Dodaj do ulubionych - kolejna nowość

"Dodaj do ulubionych" - już działa...
17/10/2008 21:46  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
aynis 2008-10-20 22:43   
aynis - Profil aynis
Ja to pewnie mam SB jak zwykle ;p Więc mogę i pół samolotu zająć :))
humbak 2008-10-20 22:42   
humbak - Profil humbak
Cezariu: Ty mozesz dopiero 1 listopada na swoj rejs sie odprawic, bo wtedy bedzie 14 dni pzred rejsem. W EZY jest az 60 dni przed rejsem mozliwa odprawa. aYYYNis: Czy wszyscy odparwieni w EZY online sa w grupie A, czy tez dziela na grupy A, B, C, w zaleznosci od tego, kto sie kiedy odprawil? Tak czy siak, Ty zajmujesz miejsca naszej grupce. :o) Tzn. caly rzad. :o)
aynis 2008-10-20 22:37   
aynis - Profil aynis
My na EZY.
cezary 2008-10-20 22:36   
cezary - Profil cezary
Na Ryanair na zlot w BRS już sie odprawiliście ? To ja też, ja też chcę ! Zaraz sprawdzę czy to możliwe..
humbak 2008-10-20 22:34   
humbak - Profil humbak
Cezariu: Woda gazowana - fujjjj! Co do soczkow, to delektuje sie moim ulubionym z moreli. :o)
aynis 2008-10-20 22:34   
aynis - Profil aynis
Jutro będę się odprawiać na wszystkie możliwe najbliższe loty, to mogę i do BRS ;)
humbak 2008-10-20 22:33   
humbak - Profil humbak
aYYNis: A my mozemy juz sie odprawiac takze na nasz listopadowy wypad na zlocik. :o) mniam.
humbak 2008-10-20 22:31   
humbak - Profil humbak
aYYYnis: Dzis sie odprawilem na 29 pazdziernika, az nawet dwa rejsy, wiec mozna juz na wiecej niz 5 dni naprzod. Niedawno jeszcze miras mial z tym problemy, ale mnie sie udalo wyprodukowac karty pokladowe ze wszystkimi danymi. Ale co zabawne, Franca przysyla wiesci o tym, ze mozna sie odprawic na 5 lub nawet 4 dni pzred odlotem. :o) 4techu: Ja bym wcale sie nie obrazil, gdyby na polskim rynku krajowym byla prawdziwa konkurencja. Niechaj LOT ma swoje dowozowe rejsy do hubu WAW, a reszta niechaj lata na wszystkich dostepnych trasach. Na tych, co LOT takze. :o) I trzymam kciuki za O2. Wycinac nie musi, bo LOT ma inna strategie, hubowa, ale niechaj narobi konkurencji. Zreszta juz widac, ze LOT sie ruszyl, bo sa bilety za 129 zl total na kraj.
aynis 2008-10-20 22:30   
aynis - Profil aynis
Acha, to musiałam się zagapić, ale ogólnie to bardzo fajnie.
cezary 2008-10-20 22:30   
cezary - Profil cezary
Stenusiu: nauczony już doświadczeniem po odprawie i przejsciu przez bramki security kupuję w barku buteleczkę 0,5 l wody gazowanej. Bo niegazownej i pomarańczowego soczku nie lubię. A o 5 rano czasem suszy człowieka, natomiast za aktualny catering LOTowi dziekuję. Nie biorę nic. LOT zaoszczędzi dodatkowo na mnie i może nie zbankrutuje :)
mrader 2008-10-20 22:30   
mrader - Profil mrader
uop's-sorx raz miało być....
4tech 2008-10-20 22:29   
4tech - Profil 4tech
aynis: wlasnie dzis odprawialem moje dzieciaki na loty 23.09.08 EMA-POZ i na 01.11.08 POZ-BRS i nie bylo problemu...zreszta na stronie FRancy jest info ze mozna na max 14 dni i min. 4 godziny przed wylotem....
mrader 2008-10-20 22:28   
mrader - Profil mrader
botros:fantazję to Ty masz:P
mrader 2008-10-20 22:28   
mrader - Profil mrader
botros:fantazję to ty masz:P
4tech 2008-10-20 22:27   
4tech - Profil 4tech
stenus: napisalem; MINI termosie!!! i chyba szecinskiemu cezaremu nie trzeba tlumaczyc co znaczy mini....no chyba tak mysle?....a moze O2 przejmie wiekszosc lotow po kraju od LO?? to byloby nawet zabawne....maly przewoznik wycial z krajowego rynku przewozow lotniczych narodowego przewoznika...hihiiii
mrader 2008-10-20 22:26   
mrader - Profil mrader
ktoś już coś wspominał o tym
aynis 2008-10-20 22:24   
aynis - Profil aynis
OT: od kiedy w FR można się odprawiać on-line na 14 dni przed odlotem? Do tej pory było chyba 5 dni, prawda?
botros 2008-10-20 22:24   
botros - Profil botros
obiecałem, że już się nie bedę dziś odzywał mrader; ale muszę dopowiedzieć, że jeśli kogoś ugryzłem tym żartobliwym tonem w sprawie zjedzonych kanapek i wypitych ciepłych napoi, to najmocniej przepraszam - a com napisał napisałem - następnym razem będę uważał trochę bardziej! Dobranoc
mrader 2008-10-20 22:23   
mrader - Profil mrader
na pokład można zabrać parę ziarenek kawy i przegryzać jak orzeszki...człowiek samowystarczalny bo o wrzątek nawet nie musi prosić...hehe
humbak 2008-10-20 22:20   
humbak - Profil humbak
4techu: Kawy w termosie nie mozna, no chyba,z e termos ma maksymalnie 100 ml objetosci. :o)
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama