×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Wizzair nie informuje natychmiastowo klinetow o zmianie lotu


Zapraszam wszystkich do kotrolowania samemu zmian wprowadzonych przez Wizzair w waszych lotach. Linia nie informuje klientow natychmiastowo o takich zmianach (przesuniecie lotu nawet o 2 dni!!!!). Jest to prawdopodonie obliczone na przetrzymywanie naszych pieniedzy jak najdluzej. Brak informacji o zmianie = brak wniosku o zwrot pieniedzy (maja na to 7 dni od dnia wniosku). Jedyna restrykcja nalozona na linie to 2 tygodnie przed odlotem (regulacja prawna EU 261/2004). Kiedy juz zorientujecie sie ze taka zmiana zostala wprowadzona nie jest mozliwy wniosek o zwrot online na wasza karte kredytowa a jedynie zwrot pieniedzy na wasze kotno wizzair (120%). Uwaga takie srodki moga byc dostepne tylko przez 90 dni wiec jesli nie przewidujecie lotu ta firma nie akceptujcie takiej formy. Nie dzwonie na plata info linie (koljny sposob ograbiania nas z pieniedzy). Jest angielski numer bezplatny - ewentualne koszty polaczenia miedzynarodowego. Serwic klientow jest zorientowany tylko na przetrzymywanie klienta a nieskonczonosc ( takie jest moje wrazenie). Sa beznadziejni. Jesli mieliscie takie same problemy z ta linia prosze o kontakt

06/11/2017 06:12,  
gość_75e4f - Profil
gość_75e4f
  
1 razy 1 daje?

Brak odpowiedzi w tym temacie.
Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie
Kalendarz lotniczy