Najwazniejsza i najbardziej dochodowa trasa jest WAW-ORD. Dlatego tez LOT zdecydowal sie na otworzenie swojego Pierwszego poza Polska (nie liczac BUD, ktory nie wiem czy jeszcze istnieje) salonu business.
W sezonie letnim LOT z powodzeniem moglby miec 3 rejsy ORD-WAW.
TravelFan
2024-04-22 22:51
Ależ bardzo proszę. Ten samolot to relatywnie nowa maszyna, tylko 5 lat i do tego w najlepszej konfiguracji biznes klasy z układem 1-2-1 a nie jak w dreamlinerach 2-2-2, co mocno zwiększa szansę sprzedaży w wysokiem cenie, na trasie gdzie lata wysoko płatny biznes. Ma tych miejsc 30, czyli o 6 więcej niż wersja wieksza Dreamka. To podnosi rentowność lotu. 787-9 ma 24 w biznes a werja -8 tylko 18z
Zabiera w sumie 286 osob. Dodatkowo ma Wi-Fi.
Także w obliczu braku samolotów i konieczności latania leasingowanym sprzętem, to najlepsza decyzja biznesowa. Nowy Jork to najważniejsza trasa dla LOT, także wszystko jest jak trzeba.
A339 jest mlodszy od A350 bo powstał jako jego tańsza wersja. No wiec ten samolot ma kilka lat. A dlaczego WAW-JFK-WAW? Bo został wynajęty na pół roku na czas ciężkich serwisów B787 Lotu i to była optymalna trasa, która pozwalała mu latać codziennie w tym samym rozkładzie.
Ktoś mi może wytłumaczyć, dlaczego na najbardziej prestiżowej trasie przez Atlantyk, do JFK, Lot używa cudzego samolotu, w dodatku starego? Nie mogłoby to Air Belgium latać z góralami na ORD?