Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Ciekawe co Maciek powie jak to EZY wejdzie do KTW ;)
andrzej500
2008-01-15 15:37
KRK-MAD było by super, skończyło by się łączenie lotów i stres ze pasażer nie zdąży na lotnisku przesiadkowym lub propozycje z nocnym czekaniem na jakimś lotnisku
andrzej:wręcz przeciwnie:)podoba mi sie okreslenie "żyła złota" :) nie miałem nic przeciwko tylko podkresliłem ze to epitet :)
...a może da MAD-GDN? :) Mówiło się o AirFrance oraz British Airways do GDN, ale jakoś na mówieniu się skończyło. Lufa, tylko Lufa zostaje... :(
maciek_krk
2008-01-15 15:21
tak czy siak jestem ciekaw ile rejsów w tygodniu da EZY z GVA i MAD do KRK.tego mam nadzieje że się dowiemy jeszcze w tym miesiącu
maciek_krk
2008-01-15 15:19
yach-LX w BSL nie rzadzi bo bazuje tam 2-3 avro rj100 a EZY 4 a319 plus jeszcze kilka lotów dziennie z baz w Luton,STN,Liverpoolu i Berlina i przewozi z do bsl ponad 1250000 paxów rocznie
maciek_krk
2008-01-15 15:18
yach-LX w BSL nie żadzi bo bazuje tam 2-3 avro rj100 a EZY 4 a319 plus jeszcze kila lotów dziennie z baz w Luton,STN,Liverpoolu i Berlina
andrzej500
2008-01-15 15:10
zaczynam się bać że jak wrócę do domu otworze lodówkę, a tam będzie ............ Paolo, nie przesadzajmy, nie wiem czy kiedyś zgodziłem się z tym co pisał Paolo, ale on ma prawo do wyrażania swoich poglądów i opinii jak każdy na tym forum a że kocha FR i nie lubi KRK? no cóż my tego nie zmienimy i trza z tym żyć :) nie taki Paolo straszny jak go malujecie, / adams: oburzyłeś się na określenie " żyła złota' a w jakim znaczeniu ono Ci nie pasuje?
maciek, w CH 4U ma swoją spółkę - córkę (subsidiary). Formalnie więć jest to inny przewoźnik. A w BSL to jednak rzązi LX ;).
maciek_krk
2008-01-15 14:52
to Paolo nakręca te głupie dyskucje
maciek_krk
2008-01-15 14:51
tak czy siak EZY rządzi w Bazylei i Genewie bazują tam odpowiednio 4 i 8 maszyn.a do Genewy ma być dodany w tym roku chyba 9 airbusik
Czy mu musimy naprawdę aż tak sobie dokopywać przy każdej okazji? KRK i KTW mają szansę zupełnie dobrze funkcjonować koło siebie. KRK pewnie bardziej dla turystów przyjeżdżających, KTW raczej dla biznesu i ślązaków lecących czarterami. Ale spokojnie taki FR, EZY i wszyscy inni mogą latać z obu lotnisk. Przestańmy się zagryzać.
maciek_krk
2008-01-15 14:48
może i otworzą ale to tylko wtedy jak im się dobrze rozkręci Genewa,a ciekawe czy będzie dużo chętnych na trasie GVA-KRK
maciek_krk:coz za epitet "zyła złota" :) co do EZY to bardzo ich lubie leciałem z nimi na trasie KRK-BRS, Za bilet dałem 223 PLN płatnosc VE, załoga super, lot punktualny. Polecam, kto nie leciał :)
ZRH tez mie nie kreci....wolal bym BSL....bo bym sie wtedy przesiasc w BSL z lotu z HAM ;-)
maciek_krk
2008-01-15 14:41
jak się ostatnio pytałem osoby pracującej w EZY i czy są przesłanki o wycofaniu się z KRK to ta osoba się roześmiała i powiedziała że nigdzie się nie wybierają i że Kraków to żyła złota tylko trzeba popracować nad rozbudową lotniska i będzie wtedy rzeczywiście OK.
maciek_krk
2008-01-15 14:37
Hamburg-nie martw się będzie za to ZRH od lata :)
pitterek
2008-01-15 14:32
maciek_krk: odprawiasz ich że masz takie wiadomości ???? tłok jest wystarczającym powodem ;-)
maciek: To przepraszam za bledny news....ale wydawalo mi sie ze rozklad na lato powinnien byc juz caly w sprzedazy. Szkoda ze nie bedzie BSL :-(
maciek_krk
2008-01-15 14:29
W samolotach EZY znikomy procent to ludzie ze śląska,tak więc nie ma powodu by EZY z Krk uciekał.