Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_804b1
2012-12-15 01:05
mam taką nadzieję. i oby tak dalej...
gosc_61aa8
2012-12-14 23:15
bedzie 2 mln!!!
gosc_88549
2012-12-12 22:05
mam nadzieję, że uda się przekroczyc próg 2mln w tym roku.
gosc_62b25
2012-12-12 01:35
WRO ma piekny terminal. Brakuje mu tylko wiecej tradycyjnych przewoznikow. Spokojnie moglby wejsc np KLM. Konkurencja dla Lufthansy wszystkim wyszlaby na dobre. Z reszta nie tylko we WRO.
gosc_28f16
2012-12-11 16:43
Obecny terminal spokojnie nawet 3,5 mln obsłuży- wystarczy przy wzroście ruchu co roku o 6% to do 2022.
gm717:
Prędzej czy później będą 3 miliony :)
południowo-zachodnie i zachodnie łódzkie :) **
WRO ma pod nosem KTW, LCJ też zgarnia jakąś częśc paxów, bo gdyby nie LCJ, to południowe łódzkie latałoby prawdopodobnie z WRO. POZ też jest jakąś konkurencją - tak więc nie ma się co dziwic, że nie ma we Wrocławiu 3 mln paxów. Ja myślę, że do tych KTW to nie jest nam tak strasznie daleko - KTW się sypią i to strasznie. Jak wskoczą krajówki z FR, to zdecydowanie WRO na tym zyska(GDN i WMI pewnie na 100%)
gosc_b7b34
2012-12-11 15:34
Kanary pewnie nie bo za daleko dla fr ale niewontpliwie to byłby hicior!!!
Zgadzam sie ze W6 i FR sa dosc slabe i zupelnie rozczarowuja, ale z drugiej strony lepszy jest systemaczyczny rozwoj niz wielki skok i potem upadek typu sky w KRK czy W6 w KTW.
Poza tym lepszy jest chyba zbalansowany rozwoj we wszystkich segmentach (low cost, traditional i charter) niz dominacja jednej linii. Mam nadzieje ze w 2013 dojdzie pare linii tradycyjnych typu AF/KLM do CDG i/lub AMS no i moze OS do VIE (o ktorym lotnisko mowi od paru lat) oraz moze AB do TXL.
gosc_87133
2012-12-11 15:04
@rafalpd: a gdzie kierunki emigranckie tj. Wyspy albo Skandynawia? Zapominj, że tyle WRO dostanie kierunków południowych. BUD nie wypalił z KRK, więc w sens tego połączenia z WRO wątpię. BCN nie będzie bo jest GIR ale MAD,OPO czy ZAD byłoby interesujące i mające spore szanse.
moja lista zyczen na ew. 2-gi samolot we WRO : BUD, MAD, OPO, ZAD, SKG, NCE, BCN, PMI, FUE, TFS - zobaczymy co sie sprawdzi
gosc_9b625
2012-12-11 12:40
KTW maja potencjal ale brak logiki w zarzadzaniu.
gosc_9ea6b:
Jak KTW niczego nie zrobi, to już w przyszłym roku WRO może je przeskoczyć ;P
gosc_9ea6b
2012-12-11 10:01
gratulacje dla WRO bo widać stały rozwój. jak na warunki polskie to dobry wynik dla miasta z ok 700 tyś mieszk. Warszawa, Kraków czy KTW zawsze będą z przodu bo mają większy potencjał.
gosc_64d39:
"We Wrocławiu o godzinie 16:00 przewoźnik przedstawi plany rozwoju siatki w sezonie "Lato 2013". - czy dla Ciebie słowo rozwój oznacza przeniesienie bazy... ???? -.-
Nie chciałbym nikogo urazić, ale po otwarciu bazy we Wro przez France oczekiwałbym więcej. Do wrood - patrząc na bazę to GDN ma większy wzrost niż WRO (bez bazy FR). dynamika w moim odczuciu we Wro jest zbyt słaba. Fakt, że miesiąc listopad jest jednym z tych w którym z natury ruch jest jednym z najmniejszych. Trzymam kciuki za 2 mln pax!
gosc_85480
2012-12-11 09:10
słaby wynik jednak WRO jest daleko za KRK, KTW, WMI i GDN 6 miejsce w Polsce jak na takie duże miasto.
gosc_4fe6e
2012-12-11 09:07
@wrood za pierwsze 3 miesiące będzie działał efekt niskiej bazy w 2012 i braku bazy Ryanaira, od kwietnia(jak Ryan niczego nie doda, ale biorąc pod uwagę środową konferencję coś może dodać) może być kiepsko z lotami- bo w 2012 od kwietnia do lipca latał OLT. Mimo to mam nadzieję, że ruch po OLT pokryje w 2013 wspomniany Ryanair i coś dojdzie xtra.
gosc_d6c3d
2012-12-11 08:45
A jakie wyniki finansowe ma społka zarzadzająca lotniskiem???