Pliki cookies
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Ósmy Dreamliner LOT-u jutro wyląduje w Warszawie


Dzisiaj PLL LOT odbiera z fabryki Boeinga ostatniego ósmego Boeinga 787-8. Ten samolot kończy symbolicznie pierwotne zamówienie na 8 samolotów Dreamliner. Dziś w Everett odbędzie się uroczystość przekazania samolotu narodowemu przewoźnikowi. Samolot po godzinie 14 (czasu lokalnego) ma wystartować i ok. 9 rano w sobotę wylądować na stołecznym lotnisku Chopina. Następne samoloty Boeing 787-9 Dreamliner będą większymi wersjami ( 294 pax). Ich odbiór planowany jest w przyszłym roku ( 3 sztuki) a ostatni w 2019 roku.

14/07/2017 14:53,  
<>

gość_3fdf4 - Profil
gość_3fdf4
  
Co otrzymamy, gdy pomnożymy 5 razy 2?

gość_ec29c - Profil
gość_ec29c
  
@adam7691

Mikosz dokonał olbrzymich zmian, w tym loty czarterowe zimą, zmiana siatki na 6 fal, fala długodystansowa w środku dnia, ograniczenie kosztów. Miał też szczęście, że Dreamlinery w końcu przyleciały.

Rok 2016 był pierwszym rokiem, w którym LOT mógł otwierać nowe połączenia. Wcześniej zmuszony był do redukcji za skorzystanie z pomocy publicznej.

Obecny zarząd w 2016 może mieć zasługi tylko w dziedzinie kosztów funkcjonowania spółki. A to dlatego, że decyzja z 2016 o pozyskaniu 737 wpłynie na wyniki w tym roku. Mam wrażenie, że nigdy nie pracowałeś w biznesie i nie wiesz, że decyzje często przynoszą wyniki z opóźnieniem.

15/07/2017 20:06  

  
Kenya Airways
15/07/2017 11:42  

  
pcharasz@: zasadniczo nie wypowiadam się na tematy polityczne, ale czasem (czytając niektóre wpisy) po prostu trzeba. Myślę, że dobrze było by wprowadzić fundamentalną zasadę, że ten portal nie jest przeznaczony dla wypowiedzi politycznych, do tego celu są inne portale, a Administrator będzie to nadzorował.

Panie "pcharasz", jak widzę wszystkie korzystne zmiany są skutkiem działań podejmowanych przez PO-PSL lub wynikają z "ogólnej" sytuacji gospodarczej.
Kiedy (nie daj Boże), być może za sto lat PO dojdzie do władzy ewentualne straty Lotu będą skutkiem złego zarządzania i złych decyzji podejmowanych przez ten zarząd.

Czas przejrzeć na oczy, obecne efekty są skutkiem dobrego działania obecnego zarządu. Jakie będą skutki zarządzania Mikosza, zobaczymy za kilka lat w Afryce (nie pamiętam, której afrykańskiej linii został prezesem).
Żeby nie było wątpliwości: nie jestem zwolennikiem wszystkich decyzji PiS, ale też nie jestem totalną opozycją.

W odniesieniu do lotów za Atlantyk moim zdaniem tego typu loty nie mają sensu z powodu zbyt małego popytu (może z wyjątkiem KRK i RZE), chociaż moim zdaniem dla części osób wystarczyły by dobre połączenia przesiadkowe,
CPK (CPL) może się sprawdzić, wszystko zależy od jego lokalizacji i systemu komunikacyjnego (nie tylko połączenia lotnicze). Ale obawiam się, że koszty będą olbrzymie.
15/07/2017 09:35  

gość_ec29c - Profil
gość_ec29c
  
Loty z Budapesztu są akurat NAJLEPSZĄ decyzją nowego zarządu. Powinni jeszcze zwiększyć liczbę lotów Chicago-Kraków i wprowadzić NY-Kraków.

W przeciwieństwie do Los Angeles i próby budowania "wielkiego LOT-u".

15/07/2017 07:45  

gość_c1f91 - Profil
gość_c1f91
  
Zgadzam się. Wyniki LO są dobre, ale wyjątkowo dobra passa w lotnictwie obecnym władzom spółki sprzyja. Tania ropa gdy jej ceny pójdą w górę pokażą tak naprawdę jak władze spółki poradzą sobie w trudnych czasach.
14/07/2017 22:24  

  
Te "rewelacyjne" wyniki finansowe są wynikiem restrukturyzacji Mikosza i tego, że w 2015 roku ceny ropy spadły o ponad połowę, a na dodatek w lotnictwie mamy prosperity. Zobaczymy czy sytuacja się utrzyma przy wyższych cenach ropy i gorszej sytuacji w branży lotniczej.
14/07/2017 20:04  

gość_429ac - Profil
gość_429ac
  
Na skraj bankructwa doprowadziła LOT polityka rządu PO -PSL. Obecne władze naszego przewoźnika naprawdę wiedzą, co robią - świadczą o tym rewelacyjne wyniki finansowe, zwłaszcza w porównaniu z 2015 rokiem.
Tak, loty za Atlantyk z Budapesztu jest decyzją biznesową.
14/07/2017 19:06  

gość_16fea - Profil
gość_16fea
  
Nowe samoloty kupują by latać z Budapesztu. A polskie lotniska regionalna traktują po macoszemu. Polityka rządzących( proszę nie wmawiać że to była decyzja biznesowa) doprowadzi LOT na skraj bankructwa.
14/07/2017 15:46  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie
Kalendarz lotniczy