Air Canada - zniszczenie bagażu i brak odpowiedzi na reklamację

Ponad 3 miesiące temu lecąc samolotem Air Canada został zniszczony mój bagaż rejestrowany. Zgodnie z procedurą został sporządzony protokół na lotnisku i reklamacja złożona do linii na ich stronie internetowej. I od tego czasu ... cisza! Trzykrotnie kontaktowałem się z ich Działem Obsługi Klienta poprzez Facebooka i za każdym razem w ciągu kilkunastu sekund (automat?!!!) otrzymywałem odpowiedź, iż reklamacja jest w toku, nie została jeszcze rozpatrzona, jest oczekująca itp. Czy ktoś miał podobne doświadczenie z tym przewoźnikiem? Nawiasem mówiąc, latem planuję lot do Vancouver, tym razem będę unikał korzystania z usług Air Canada. To możliwe.
09/12/2017 10:11  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Krupnik 2017-12-14 11:36   
Krupnik - Profil Krupnik
Ja takiego problemu nigdy nie miałem z nimi, ale skoro Ciebie to spotkało to mogło spotkac każdego. Moze trzeba uderzyć jeszcze gdzieś wyżej w tej sprawie albo inaczej sprawe nagłośnić? Widać, że dziwnie CIe unikają :/
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy