. Wielkie dzięki dla pasazer.com za artykuł bo sądząc z wpisów na SSC kilka osób rozumiało, że FR czy W6 od nikogo nic nie dostają za latanie do Gdańska.
gosc_d373f
2013-02-14 19:22
do lotów do wawy lubuskie dopłaca 8mln rocznie !!!!!
gosc_27935
2013-02-14 18:37
Do kwestii 3 mln zał na promocję w związku z utworzeniem w Balicach bazy Ryanair odniósł się Marszałek Województwa Małopolskiego Marek Sowa w rozmowie z Jackiem Balcewiczem zamieszczonej w lutowym wydaniu miesięcznika "Kraków".
Jacek Balcewicz: Na stronach województwa można wyczytać, iż decyzji Ryanair o ustanowieniu w Krakowie bazy z dwoma stacjonującymi tu samolotami mają towarzyszyć działania promocyjne ze strony województwa w kwocie 2 milionów złotych i miasta w wysokości 1 mln zł.
Marek Sowa: Liczyliśmy na pozytywne zakończenie negocjacji zarządu lotniska z irlandzkim przewoźnikiem, ale ani miasto Kraków, ani województwo małopolskie nie jest stroną tego porozumienia. Niezależnie od tego doszliśmy do wniosku, że województwo i miasto mogą wykorzystać potencjał linii lotniczych, obsługujących loty do i z Krakowa dla swojej skutecznej promocji. Stąd pomysł na promocję lotniczą. Nie należy go jednak wiązać z konkretnym przewoźnikiem.
gosc_5a88b - nie przesadzaj z tym wyborem połączeń LOTu czy EuroLOTu - połączeń jest bardzo mało niestety w takim układzie jak piszesz