×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


zmiana terminu wylotu.


na pięć dni przed planowanym wylotem otrzymałem informację o przesunięciu terminu mojego pobytu. niestety lufthansa nie wyraziła chęci przebukowania biletów. poradzili zakup nowych za 2.6 tyś zł. chyba będę szukał innych linii, bo to jednak sporo kasy wywalonej w powietrze.

13/02/2017 14:30,  
<>

gość_a9a67 - Profil
gość_a9a67
  
0 pomnożone przez trzy daje?

  
Raczej nie fake. Nieźle musiała tego użytkownika Lufa wkurzyć, że aż chciało mu się założyć profil tylko po to żeby ich ocenić i napisać komentarz. Ciekawe czy jak kupuje telewizor to też nie sprawdza jego funkcji?
14/02/2017 09:15  

  
ee, przecież to fake

14/02/2017 08:43  

gość_a1d6f - Profil
gość_a1d6f
  
gosc_b1159: czytaj ze zrozumieniem, nie zmieniono mu terminu lotu, ale termin pobytu, Lufthansa nic do tego nie ma, podobnie jak dyrektywa 261. A autorowi wątku wypada życzyć wiele szczęścia i powodzenia w szukaniu nowego przewoźnika. Oby tylko tym razem popatrzył co kupuje zanim zapłaci.
13/02/2017 21:29  

  
Kupiles na pewno bilet w najtanszej taryfie ekonomicznej. Przy zakupie podane sa warunki taryfy. Trzeba bylo na to zwracac uwage.
13/02/2017 19:08  

gość_b1159 - Profil
gość_b1159
  
Coś kręcisz. Poczytaj rozporządzenie nr 261/2004.
13/02/2017 18:23  

gość_896a1 - Profil
gość_896a1
  
Zakładam, że jak większość naszych rodaków kupiłeś bilet nie sprawdzając jego warunków. Win siebie a nie linie. Celowałeś w cenę a teraz jak musisz ponieść konsekwencje swojej decyzji to linia jest be
13/02/2017 16:41  

gość_896a1 - Profil
gość_896a1
  
konia z rzedem temu kto zrozumie o co Ci chodzi
13/02/2017 16:20  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie
Kalendarz lotniczy