Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_cc738
2013-01-03 17:07
Gorzej to będzie ale dla KRK. Kto wysoko mierzy - z wysoka upada . Kiedy RYR sie wprowadzi to rychło inni sie zwiną - jak w innych portach europejskich nastawionych na RYR. na razie samorząd dopłaca RYR bo to jeszcze rządy PO. kiedy to się skończy za ok 2 lata to upadek będzie wielki. A o zadłużeniu nie wspomnę! Ciekawe czy potem będzie chociaż jakiś aeroklub zainteresowany tym lotniskiem!
gosc_bde66
2013-01-03 13:08
NA pewno powtórzy-owszem Euro nie będzie, czy większego ruchu przez OLT(ale OLT latało de facto 3-4 miesiące). Wizzair rozwija się w GDN a w KTW zmniejsza siatkę, Ryanair więcej dokłada w GDN, ale w KTW również.
gosc_c96ad
2013-01-03 12:48
ale w przyszłym roku już EURO 2012 nie będzie, więc nie wiadomo czy Gdańsk powtórzy ten wynik w 2013 roku.......
gosc_520f3
2013-01-03 12:28
GDN ma 2,911 mln a rok temu wielu wątpiło, czy przegonią KTW...
gosc_9e391
2013-01-03 09:03
W uzupełnieniu podaję żę średnio przychody z działalności poza lotniskowej w portach europejskich o rozwiniętym ruchu lotniczym wynoszą 60% całości przychodów.
gosc_ae792
2013-01-03 08:59
Wynik za grudzień ok.- 8%. a po zatym gość_052c5; zyski na lotniskach generuje się w przeważającej ilości z usług poza lotniskowych takich jak wynajmy powierzchni, parkingi itp.. Jak zapewne wiesz wysokość opłat pobieranych zależy od ilości pasażerów na lotnisku, więc nie ignoruj wielkości ruchu lotniczego. Ponadto obecne czynsze są jedne z najwyższych na lotniskach , stąd ciągła zmiana lokali i ich przeznaczenia. Wszystko jest do czasu i lata 2013-2014 pokażą prawdziwe oblicze tego portu, chociaż z mojej strony życzę mu jak najlepiej , niekoniecznie pod obecnym zarządem. Ponadto Port Lotniczy jest obiektem użyteczności publicznej , i nie tylko zysk jest miernikiem jego funkcjonowania. Na tym polega zarządzanie lotniskiem gościu _052c5
gosc_c7ae6
2013-01-03 08:39
skąd w Waszych postach tyle zawiści (nienawiści)???
gosc_d6845
2013-01-02 23:06
ale czemu nie podali wyniku za grudzień? czyżby -20%
gosc_06e35
2013-01-02 23:04
Do wszystkich obrońców popadającego już w głęboki kryzys lotniska - ile macie jesze poważnych wiadoamości na obrone tego prymitywnego zarządu.A tak na marginesie może ci co wszystko wiedzą napiszątu na forum ile Kat. zapłaciły RYR. za dodanie kilku operacji w letnim roz.Trochę pokory jesteście już poza pudłem , abędzie tylko gorzej.
gosc_e1a26
2013-01-02 21:41
Gościu racja, zysk dla spółki i jej właścicieli jest bardzo ważny ale to bardzo krótkowzroczny pomysł na biznes o nazwie - lotnisko. Swoją drogą portal pasazer.com mógłby się pokusić o porównanie ruchu na Polskich lotniskach z ich wynikami finansowymi... :)
Do goscia dwa posty niżej: Owszem KTW mają 1 mln pax mniej niż KRK, ale to samorządy w małopolsce płacą MILIONY ZŁ za generowanie tego ruchu.
gosc_052c5
2013-01-02 20:40
Może liczba pasażerów nie jest imponująca, ale wyniki finansowe spółki zarządzającej są jedne z najlepszych w historii. Na tym polega zarządzanie lotniskiem, a nie na pozyskiwaniu pasażerów za wszelka cenę, jak się niektórym wydaje.
gosc_0b13d
2013-01-02 19:49
ale czemu nie podają jaki jest wynik za grudzień, pewnie spadki ale prawie 1 milion straty do KRK przepaść
gosc_6afdc
2013-01-02 18:28
Te prognozowanie to mnie śmieszy! Wpierw pozyskajcie nowych przewoźników a potem snujcie prognozy i marzenia. WIZZ robi cięcia LH daje mniejsze samoloty i redukuje połaczenia więc kto będzie wyrabiał Wasze prognozy???
gosc_5ceb5
2013-01-02 16:42
Ależ oszalamiajacy wzrost planuja w 2013 :) Jak będzie 2,6 to będzie dobrze!
gosc_e04b3
2013-01-02 16:04
To nie wzrost o 0,5% ale 0,26% ( statystyki portu). Ten wzrost obejmuje również przeniesione loty z KRK i WAW ,z powodu mgieł. Na dodatek pod terminal w KRK można podjechać za darmo. EKIPA FACHOWCÓW!!!!!!!!!
spider_85
2013-01-02 15:27
I tak dobrze, że jest chociaż te 0,5% na plusie...
a który to przewoźnik zbańczył co wylatywał z KTW?