Jak juz bawimy sie w zgadywanki to obstawiam z Budapesztu Moskwę lub Sofię, może Zagrzeb. Druga opcja to coś z Polski na Ukraine, Szczecin/Lódz-Lwow/Kijów.
Małe marzenie to Poznan-Odessa
Z drugiej strony ciekawe to LCY z focus cities Lotu
gość_68279
2018-06-20 18:18
Do obsługi LCY LOT potrzebuje 1 E90 a zamówił ich 4 więc aż się prosi o WAW, TLL, BUD i GDN/KRK i nocny kierunek np na Ukrainę. No nic pozostaje poczekać do jutra.
Ale coś czuje, że kilka Q400 w BUD wyląduje, malowanie im wychodzi czyli idealny moment na maLOT
gość_15fb5
2018-06-20 17:51
Po co Londyn City ? Też mam tezę że to będzie połączenie które w jakiś sposób będzie wspierać loty za ocean. Gdańsk jak najbardziej możliwy.
Ja tez bym stawiam na London City. Po co by kupili az cztery samoloty tego typu?
gość_9badd
2018-06-20 13:52
Stawiam na BKK. W sam raz na zimę zamiast ORD. A czerwiec to dobry moment na ogłoszenie BUD-BKK.
gość_a7092
2018-06-20 12:40
To będzie lot krótkiego zasięgu. Niektóre mówią o połączeniu Gdańska z Budapesztem by loty za ocean były mocniej wypełnione.
gość_ec29c
2018-06-20 11:38
Dlaczego niestety? Budapeszt to najlepsza decyzja pana Milczarskiego, bo pasażerowie chcą P2P.
Bazowanie poza WAW to jedyna szansa (choć nie gwarancja) na uniknięcie strat przy 15 Dreamlinerach. Moim zdaniem i Los Angeles i Singapur z WAW są do kasacji i trudno jest wskazać inne dochodowe kierunki (ja bym wybrał San Jose i Manilę, ale to też ryzyko).
A Seul, Tokio, Delhi i Bangkok z BUD prawdopodobnie byłyby dochodowe.
Oczywiście BUD wymaga doszlifowania, np. Chicago w zimie być może nie ma sensu albo w ogóle nie ma sensu, ale generalnie P2P to jedyna szansa na zarabianie w tym regionie. Obiektywnie muszę przyznać, że Budapeszt ma większy ruch wysokopłatny od Krakowa...
gość_e13aa
2018-06-20 11:22
Pewnie kolejne za ocean. Choć może być i Azja.