adams: to nie do końca tak, że rozkład wzięto z sufitu, bo podobno CeZero miał otrzymać 2 x B737 od LOTu, ale niestety LOT się wypiął i dodatkowych samolotów nie będzie. Nie zmienia to oczywiście faktu, że z punktu widzenia pasażera (którego nie powinny interesować przepychanki C0 ze swoją mamusią) firma Centralwings po raz kolejny dała ciała. Swoją drogą - czy ktoś jeszcze tak ufa C0, żeby kupować bilety kilka miesięcy przed terminem? :)
tomekk-81
2008-03-15 13:26
racja paolo-709, DNo maxymalne i wstyd w całej wsi
*hehehehehehehe* tylko tyle moge powiedzieć...to kto do cholery układał rozkład nie licząc ile maszyn zostanie wykorzystanych. Teraz sobie uświadomili, ze jednak nie mają samolotów a tu rejsy charterowe się zbilzają....więc szach-mat kasujemy co popadnie..
katowiczan
2008-03-15 11:27
Zwiększa się też liczba lotów np. z Katowic do Dublina, co jednak nie zmienia faktu, że to zachowanie linii C0 jest poniżej wszelkiej krytyki!! Rozumiem skasować jedno połączenie, ale 5?
Co??!!! Nie bedzie polaczenia Poznan - Amsterdam?! to juz przesada. C0 liczylem na Was a tu co, taki smrodek? Nieladnie...
Nie będzie lotów ze Szczecina do Dortmundu, z Gdańska i Poznania do Amsterdamu oraz z Krakowa do Birmingham i Hamburga. Linia lotnicza Centralwings jeszcze przed planowaną inauguracją rezygnuje z tej trasy. Powód - brak samolotów.
Wszystkie trasy miały wystartować na przełomie marca i kwietnia 2008 roku, w chwili wejścia w życie letniego rozkładu lotów. Linia Centralwings zrezygnowała jednak z połączeń. Przyczyną takiej decyzji jest to, że polski przewoźnik nie ma wystarczającej liczby samolotów.
Przewoźnik zdecydował jednak o zwiększeniu liczby połączeń na trasie Szczecin - Edynburg. Zamiast dwóch lotów tygodniowo Centralwings będzie latał do stolicy Szkocji trzy razy w tygodniu.