AWAS (Pegasus Aviation) potwierdził właśnie decyzję o konwersji zamówionych A350-800 do A350-900. Zostało już tylko 26 zamówień na -800.
AWAS (Pegasus Aviation) potwierdził właśnie decyzję o konwersji zamówionych A350-800 do A350-900. Zostało już tylko 26 zamówień na -800.
Ta decyzja była do przewidzenia po prezentacji A330neo. Myślę, że Airbus musi dokładnie przeanalizować, czy w dalszej perspektywie (10 lat i więcej) opłaca mu się bardziej zrobić plastikowego (kompozytowego) A330, czy też (co sugerowała część analityków) poprawić projekt A350-800 (np. nieco dłuższy jako konkurent do B787-9 oraz z lżejszym silnikiem, choćby Trent 7000). W obu wariantach dalszy rozwój -800 w obecnej postaci nie miał sensu. Ale na razie to nic pewnego, że A350-800 podzieli los B787-3.
greg0303
2014-09-19 00:46
Indywidualni przewoźnicy podejmą decyzje dotyczące zamiany zamówień A350-800 (Aeroflot - 8 maszyn, Asiana - 8, Yemenia - 10 oraz AWAS/Pegasus Aviation - 2).
czapl1997
2014-09-18 17:57
Wiadomo już, co z ostatnimi 3 liniami(Aeroflot, Asiana, Yemenia)? Przeszły do A33neo, czy uciekły do Boeinga?