×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


WizzAIR - Anulowanie 2 lotów


 - Profil
Witam. Nie chcę robić zamieszania, jednakże nie znalazłem w internecie odpowiedzi na to (wydawałoby się) proste pytanie, a sprawa jest dość pilna. Mianowicie mam zarezerwowane loty z miejsca X do Y i z powrotem. Chcę anulować rezerwację, lecz nie udało mi się znaleźć informacji nt. tego, czy opłata 260zł dotyczy anulowania LOTU czy PODRÓŻY. Jeśli cała rezerwacja kosztowała 566zł, to, uśredniając, jeden lot kosztował 283zł, czyli anulowanie mija się z celem, jeśli opłata pobierana jest za pojedynczy lot, a nie za całą podróż. Jeśli opłata dotyczy rezerwacji to warto. Proszę o wyjaśnienie kwestii.

14/06/2017 17:07,  
<>

gość_7b6b3 - Profil
gość_7b6b3
  
Ile to pięć razy 2?

  
Opłata, zgodnie z informacją na stronie Wizzair, jest pobierana od każdego pasażera i za każdy lot oddzielnie. Do tego oczywiście trzeba dorzucić koszt pogawędki z Call Center...
15/06/2017 08:04  

gość_7bf76 - Profil
gość_7bf76
  
A jakbyś tak wyjaśnił o co Ci naprawdę chodzi, bo ciężko z tego coś zrozumieć.
14/06/2017 23:36  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:


Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie
Kalendarz lotniczy