Pliki cookies
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Itaka - białoruskie praktyki?


Bywają polskie biura (bo w zagranicznych to norma), gdzie rezydenci i piloci rozliczają się z uczestnikami z branych „zaliczkowo” pieniędzy. Nie dotyczy to Itaki, która i tak ma chyba słabych rezydentów. Liczne skargi w tej sprawie Biuro ignoruje. Ostatnio wciska ono klientom dodatkowe ubezpieczenie od kradzieży i utraty (szkoda, że nie przez rezydentów). Ostatni przykład – wycieczka do Lizbony. Rezydentka zebrała po 150 euro od każdego. Na bilety komunikacji i wejścia wydała ok. 50 E (sama była przewodniczką, bez przewodników miejscowych). Miała wprawdzie rozliczyć się, a zwł. zwrócić tym którzy nie skorzystali z jakichś płatnych wejść, ale „zapomniała”. Schowała więc do kieszeni po 100 E od łebka, a nawet jeśli policzyłaby sobie za przewodnictwo po 20 E od osoby, to tylko 75. Niezły dochód i bez podatku, czyli oszukany fiskus. Inna sprawa to Rodacy „nie zwracający uwagi” – tacy super mądrzy, tak się sadzą, a tak dają się oszukiwać! Niektórzy nawet dziękowali rezydentce! (ciekawe za co?) Praktyki chyba białoruskie (choć przepraszam ciepłego Łukaszenkę), bo w zagranicznych biurach TAKI BRAK SZACUNKU DLA KLIENTÓW JEST NIE DO POMYŚLENIA.

12/04/2017 12:51,  
<>

gość_12d82 - Profil
gość_12d82
  
Jaki jest wynik dwa razy 4?

gość_b51e0 - Profil
gość_b51e0
  
Spadaj z fajnego forum trollu jeden i nie zasmiecaj.... Pewnie biedną rezydentke rozliczyliście co do centa, odejmując podatki lokalne, wydatek na wode mineralną i wejście do toalety... A ogromna wiedza z obsługi w zagranicznych biurach to zapewnie z własnego doświadczenia Januszu pochodzi czy babci co ci opowiadała jak to u nich w RFN o klienta dbają?
12/04/2017 14:19  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Kalendarz lotniczy