×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Czy jedzenie było z koszta na śmieci?


Były pracownik tanich linii easyJet ujawnił brytyjskiemu tabloidowi Daily Mirror, jak kazano mu wyciągać z kosza przeterminowane jedzenie, ponieważ nie było wystarczających zasobów na dany lot. "Kazano mi wpinać się do kosza, żebym wyciągnął z niego wyrzucone, przeterminowane jedzenie. Powiedziano mi, że nie było wystarczającej ilości jedzenia w magazynie oraz, że firma chce uniknąć skarg ze strony klientów." - powiedział Daily Mirror były pracownik easyJet, chcący zachować anonimowość. "Ani pasażerowie ani załoga nie skarżyli się na przeterminowane produkty. Bezpieczeństwo i pewność to nasze priorytety." - powiedział rzecznik prasowy firmy Fernley Aviation, która jest odpowiedzialna za dostarczanie jedzenia dla easyJet. "Od naszych dostawców oczekujemy najwyższej jakości usług i już wszczęliśmy śledztwo w sprawie oskarżeń." - powiedział rzecznik prasowy easyJet.

01/01/1970 01:00,  
<>

gość_8f2f0 - Profil
gość_8f2f0
  

  
oskarżenie jest rzucić bardzo łatwo, ale .... udowodnić trudniej, niestety w myśl powiedzenia że jak rzucają błotem to zawsze coś się przyklei :(
17/03/2008 21:20  

  
heheheh do czego doszło aby probowac jesc z kosza....:)
17/03/2008 21:02  

disorder - Profil
disorder
  
Myślę, że to bzdura wyssana z palca, albo podesłana przez Ryanair. Nie wierzę w takie brednie. Nigdzie tak się nie dzieje, a już na pewno nie w easyJet. Ale ciekawostka fajna.
17/03/2008 20:33  

  
Były pracownik tanich linii easyJet ujawnił brytyjskiemu tabloidowi Daily Mirror, jak kazano mu wyciągać z kosza przeterminowane jedzenie, ponieważ nie było wystarczających zasobów na dany lot. "Kazano mi wpinać się do kosza, żebym wyciągnął z niego wyrzucone, przeterminowane jedzenie. Powiedziano mi, że nie było wystarczającej ilości jedzenia w magazynie oraz, że firma chce uniknąć skarg ze strony klientów." - powiedział Daily Mirror były pracownik easyJet, chcący zachować anonimowość.

"Ani pasażerowie ani załoga nie skarżyli się na przeterminowane produkty. Bezpieczeństwo i pewność to nasze priorytety." - powiedział rzecznik prasowy firmy Fernley Aviation, która jest odpowiedzialna za dostarczanie jedzenia dla easyJet.

"Od naszych dostawców oczekujemy najwyższej jakości usług i już wszczęliśmy śledztwo w sprawie oskarżeń." - powiedział rzecznik prasowy easyJet.
17/03/2008 20:25  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie