Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_60dc3
2012-12-13 18:36
nie otrzymałem żadnej informacji jak dotąd, że loty są odwołane CORK-WROCŁAW, a mam kupionych kilka (az do czerwca). ciekawe, kiedy poinformują, że niebawem nie polecę.
adios nasz LOT'cie, wielu śmiało się z CSA a to my bedziemy pierwsi .......W tej chiwli wszyscy o zdrowych zmyslach powinni trzymac kciuki za jego naturalny upadek. Osobiscie chciałbym, żeby utrzymali się na rynku ale NIE ŻYCZĘ sobie abym po raz kolejny został okradziony przez (tym razem) rząd PZPR'owskiego PO pana Donka Tuska...... kazde dofinansowanie tej komunistycznej firmy spowoduje nic innego jak stagnację. Ludzie zastańówcie się z kim macie do czynienia ?
Za raz mnie zaatakują fanatycy, ale prawda jest taka że ten GównoLiner G787 jest gwozdziem do trumny. JEst to za drogi, za duży oraz za nowoczesny samolotw dla POLSKI i POLAKÓW. Wiem , ze macie kompleksy, ale Polska nie jest bogatym krajem gdzie ludzie kupują drogie lepszę żarcie czy bilety lotnicze. Zamiast wymienić flotę na nowe B767-300ER z wingletami/CF-6/systemem rozrywki niejaki prezesik (Belka ? Kłoda?) podpisali tę chaniebną umowę !! Jakim prawem jako pierwsza linia lotnicza w Europie nie załatwili sobie szkoleń dla TECHNIKI (potem zwanej LOT AMS) ??? Czy Was to nie zastanawia dlaczego ? ABy potem można byłosię nachapać z kontaktu dla Monarcha !!!!!!
narazie to tyle
TYLKO UPADEK LOT może uzdrowić POLSKIE LOTNICTWO
PRECZ Z KOMUNĄ
gosc_298d9
2012-12-11 23:16
WRO dostaje jutro nowy samolot do bazy. KRK baze, samolot i 6 nowych kierunkow m.in. Goeteborg,Dortmund,Marsylia,Kos i dwie niespodzianki ;)
gosc_98c61
2012-12-11 21:41
Zobaczycie, że jutro na tych konferencjach nie bedzie nic nowego...
b737800max: Ja bym osobiście wolał żeby konkurencja oznaczała lepszy poziom usług, a niekoniecznie wojnę cenową, za którą później słono zapłacą zwolennicy takiej rzekomej konkurencji...
gosc_c5f4e
2012-12-11 18:42
b737800max: ale jak jeden z przewoźników zrezygnuje ... to w dalszym ciągu uważasz, że dla podróżnych będzie dobra sytuacja ? kiedyś CENTRALWINGS miał podobne problemy i ...
usuniety
2012-12-11 17:07
gosc_c12c0:"Czy to dobra polityka WRO jeśli dwóch przewoźników lata na to samo lotnisko?" Pewnie, że dobra. Konkurencja = niższe ceny.
gosc_c12c0
2012-12-11 16:40
Czy to dobra polityka WRO jeśli dwóch przewoźników lata na to samo lotnisko np ORK ? Np jeśli chodzi o rozdzielenie między FR i W6 na LTN i STN czy NYO i ARN albo RYG i TRF jest wzorcowe ...
gosc_93a50
2012-12-11 16:26
@gm717
Duży potencjał jest ale na Dublin, do którego Wizzair nie lata (to ojczysty teren Ryanaira, pewnie dlatego).
Do Cork już gorzej
Potencjał jest, bo masa ludzi lata do Irlandii, ale ceny robią swoje - a te do Corku przed wejściem FR na tą trasę, ciekawe nie były teraz ten śmieszny bagaż podręczny. W poprzednim, zimowym sezonie latali raz w tyg. - tak więc ten kierunek sobie jakoś olewali. A gdyby tylko chcieli, aby ich samolot latał do północy, albo i dłużej - no problem - tras do otwarcia we WRO jest jeszcze sporo ;D
gosc_887c2
2012-12-11 14:15
Liczba pasażerów często ma się nijak do wyników finansowych. Dotyczy to nie tylko przewoźników, ale i portów lotniczych.
gosc_c310e
2012-12-11 14:08
Finansowe wyniki
gosc_712cd
2012-12-11 14:04
"Akurat w ostatnim roku 2011/2012 Wizz zanotował najlepsze wyniki w swojej kistorii."
Najlepsze wyniki mierzone czym? LF? Liczba przewiezionych pasażerów?. Liczba połączeń? Przychody z działalności podstawowej? Zysk operacyjny? Już pal sześć źródła, ale co to znaczy najlepszy wynik?
gosc_75049
2012-12-11 13:57
@gosc_325f0
To podaj źródło tej informacji?
usuniety
2012-12-11 13:13
Dublin jest HQ dla Ryanair i W6 jest nie mile widziany na podwórku FR:)
gosc_325f0
2012-12-11 13:11
Akurat w ostatnim roku 2011/2012 Wizz zanotował najlepsze wyniki w swojej kistorii.
gosc_57650
2012-12-11 13:01
jednym slowem Ryan wygryza wizz, dlaczego wizza nie ma w dublinie?? bo by nie dal rady :))
gosc_63245
2012-12-11 12:58
solokhumbu: ciekawe jakie masz te oficjalne wiadomości o zyskach z poznańskiej bazy. Pewnie żeby optymalizować te zyski, poznańaka landryna w każdą środę pasie się na płycie cały dzień (drugą mają dodać żeby pierwszej nie było smutno samej?) W6 od początku istnienia jako firma nie przyniósł zysku, cały czas to w W6 się inwestuje (Trust i inne fundusze). Obecny rok jest jednym z najcięższych w historii firmy - kryzys ekonomiczny i silna konkurencja na rynku lotniczym sprawiają, że W6 ledwie zipie. To co pisze to nie fanaberie - popytajcie ilu pilotów i stew składa papiery żeby się ewakuować z małych baz do tych największych.
solokhumbu
2012-12-11 12:34
b737800max: fanaberie uzytkowników niezalogowanych to jedno, ale zawsze istnieje opcja zbazowania drugiej maszyny w POZ (WizzAir oficjalnie przyznaje, że baza im się juz zwróciła i przynosi zyski! - co do WRO nie byłbym taki pewien) i wykonywania kilku rotacji, które nad Odrą się sprzedają (LTN, DSA...). Niemal od samego początku landryna z WRO lata po całej Europie. Po prostu tam Wizzowi wyjątkowo nie wyszło.
Moim zdaniem, jedyną nadzieją dla bazy W6 we WRO, która jednak się utrzyma, są kierunki południowe. Wizz powinien zobaczyć co jutro FR dołoży we WRO, a potem wypełnić lukę. Po co utrzymać Cork czy Paryż, skoro można np. polecieć do Rzymu, Barcelony czy Sztokholmu...?