×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.

lub

Biuro podrózy Exim Tours

5.8

/10

Exim ToursExim Tours zapoczątkowało swoją działalność w Czechach w 1993 roku. W związku z dynamicznym rozwojem Firma szybko wkroczyła także na rynek polski, słowacki, węgierski i rumuński. Dzięki fuzji marek Exim Tours i Kartago Tours, Grupa Exim stała się podmiotem międzynarodowym, zajmującym wiodącą pozycję wśród touroperatorów w Europie Środkowej. Z dniem 31 maja 2012 niemiecka Grupa Kapitałowa REWE Touristik przejęła 51% udziałów Holdingu Exim, partnerstwo to stwarza nowe możliwości rozwoju i poszerzenia rynków zbytu. Z dniem 12 kwietnia 2013 REWE Group zespoliło wszystkie brandy turystyczne pod nową wspólną nazwą DER Touristik Köln GmbH, zastępując tym samym dawną nazwę REWE Touristik.

Exim jest organizatorem wyjazdów do Azji (m. In. Chiny, Indie, Tajlandia, Sri Lanka, Wietnam, Indonezja), na Bliski Wschód (Emiraty Arabskie, Syria) oraz na Karaiby (Dominikana, Meksyk, Kuba, Jamajka). Z powodzeniem realizuje programy w Ameryce Południowej (Brazylia, Peru, Wenezuela) i Afryce (Kenia, Tanzania, RPA) oraz na wyspach Oceanu Indyjskiego (Mauritius, Seszele, Malediwy).

Opinie o biurze podróży Exim Tours

Zalety: Bardzo profesjonalne biuro, wycieczki są realizowane zgodnie z opisem ofert katalogowych, wszystko jest dograne, wycieczki fakultatywne tez sa organizowane zgodnie z planem. Przemili pomocni rezydenci współpracuja z biurem. Polecam wczasy z Biurem Exim. Byłam juz dwa razy z tym biurem w Egipcie i Tunezji i polecam.
Wady: brak

09/09/2018 18:08,
Zalety: Dobrze zorganizowane wycieczki fakultatywne na Malcie . Przewodnik polski , interesująco opowiada o historii Malty i wyspy Gozo .
Wady: Niestety na lotnisku na Malcie nie czekał na nas polskojęzyczny rezydent biura podróży Exim Tours. Był tam oczywiście przedstawiciel Exim Tours , który przekazał nam kopertę z dokumentami. Wcześniej nie zostaliśmy jednak poinformowani jak dotrzeć do hotelu. W związku z brakiem polskojęzycznego przedstawiciela Exim Tours powstał problem - jak dostać się do hotelu. W końcu w stresie na własną rękę w nocy i za własne pieniądze dotarliśmy do hotelu prywatną taksówką. Dodam , że do pani rezydent nie mogliśmy się dodzwonić.

06/08/2018 14:50,
Zalety: Zero zalet
Wady: Mieliśmy z mężem wykupioną podróż poślubną na Malediwy. Przed podróżą okazało się, że jestem w ciąży, a kilka dni wcześniej Malediwy zostały wpisane na listę krajów, w których panuje wirus zika. Dostałam od lekarza absolutny zakaz wyjazdu w ten rejon. Mimo wykupionego ubezpieczenia od rezygnacji, dziesiątek telefonów, błagań, próśb i rozmów z przeróżnymi pracownikami Biura Exim Tours straciliśmy 90% kwoty zapłaconej za mnie, nie było możliwości, aby ktokolwiek inny pojechał za mnie z mężem (zażyczyli sobie za to dopłaty 6 tyś zł), nie było możliwości zamiany wycieczki na jakąkolwiek inną. Na domiar złego ściągnęli z mojego męża kilka dodatkowych stów za "pokój dla singla", co wg. nas było już bezczelnością. Zanim wykupiliśmy wycieczkę dzwoniło do nas kilka pań dziennie i pytało, kiedy wreszcie podpiszemy umowę. Natomiast kiedy to my mieliśmy "problem" nikt z nami nie chciał rozmawiać, nie mieliśmy opiekuna, były tylko same bezczelne i bezduszne krótkie odpowiedzi. Na miejscu hotel okazał się bez zarzutu, jednak przez całą wycieczkę mąż nigdzie i nigdy nie zobaczył ani jednego pracownika Exim. Było to właściwie porównywalne do wycieczki organizowanej sobie samemu z wyjątkiem maili, które dostawaliśmy przed wyjazdem. Pierwszy i ostatni raz skorzystaliśmy z usług biura, szczególnie tego. ODRADZAMY!!!