gość_f4d5a
2020-03-19 18:23
Ja też ponoć nie umiem przepisać 6 znaków z rezerwacji. W ch... lecą
gość_dc5bf
2020-03-18 20:35
Mam wątpliwości co do tego nieprawidłowego e-maila.Raczej to Ryanair coś kombinuje ,bo ja też chciałem sie zalogować na ich stronie , bo odwołali moj lot, ale najwidoczniej nie chcieli, abm sie zalogował i jako powód podali, że w moim adresie e-mailowym pomiędzy małpą umieściłem znaki cudzysłowu - "@" - to absurd - do głowy taki pomysł nigdy by mi nie przyszedł.Można wpisywać na nowo swój prawidłowy adres e-mail ale nic to nie pomoże.
gość_dc5bf
2020-03-18 20:07
Rzekomo nieprawidłowy numer rezerwacji - według oczywiście Ryanaira- i nie odzyskamy pieniędzy za odwołany lot.Genialne!
gość_dc5bf
2020-03-18 20:03
To według mnie przemyślane działanie Ryanaira, bo chcąc dostać zwrot za odwołany lot należy wypełnić formularz, w którym Ryanair informuje, że wpisany numer rezerwacji jest nieprawidłowy, a to nieprawda i klienci nie są w stanie odzyskać pieniędzy. To podłość. Takich klientów jak ja jest więcej. W taki perfidny sposób Ryanair oszukuje klientów, aby nie mogli otrzymać zwrotu pieniędzy za odwołane loty.
marqoos_pl
2013-11-26 23:51
Hehe, nie przesadzajmy, ale fajnie, że sobie poradziłeś z tym :)
swider3000
2013-11-26 21:23
UDAŁO SIĘ ! marqoos_pl -jesteś wielki!Dziękuje Wam wszystkim za poświęcony czas ;-)
Jeśli uda Ci się wejść w rezerwację to jest tam opcja zmiany adresu e-mail...
numer rezerwacji powinieneś mieć w obciążeniu karty
Jeśli nie uda Ci się rozwiązać problemu sposobem proponowanym przez marqoos_pl to jeszcze nic straconego. W check-in beda mogli Cię odprawic nawet bez numeru rezewrwacji, oczywiście za dodatkową opłatą.
marqoos_pl
2013-11-26 18:54
Nic się nie przejmuj i panikować. Na stronie Ryanaira zaloguj się w zakładne "Zarządzaj rezerwacją" - "Pokaż rezerwację" używając opcji 3., gdzie musisz wpisać datę podróży, ten ZŁY email oraz skąd i dokąd lecisz. Jestem pewien, że wyświetli Ci się Twoja rezerwacja. Możesz sobie to wydrukować, ale nie musisz. Check-in on-line (odprawę) też zrób używając tego błędnego adresu mailowego. Możesz sprawdzać od czasu do czasu, czy loty na Twojej trasie też są o tym samym czasie co oryginalnie, bo gdyby była zmiana, to nie mają Cię jak poinformować. Ale jak napisałem wcześniej - nie ma co panikować :)
swider3000
2013-11-26 17:58
Wczoraj 25.011.13 kupiłem bilet w jendą stronę Ryanairem.Przy wypełnianiu rezerwacji wpisałem zły e-mail.Podróż opłacona lecz nie dostałem na mój e-mail potwierdzenia przez wcześniejszy błąd.Co mam robić?Call Center nie odbiera telefonów ,a Biuro Obsługi Klienta też nie reaguje po wysłaniu wiadomości.Proszę o pomoc,do wylotu nie zostało wiele czasu.Bez tego biletu skończą się moje marzenia o lepszym życiu :(