pablakiss
2015-04-24 23:37
Dziekuje za drogocenne informacje,, tego wlasnie szukalem , Według moich informacji moze i SAS stopniowo wycofał z floty Dash-e ale do 2012 roku jeszce latały LN-RDX (ZŁOMOWANY ),LN-RDY,LN-RDZ. Ciekawostka jest tez to ze wycofane Dashe ,.lataja z powodzeniem w innych Europejskich liniach ;) i wlasnie odnosnie tego ,.,tyczy sie moja praca.;) Jeszce raz dzieki za pomoc
O, jeszcze jedno, na dodatek z Warszawy.
zobacz link
Trochę trudno się zgodzić z Twoją tezą, że "Po 2007 w tego typu samolotach SAS nie mial praktycznie zadnego znaczacego incydentu". Oczywiście, że nie było, bo w związku z wypadkami nikt tymi samolotami nie chciał w Skandynawii latać i w efekcie SAS wycofał całą flotę...
pablakiss
2015-04-24 14:03
Pisze prace na temat czynnika ludzkiego,oddzialowan atmosferycznych , wszelkich podobienstw ,szkolenia personelu jak i serwisu w owych przypadkach . Z ogolnych informacji dostepnych (zeznan swiadkow(pracownikow) )wynika ze czesc winy spoczywa wlasnie na frmie SAS ,ktora w latach 2005 -2007 szukala oszczednosci wlasnie w tych dziedzinach. Nie bede udowadnial ze tak bylo ,., bo nie mam na to szans ,.,;) Po 2007 w tego typu samolotach SAS nie mial praktycznie zadnego znaczacego incydentu ;)
gość_66260
2015-04-24 01:31