×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


503 Service Unavailable Virtual Server


cezary
cezary
Ciekawe ilu z Was ma taki komunikat "503 Service Unavailable" się pojawia i z czego wynika ? Ostatnio jest częściej. Może pasazer.com ma zbyt słaby serwer ? Zaczyna być to lekko irytujące.

01/01/1970 01:00,  
gość_8f2f0 - Profil
gość_8f2f0
  

szot - Profil
szot
  
miras: oj tak, ja już się nawet przestraszyłem, że mój ukochany portal dostał zawału i zmarł...
20/04/2008 17:58  

miras - Profil
miras
  
szot: dobrze, że wszystko wróciło do normy. Ja cały dzień byłem "na głodzie" nie mogąc wejść na stronę :)))
20/04/2008 17:56  

szot - Profil
szot
  
No właśnie, widać była jakaś poważna usterka dziś (20.04.2008)...
20/04/2008 17:53  

miras - Profil
miras
  
Szczęścliwie portal znowu działa. Bardzo się zdziwiłem jak rano klikam na stronę, a tu nic.
20/04/2008 17:51  

  
Dziwie sie ze jeszcze tego nie zrobili:-)
02/04/2008 22:59  

  
Paweł, uważaj, bo jak czytają to forum, to Cię jeszcze zablokują przed końcem umowy ;)))
02/04/2008 18:37  

  
Powiem szczerze ze poziom obslugi wydawaloby sie profesjonalnej firmie home.pl jest delikatnie powiedziawszy mierny. Od miesiaca nie udalo mi sie niestety nic zdzialac w kwestii 503. Zoptymalizowalismy serwis maksymalnie jak sie dalo, jednak problem 503 wrecz sie nasilil. A home.pl wysyła do nas gotowe odpowiedzi z automatu ze trzeba serwis zoptymalizowac badz wykupic u nich serwer dedykowany.
02/04/2008 18:33  

  
Czyli jednak zdecydowaliście się zafundować sobie własny serwer i rezygnujecie z "owocnej" współpracy z home :). Chyba dobry krok.
02/04/2008 18:27  

  
Tak, działamy. Najpóźniej w przyszłym tygodniu będziemy mieć już swój nowy serwer dedykowany i problem zniknie. Niestety firma home.pl (obecny firma hostingowa) nie jest w stanie nam pomóc w kwestii błędu 503, dlatego jesteśmy zmuszeni do rezygnacji z usług tej firmy. Przepraszamy za kłopot i prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości i wyrozumiałości.
02/04/2008 18:22  

  
Szanowna redakcjo! Czy działacie juz cos w sprawie "503 service...."? bo u mnie dzisiaj taki napis nagminnie wyskakuje....
02/04/2008 17:44  

  
Haaaloooo! Syndrom "503" znowu w akcji - czy "pasazer.com" się całkiem zatyka?
29/03/2008 10:15  

  
marian: jest takie przejscie ale jest talko odwierany jak przyleci samolot AB i pasazowie sie na STN przesiadaja na inne loty AB. (inaczej to przejscie jest zamnkniete) Twoj kolega wienc bedzie musial isc do kontroli paszportowej i podac sie szybko ponownie do kontroli....jak sie jego pierwszy lot nie spozni to powinnien zdazyc. Bagaz podreczny i powinnien usasc gdzies z przodu samolotu no i szybkim krokiem isc. 20-25 min bedzie potzebowal....ze samolotu do drugiego gate. (Czemu idziecie zawsze tak na ryzyko?...ja planuje sobie minimum 2-3 godziny pomiedzy lotami bo nigdy nie wiadomo)
27/03/2008 22:38  

  
OT: czy w Londynie na Stansted jest jakaś możliwość do przejścia szybko na następny lot? Mój znajomy ma godzinę do następnego lotu. Wydaje mi się, że przed kontrolą paszportową po prawej stronie jest taki gate, ale nie jestem pewien... Dzięki za pomoc!
27/03/2008 22:32  

  
Dziekuje za wyrozumiałość :-)
27/03/2008 22:15  

  
admin, proponuję kolorek niebieski dla tych co wstawili link ale tylko raz :D albo wstawili ale bez liter "www" ;)
27/03/2008 22:15  

  
admin: Przymkne tym razem jeszcze oko....nastepnym razem zglosze :-) *hehe*
27/03/2008 22:13  

  
hahaha ;)
27/03/2008 22:12  

  
hamburg: no własnie:-) sam sobie mam dac czy zglosisz do moderatora?:-) Hehe...
27/03/2008 22:11  

cezary - Profil
cezary
  
No to sprawa przynajmniej jest jasna. Powodzenia w optymalizacji serwisu...
27/03/2008 22:10  

  
admin teraz dostanie zolty kolorek bo podal link :-) *hehehe*
27/03/2008 22:08  

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie