Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
aguirre: Ale przeciez dokładnie do tego się to sprowadza... od paru lat LO powtarza jak mantrę, że jedyne na czym zarabia, to dowożenie górali do USA i reszty paxów do hubów Lufthansy. Aaaa, i jeszcze na posiadaniu paru nieruchomości, w tym Marriotta, ale po błyskotliwej konferencji Engelkinga LF w Marriottcie też chyba spadł.
stenus: loty co de share przez FRA do VNE alternatywą dla połaczenia p2p ? Tak myśląc Lot może zlikwidować wszystkie swoje połączenia, bo wszędzie ma code share z LH lub innymi liniami ze Stara. I do tego jeszcze przed latem ? Bez sensu. Rozumiem, gdyby skasowali to połączenie w październiku. Ale stawiam, że następnym uciętym będzie NCE, bo LF niski w E145 i czasami jest międzylądowanie w VIE ! Skoro LYS się nie utrzymał ...
paolo-79
2008-01-29 12:27
Hamburg:bo FIGC (taki wloski DFB)robi WSZYSTKO aby UEFA zabrala...
paolo-79
2008-01-29 12:25
OT/Szot:kilka dni pan Matarrese, szef futbolu w IT ciagle o tym mowi co doprowadza mnie do szalu!ciagle wysyla listy do UEFA i sugestie ze Italia lepiej to zrobi.Juz 1000 razy tlumaczylem wiele osobom w IT ze E2012 to dla polski okazja aby kraj byl nowozesny,ze Italia juz to posiada czego potrzebuje Polska.Wiele moich kompanow w IT zrozumialo.A kretyny na gorze patrza tylko na €.Futbol wloski jest zepsuty UEFA wie o tym i nie wierze aby Matarrese sie udalo co zamierza...
a czemu wam maja odbierac? Postaracie sie i bedzei wszystko cacy ;-)
Hamburg: jak nam euro2012 nie odbiorą, hehe
maxx: ale nadzieji ne mozna tracic...poza tym...kiedys takie polaczenia bede...najpozniej na Euro 2012 ;-)
Hamburg: młody jesteś, możesz marzyć... :P LO już latał na drzwiach od stodoły, jak Ciebie jeszcze nie było nawet w stadium zygoty, mnie zresztą też nie, i oni wiedzą lepiej. A przy okazji - czytał ktoś ten żenujący artykuł w gazetce pokładowej LOTu? Całkiem niedawno, i poważnie tłumaczyli w dwóch językach, dlaczego ukuło się powiedzenie, że LO poleci na drzwiach od stodoły... :P
Maxx: mam wielka nadzieje ze w ogole jakis przewoznik na polskim niebie na takie polaczenia wpadnie...;-)
BRU to pewnie dlatego, że sobie jakiś lokalny ero-oseł wylobbował po znajomości. A gdyby ten samolocik leciał GDN-WRO-BRU-WRO-GDN? Smok syty i dziewica ocalona. A ponieważ mamy lotnicze Schengen od marca, to nawet nie trzeba by wysiadać i machać dowodem. Albo GDN-KRK-VCE-KRK-GDN... Albo GDN-POZ-BCN-POZ-GDN. Tylko wymaga to odrobiny elastyczności w kręgosłupie, a to się traci z wiekiem i zasiedzeniem.
z tego co wiem to BRU nie jest takim typowym celem na zime.....*hmmmmm?????*
właśnie a najśmieszniejsze w tym jest to, że w rozkłądzie letnim już tego połączenia z WRO do BRU nie ma a znów się pojawia w kojelnym zimowym 08/09!
a jezeli jest taki maly LF to czemu nie sprowadzic sobie pasazerow z innych regionow PL? GDN, KRK. W tym lot by mial tez polaczenia krajowe z ominieciem WAW.
naprawde dziwnie.....przciesz jest to jasen ze wprowadzajac nowe polaczenie na rozklad zimowy, moze byc maly LF.....dopiero po letnim rozkladzie by moglo sie zdecydowac czy te polaczenie jest rentowne.
witaj Hamburg: tak lata, 6 razy na tydzień E70/E75 lub ER4 ale tylko przez ten rozkłąd zimowy, czemu tak dziwnie? cóż, jakaś logika LOTu...
To LOT lata z WRO do BRU??? ;-)
CIUTAT: tylko że na trasie WRO-BRU-WRO lata codziennie 10 osób i mniej!!! - bywa tak, że samolot do BRU lub z BRU jest odwoływany bo nie ma nikogo oprócz załogi! A to wiem, bo mam osobę z check-in we WROcławiu i znajomego z kontroli bezpieczeństwa - to połączenie LOTu do BRU to jest wielki niewypał allbo brak reklamy!?
Johner LOT nie powinien oddawac niszowych tras tylko wlasnie takich tras szukac jak Turyn Katowice czy Bruksela Wroclaw to powinna byc przyszlosc LOT
stenus: Nie jest do konca jak mówisz. Choc oczywiście założenie jest słuszne, że LO odda niszowe trasy konkurencji (szczególnie trasy regionalne w zachodniej EU) i będzie tam mozna latac via MUC,FRA,ZRH czy VIE, to jednak powinno byc cos w zamian. Szumna strategia tworzenia rozległej siatki we wschodniej Europie ma sie nijak do rzeczywistosci. OS czy LH są dużo mocniejsze na Ukrainie, w Rosji itd.,są obecni na wielu kierunkach których nie ma LO. Problemem jest z jednej strony brak zdecydowania LO, a z drugiej umowy bilateralne, których Polska od wielu lat nie jest w pełni renegocjowac. Nie jest normalne ,że np.OS ma niemalże wolną rękę na Ukrainie podczas gdy LO nie może doprosic sie zgody na Donieck, czy Charków. I w druga strone, jeśliby się to udało rzeczywiście zrobic to coś trzeba zaoferowac pasażerom tranzytowym. Wtedy połączenia regionalne jak LYS, VCE, LUX, GOT itd. moga znów miec sens.
Ale czy trzeba sie dziwic, ze LOT tnie kierunki? Od kilku lat LOT jst w sojuszu, ma rozwinieta siec codeshare, wiec logiczne jst ciecie kierunkow, na ktorych ma polaczenia codeshare. Za to dodawac bedzie kierunki, ktore beda uzupelniajace dla innych z sojuzu, samemu osiagajac dobre wyniki.