Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Fakt, że LH mocno obstawiła nasz rynek i często LO nie ma szans z nimi ale to marudzenie niektórych jest męczące. Przesiadać się we FRA to nie problemem ale już w WAW to ujma...
gosc_f2103
2012-12-16 18:45
Zawsze latam lotem bo jestem Polakiem.Firmy takie jak KGHM i Orlem to sa podstawy naszego budzetu .Szkoda ze sprzedano wiele firm ktore juz wspieraja inne kraje.Lot przetrwa bo chodzi o flagowa postac firmy .Orlen i Khm sa takze flagowymi i ostatnimi polskimi firmami
Panstwowe firmy zawszetak beda wygladac, chyba ze ORLEN czy KGHM dadza rade bo tam od gotówki glowa boli, a jka trzeba sie wysilic to juz nie da rady. mam nadzieje ze to sie zmieni. Ja najczescij latam przez FRA i wybieram STAR zeby nabijac mile, ale jak moge to lece godzinek w ta czy tamta zeby leciec LOT-em.
gosc_64fd0
2012-12-15 17:54
Na JFK... T2 i T3 to tylko Skyteam, a od nastepnego roku T4A, tez bedzie odprawial tylko Skyteam
LOT w 90% przegrywa z LH cenowo i czasowo kiedy wyszukuje polaczenie do domu. Zawsze DUS,MUC,FRA jest szybsze niz WAW. Bardzo lubie latac lotem i wolalbym nawet troszke poczekac, ale doplacac do wolniejszego transferu to raczej nie bede:).. Teraz szukam biletu na wielkanoc LH 150 GBP, LOT 240 GBP... kalkulacja dosyc prosta...
jeżeli tylko będa w stanie utrzymać standart T2 w MUC czy nowego terminalu w FRA...to super sprawa. Szczególnie nowy terminal w FRA ostatnio zrobił na mnie duże wrażenie, aczkolwiek za mało punktów do leżenia..i dość długo szuka się darmowych automatów z napojami
gosc_5d321
2012-12-15 13:10
niestety LOt nawet teraz nie jest konurencyjny wobec np Swissa czy LH (chodzo o konkurencyjnosc cenowa) - pozatym dla mnie jako osoby podrozujacej do Polski ale nie Warszawy przesiadka jest konieczna - wole zatem robic to w Monachium, Zurychu ale nie w Wawie. Niestety LOT pomimo tradycji, sentymento nirktorych osob nie potrafi ogarnac waznego dzialu w kazdej firmie jakim jest obsluga klienta
flight007eu
2012-12-15 12:15
Dzieki, widze ze myslacych podobnie jest nas wiecej, Twoj post odnosnie reform w Locie trafiony w 10! Oby w MG tez byli podobni:)))
flight007eu - Brawo za tekst skierowany do potencjalnych klientów LOT-u. Nie każdy i nie wszędzie poleci Low Cost-em. B787 to spóźniony nie z winy LOT, ale dobry krok w kierunku zarabiania na long-haul. Problem leży w połączeniach krótkich, których siatka, ceny i terminy nie są konkurencyjne w stosunku do pozostałych graczy na tym ciasnym rynku.
flight007eu
2012-12-15 12:01
Zadziwiajace ze ci ktorzy najmocniej zycza zle narodowemu przewoznikowi z Lotu nie korzystaja wspierajac konkurencje. Ja od lat mieszkam w UK ale zawsze jest mi milo gdy na LHR i w USA widze samoloty Lotu. Sporo emigracji ktorzysta z narodowego przewoznika wlaczajac mnie. W UK BA jest traktowane jak ikona brytyjskosi wiec czemu w Polsce plecie sie takie bzdury ze LOT nic nie znaczy? Znaczy I to sporo ! Przez 80 lat firma utrzymala sie na rynku nie bez turbulencji co prawda ale byla fatalnie z politycznymi podtekstami zarzadzana. Poza tym dyletanci lotniczy pokroju WP czy onet nie zauwazaja jaka jest generalnie obecnie zla sytuacja w lotnictwie, patrz SAS, Air Berlin , Austrian, brusseless airlines, nawet LH sie restrukturyzuje oddajac short haul do germanwings. Mam nadzieje ze Lot przetrwa ale w koncu ktos powaznie zajmie sie komercjalizacja spolki i znalezieniem inwestora branzowego. Trzeba pomyslec o nowej strukturze taryf, podniesc jakosc miec wizje rozwoju a nie zwijania firmy! Odebranie B 787 jest dobrym poczatkiem. Wierze ze po otwarciu T2 na LHR LOT bedzie tam obecny. Ewentualny upadek Lotu zmarginalizuje polski rynek lotniczy, konkurencja bardzo sie z tego ucieszy a ceny biletow napewno pojda w gore nie mowiac juz o znacznym wydluzeniu czasu podrozy. Nie wszedzie Kowalski doleci LCC i nie kazdy chce z tego niskiego standardu korzystac!
gosc_e24f6 - dla takich komenatorow jest onet.pl
maciek_waw
2012-12-15 00:13
@gosc_e24f6 - typowe polskie gadanie. Nie ma to jak polski pesymizm.
gosc_193e3
2012-12-15 00:11
Czekam na otwarcie T2 :)
gosc_20680
2012-12-14 23:44
LOT jest T1
albigens
2012-12-14 23:36
@b737max: Terminal 1
gosc_5f807
2012-12-14 23:18
gosc_e24f6 miejmy jednak nadzieje, ze cos po nim zstanie, nie tylko wspomnienie
gosc_e24f6
2012-12-14 23:07
To nie ma znaczenia, bo nim zostanie otwarty terminal drugi LOTu juz pewnie nie bedzie. Amen.
usuniety
2012-12-14 22:48
LOT w którym terminalu teraz jest ? W Pierwszym czy czwartym?