Nowe trasy FR ze Stokkholmu Skavsta do PL

Według strony zobacz link otwiera 3 trasy do Polski. Do Krakowa,Łodzi oraz Wrocławia.
15/07/2008 10:16  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
humbak 2008-07-15 21:00   
humbak - Profil humbak
Dobrze, ze nie kupowalem. Czasami brak pieniedzy ma swoje dobre strony. :o)
szot 2008-07-15 20:26   
szot - Profil szot
stenus: dAblin :-)
humbak 2008-07-15 20:22   
humbak - Profil humbak
szot: Kto zyska zurawia? WAW? :o)))))
szot 2008-07-15 20:18   
szot - Profil szot
stenus: ale może zyska na nowo żurawia
humbak 2008-07-15 20:17   
humbak - Profil humbak
dobre, dobre! Jak Kulakowski byl we FRancy, to ¨Zegnaj PLL LOT¨, a teraz jak odszedl, to wycinaja DUB-WAW, ktore powstalo tylko po to, aby zrobic LOTowi psikusa. Co sie zreszta FRancy udalo, bo LO zawiesil DUB. Moze teraz wroca, skoro Franca sie wycofuje? Ale WAW traci widok harfy. hihih
gregory 2008-07-15 20:16   
gregory - Profil gregory
Super wiadomość. Właśnie brakowało mi lotu z NYO na początek grudnia, jako zakończenie kółeczka po Europie z FRancą za 0,01. Bo mam oczywiście nadzieję że na tą trasę rzucą do tego czasu bilety za free:)
linkinpark 2008-07-15 13:56   
linkinpark - Profil linkinpark
dobra powrócmy do tematu wątku
miras 2008-07-15 13:54   
miras - Profil miras
hamburg: ja nikomu nie dokuczalem, ale specjalnie poszukalem na forum (wątek "Informatorzy") no i doczytalem ze marian się jeszcze czepiał :))
linkinpark 2008-07-15 13:52   
linkinpark - Profil linkinpark
maciek_krk-?ja do nie go nic nie mam.chodzi mi o pewną osobę której nicj zaczyna się na ce.... oraz o mr...
hamburg 2008-07-15 13:51   
hamburg - Profil hamburg
przeczytalem apre postow linkinpark....no i dalsze osoby, ktore mu doczukaja to miras, cezary i 4tech :-)))) No to wsumnie jest ich 5. Chlopaki, co sie tak uwzieliscie za linkinpark? :-))))))
hamburg 2008-07-15 13:48   
hamburg - Profil hamburg
okay, maciek_krk, stenus....i kto jeszcze? :-))
miras 2008-07-15 13:46   
miras - Profil miras
hamburg: poczytaj kilka innych postów, to będziesz wiedział o kogo chodzi.
hamburg 2008-07-15 13:44   
hamburg - Profil hamburg
linkinpark: Ale to nie fair :-) Ujawniles stenusa publicznie...wiec reszte musisz teraz tez ujawnic :-)))))))
humbak 2008-07-15 13:42   
humbak - Profil humbak
Zatem po rozjasnieniu sytuacji, cieszmy sie wszyscy, ze Franca nam zleci z polnocy na leb i spiewajmy Alleluja. Wiecej mozliwosci latania za 0,01. :o)
linkinpark 2008-07-15 13:37   
linkinpark - Profil linkinpark
chciałem napisać z stenusem,sorry za błąd
linkinpark 2008-07-15 13:36   
linkinpark - Profil linkinpark
4tech:z stenudem sobie juz wyjaśniłem nie porozumienie,a kogo mam na myśli to moja sprawa,bo pewnych rzeczy publicznie się nie mówi,zresztą wróćmy do wątku
4tech 2008-07-15 13:30   
4tech - Profil 4tech
stenus: odpusc.....
linkinpark a kto wg ciebie czepia sie twoich postow??
humbak 2008-07-15 12:55   
humbak - Profil humbak
linkinpark: No tak, po prostu Cie nie lubimy. :o)
emes 2008-07-15 12:54   
emes - Profil emes
Ale kolega gral zlosliwy no, no ;-) . Mysle, ze warunkiem tego polaczenia bylo podszkolenie pilotow Ryanair w zakresie poziomego oznakowania pasow startowych…a szczegolnie ich znakow oznaczajacych koniec pasa :)
A tak na serio to gratulacje dla LCJ za pierwsze niewyspowe polaczenie (Ryanem). Czekamy na kolejne :)
maciek_krk 2008-07-15 12:52   
maciek_krk - Profil maciek_krk
Według rozkładu FR do Krakowa zaczną latać od 20 grudnia
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama